Goedkeuren topic

Patricka

New member
Hi,

Vaak zie je in het subforum "Prijsvragen en contesten" een nieuw topic.
Maar 80% is nooit goed ingevuld.

Het bevat geen startpost of geen deadline. Dit is zeer irritant. Omdat mensen dan ineens naar 2 dagen zeggen "ik maak het zelf wel" en zijn er dus mensen voor niks bezig geweest.

Is het geen optie dat de topics eerst goed te keuren?
Het lijkt me niet zoveel werk. Er worden dagelijks gemiddeld 3 topics gemaakt.

Wat vinden jullie ervan?
emo.gif


IK ZEG DOEN!
hypocrite.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Het is misschien wel een optie. Je zou ook een nieuwe topic die niet aan de regels voldoet kunnen reporten dan kunnen wij de TS mededelen om de startpost aan te passen. Is hetzelfde principe.
smile.gif
 

Patricka

New member
Marjolein (link):
Het is misschien wel een optie. Je zou ook een nieuwe topic die niet aan de regels voldoet kunnen reporten dan kunnen wij de TS mededelen om de startpost aan te passen. Is hetzelfde principe.
smile.gif



Dat klopt, maar ik denk om het goed te laten keuren beter is. (wat ook niet veel werk is, toch?)
En dan heb je nog mensen die in het topic vermelden "report" ook al mag dit niet meer.
emo.gif
 

Wiitse

New member
Dan moet je dat ook bij aanbiedingen, aanvragen, webwereld en advertentie mededelingen doen vind ik. Dat is gewoon te veel werk, dus het hoeft niet te komen. Er is een erg handige report functie om een topic te melden als verkeerd. Als er alsnog word gespamt kun je die posts ook reporten.
 

Patricka

New member
Wiitse (link):
Dan moet je dat ook bij aanbiedingen, aanvragen, webwereld en advertentie mededelingen doen vind ik. Dat is gewoon te veel werk, dus het hoeft niet te komen. Er is een erg handige report functie om een topic te melden als verkeerd. Als er alsnog word gespamt kun je die posts ook reporten.


Mededelingen? Ik heb het over GOEDKEUREN, in de andere subforas hoef je niks volgens de regels te plaatsen wat nu fout gaat.
emo.gif
 

Jurgen

Active member
Patricka (link):

Marjolein (link):
Het is misschien wel een optie. Je zou ook een nieuwe topic die niet aan de regels voldoet kunnen reporten dan kunnen wij de TS mededelen om de startpost aan te passen. Is hetzelfde principe.
smile.gif



Dat klopt, maar ik denk om het goed te laten keuren beter is. (wat ook niet veel werk is, toch?)
En dan heb je nog mensen die in het topic vermelden "report" ook al mag dit niet meer.
emo.gif




Ja, of die gaan posten 24 uur voorbeeld verplicht en mensen die dat nog een 3 keer zeggen.
emo.gif

Maar dat terzijde.

Het idee is op zich wel goed, er is meestal wel een mod online, waardoor een topic dus snel geplaatst kan worden. Er moet alleen wel een melding op het scherm van een mod komen dan, het is natuurlijk niet fijn om te wachten tot je topic wordt goedgekeurd. Het moet dus wel zo snel mogelijk gebeuren.
smile.gif
 

Skytop

New member
Ik heb me bedacht,
Ik vind het eigenlijk dan een soort dictatuur worden,
Je post moet ons bevallen of hij komt er niet op.
 
G

Guest

Guest
Dan hebben we zeker 10 meer keurders nodig.
Want niet elke dag is er een MOD/Beheerder online, en de volgende dag krijg je misschien 1000x een bericht dat er een topic moet worden gekeurd.
 
G

Guest

Guest
Ewan (link):
Bijna op elk moment van de dag is er wel iemand van de crew.


Kost ze wel veel werk dan
 

Patricka

New member
Dit kost niet veel werk? In het subforum prijsvragen en contesten, worden dagelijks gemiddeld 3 topiss geopend?

@Skytop, het gaat er niet om of het bevalt, maar dat alles erin staat wat moet.
 

Lennard

Active member
Als de problemen echt zo erg zijn (ik kom er nooit dus dat weet ik niet) dan denk ik dat een standaardformuliertje, eventueel met een dikgedrukte tekst boven het tekstvak bij het maken van een nieuw topic, beter voldoet.
Om nou een heel keursysteem te maken voor die 3 topics per dag..
 

Patricka

New member
Lennard (link):
Als de problemen echt zo erg zijn (ik kom er nooit dus dat weet ik niet) dan denk ik dat een standaardformuliertje, eventueel met een dikgedrukte tekst boven het tekstvak bij het maken van een nieuw topic, beter voldoet.
Om nou een heel keursysteem te maken voor die 3 topics per dag..


Nouja, best veel topics zijn niet volgens de regels (ook die van mij zag ik
emo.gif
).
Zon tekstje erboven kan ook wel helpen.

Of in het type gedeelte, zeg maar dit:

Deadline:
Prijs:

ect.
 

Wiitse

New member
Of je report gewoon. Dat werkt even goed (of misschien zelfs beter) als een heel keur systeem. Dan is het toch zonde van de tijd om een keur systeem te maken. Hoe lang wil je Lennard zijn to-do list wel niet maken?
 

Sjoerd

Active member
Wiitse (link):
Of je report gewoon. Dat werkt even goed (of misschien zelfs beter) als een heel keur systeem. Dan is het toch zonde van de tijd om een keur systeem te maken. Hoe lang wil je Lennard zijn to-do list wel niet maken?


Het is niet zo dat je suggesties moet gaan afkeuren omdat de TO DO lijst anders te lang wordt, maar ik denk ook dat het beter is om gewoon te reporten als het niet goed is. De TS zegt zelf al dat het ongeveer maar 3 topics per dag zijn, dat moet te doen zijn met gewoon reporten?
 

Wiitse

New member
Dat de to-do list te lang is is mijn argument niet, maar dat is gewoon een feit. Als Lennard dit wil maken duurt het toch nog een jaar voordat het komt.
 

Patricka

New member
Basaapjes (link):

Wiitse (link):
Dat de to-do list te lang is is mijn argument niet, maar dat is gewoon een feit. Als Lennard dit wil maken duurt het toch nog een jaar voordat het komt.


yes_new.gif
thumbsup.gif



Ik vind alleen dat er zoiets moet komen als je serials verkoopt.



We hebben het over het "prijsvragen en contesten" subforum...

@Wittse en Sjoerd, Een report kan al te laat zijn. Omdat sommige een topic aanmaken, en mensen dan bezig zijn en dan dicht gooien..

Het idee wat Lennard zegt is ook een optie. Wat misschien wel beter is.
 
Bovenaan