Goedkeuren topic

Skytop

New member
Patricka (link):
Dit kost niet veel werk? In het subforum prijsvragen en contesten, worden dagelijks gemiddeld 3 topiss geopend?

@Skytop, het gaat er niet om of het bevalt, maar dat alles erin staat wat moet.


Dat kan wel zo zijn, maar komop controles,
die 3 posts per dag worden gezien door een MOD die sluit ze of PMed de eigenaar met de verbetering,
Eigenaar verbeterd het (meestal), en klaar is kees.
 

Wdbs

Active member
Het is wel waar dat er erg veel mensen zijn die zich niet aan de regels houden. Vooral bij ontwerp contests (logo, lay out etc.) Dan wordt de deadline steeds uitgesteld, omdat de TS er nog geen goede bij ziet. En dan als er een aantal mensen het ingeleverd hebben. Ik maak wel zelf, slotje.

Lennards idee is het beste, maar het is ook een beetje eigen risico als je mee doet aan een contest waar geen duidelijke deadline bij staat.
 

Lennard

Active member
Wdbs (link):
Het is wel waar dat er erg veel mensen zijn die zich niet aan de regels houden. Vooral bij ontwerp contests (logo, lay out etc.) Dan wordt de deadline steeds uitgesteld, omdat de TS er nog geen goede bij ziet. En dan als er een aantal mensen het ingeleverd hebben. Ik maak wel zelf, slotje.
Maar volgens mij staan er in het regels-topic in dat subforum ook regels die bepalen dat TS binnen een redelijke termijn een winnaar MOET kiezen, dus als je hem report pakken we dat gewoon aan.
 

Patricka

New member
Lennard (link):

Wdbs (link):
Het is wel waar dat er erg veel mensen zijn die zich niet aan de regels houden. Vooral bij ontwerp contests (logo, lay out etc.) Dan wordt de deadline steeds uitgesteld, omdat de TS er nog geen goede bij ziet. En dan als er een aantal mensen het ingeleverd hebben. Ik maak wel zelf, slotje.
Maar volgens mij staan er in het regels-topic in dat subforum ook regels die bepalen dat TS binnen een redelijke termijn een winnaar MOET kiezen, dus als je hem report pakken we dat gewoon aan.



En hard ook hoop ik?
biggrin.gif


Maar wat vind jij van dit idee Lennard? Als je het niks vind, kan die net zogoed dicht. Niet?
shiny.gif
 

Lennard

Active member
Het idee is goed, maar het is de moeite van het ombouwen van het forum niet waard omdat reporten ook voldoet en het maar om een klein aantal topics gaat, en als we laten zien dat die topics niet gewenst zijn dan lost het probleem zichzelf ook wel weer op.
 
G

Guest

Guest
Wiitse (link):
Dat de to-do list te lang is is mijn argument niet, maar dat is gewoon een feit. Als Lennard dit wil maken duurt het toch nog een jaar voordat het komt.


yes_new.gif
thumbsup.gif



Ik vind alleen dat er zoiets moet komen als je serials verkoopt.
 
G

Guest

Guest
Skytop (link):
Ik ben tegen.


Geef dan ook een argument van waarom je tegen bent?!
 
Bovenaan