Klik-advertenties

Thijns

New member
Klik-advertenties
Beste one2xs. Ik vind dit een geweldige site en ben vollop bezig met het zorgen voor meer punten. Ik en mijn vrienden hebben al vele Doe-advertenties volbracht en ook al een aantal kliklinks. Ik vind het alleen erg jammer dat er zo weinig kliklinks zijn. Ik zou er graag 4 op mijn site willen zetten, maar dat gaat niet via one2xs. Ik zou hier graag een verandering in zien.

Daarom heb ik hier gelijk een polletje neer gezet ff kijken of meer mensen het met mij eens zijn.
smile.gif


Ik snap natuurlijk ook dat het moeilijk is om adverteerders te vinden die kliklinks kopen. Ik wil hierbij wel metteen zeggen dat dit echt een geweldige site is en dat ik er gemmiddeld 1x in de 2 dagen op kom. Ga zo door!
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
k Kan je heel makkelijk melden dat wij óók meer kliklinks willen.
Maarja, hoe kom je er aan....

We hebben het tarief voor de goedkoopste klikadvertenties al met 50% verlaagd, maar helaas maakt dat weinig uit.
 

Thijns

New member
Oke dit snap ik. Jammer dan moet ik het verlopig maar met 1 kliklink doen. Toch wil ik wel even zeggen dat jullie echt geweldig snel en vriendelijk reageren op topics vragen etc. Ook staat er geweldig fijne informatie op jullie site!
wink.gif
 

Lennard

Active member
Dankje, fijn om te horen.
smile.gif


Als iemand suggesties heeft voor (klik-)adverteerders, dan horen we het natuurlijk graag.
 

Daoloth

New member
Hoi,

Ik wil best op one2xs gaan adverteren, maar simpel weg is het veel te duur.
Omgerekend moet je per 1.000 kliks 10,00 betalen.
Dit is vrij veel.
Op mijn sites Superkliks en Superklikjes hoef je hiervoor 50 cent voor te betalen.

Voorbeeld:
Deze pagina is 9167x bekeken
GPT Overzicht heeft 11 geactiveerde mail ontvangers
Na 9000 hits heb ik al 11 unieke aanmeldingen.
^^
hits dus geen unieke bezoekers. reken op ong. 2000 unieke bezoekers

En ik denk dat het ook zoiets op one2xs is.
Maar de prijs is dan wel een groot verschil.
Op one2xs zou je dan 90,00 betalen en op Superkliks 4,50

Groetjes,
Marijn
 

Lennard

Active member
Ja, maar anders worden de beloningen voor de leden veel te laag.
Je hebt nu 100 kliks nodig voor 1 punt, dus 600 voor een domeinnaam.

We hebben een afweging moeten maken tussen kosten voor de adverteerder en opbrengsten voor het lid. Als we het nog goedkoper gaan maken gaan ook de beloningen verder omlaag, en als je 1000 kliks moet verzamelen voor 1 punt, dus 6000 unieke (!) voor een domeinnaam, dan wordt het dus vreselijk duur, en dat is niet iets wat wij (en ik denk jullie ook) willen.

edit:
Hoeveel euros (je betaalt toch o.a. in euros uit?) krijgen leden op superkliks voor 1 punt?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nouja, maybe users verplichten op een link 10 seconden te blijven. Want nu klikken de meeste mensen en zijn ze meteen weer weg (ik ook)
 

Lennard

Active member
Guildjuhh:
Nouja, maybe users verplichten op een link 10 seconden te blijven. Want nu klikken de meeste mensen en zijn ze meteen weer weg (ik ook)
Hm, dat zou wel een idee zijn idd.
 

Robbert

New member
Lennard:

Guildjuhh:
Nouja, maybe users verplichten op een link 10 seconden te blijven. Want nu klikken de meeste mensen en zijn ze meteen weer weg (ik ook)
Hm, dat zou wel een idee zijn idd.


zo krijg je ook hogere kwaliteit kliks, mensen zien je site dan echt, en krijgen een 1e indruk van de site.

ohja dat superkliks gebeuren;
Marijn betaald per 1000 kliks, €0.25 uit
dus 1 punt = 0.00025 cent.

alleen bij superkliks worden ze gewoon allemaal in een iframepie gepropt van 1 bij 1 px, dus is de kwaliteit van kliks super laag, oké er zitten ook wat (in verhouding weinig) goede kliks tussen.
 

Daoloth

New member
Lennard:
Ja, maar anders worden de beloningen voor de leden veel te laag.
Je hebt nu 100 kliks nodig voor 1 punt, dus 600 voor een domeinnaam.

We hebben een afweging moeten maken tussen kosten voor de adverteerder en opbrengsten voor het lid. Als we het nog goedkoper gaan maken gaan ook de beloningen verder omlaag, en als je 1000 kliks moet verzamelen voor 1 punt, dus 6000 unieke (!) voor een domeinnaam, dan wordt het dus vreselijk duur, en dat is niet iets wat wij (en ik denk jullie ook) willen.

edit:
Hoeveel euros (je betaalt toch o.a. in euros uit?) krijgen leden op superkliks voor 1 punt?

0.00025 euro
25 cent per 1000 punten
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Daarom gaf ik ook dat idee robbert, omdat mensen dan meer geneigd zijn echt je site te bekijken (je kan ook een tab ff 10 seconden open laten staan, maar dat is toch weer meer moeite..)
 

Daoloth

New member
Robbert:

Lennard:

Guildjuhh:
Nouja, maybe users verplichten op een link 10 seconden te blijven. Want nu klikken de meeste mensen en zijn ze meteen weer weg (ik ook)
Hm, dat zou wel een idee zijn idd.


zo krijg je ook hogere kwaliteit kliks, mensen zien je site dan echt, en krijgen een 1e indruk van de site.

ohja dat superkliks gebeuren;
Marijn betaald per 1000 kliks, €0.25 uit
dus 1 punt = 0.00025 cent.

alleen bij superkliks worden ze gewoon allemaal in een iframepie gepropt van 1 bij 1 px, dus is de kwaliteit van kliks super laag, oké er zitten ook wat (in verhouding weinig) goede kliks tussen.



Beste,

Dan kunnen mijn leden naar hun uitbetaling fluiten.
Bijv. Kerem probeerd nu ook grappig te zijn met zijn site
specialkliks.nl
Er staan een tig iframes.
Hij is een van de paar die oneerlijk promoot.
Dus kan hij naar zijn uitbetaling fluiten.
Toch ban ik ze niet meteen, ze mogen eerst een verklaring afleggen
yummie.gif
schater.gif


Groetjes,
Marijn
 

Lennard

Active member
Robbert:
ohja dat superkliks gebeuren;
Marijn betaald per 1000 kliks, €0.25 uit
dus 1 punt = 0.00025 cent.
Ja, en hier zitten we een paar duizend keer hoger (onder de euro voor een punt), dus worden de bedragen ook allemaal een stuk hoger.

Op superkliks betaal je (als ik t goed heb uitgerekend) € 0,0005 voor een klik, en krijg je € 0,00025. Bij ons is die verhouding niet veel anders, alleen zijn de kliks 20x goedkoper, maar als wij dat hier ook zouden doen, zou je 0,0005 punten voor een klik krijgen, en dat wil je echt niet.

Kort samengevat is een punt bij Marijn veel minder waard, waardoor het daar wel kan, en hier niet.
 

Thijns

New member
One2xs staat dus voor de keuze:
- De kliklink zo laten, zodat je erveel voor krijgt maar er slechst maar 1 kliklink is.
- De kliklink minder waarde geven zodat er meerdere kliklinks komen.
Ik zou dan geen idee hebben waarvoor ik zou kiezen. Deze keuze laat ik over aan one2xs en ik sta achter hun mening en keuze.

Ik zou wel de bovengenoemde tip gebruiken:
- Zorg ervoor dat mensen 10 sec op de site die na de kliklink komt moeten blijven.
Of:
- Zorg ervoor dat mensen op die site bijv. een aantal seconde moeten rondkijken en ook even een handeling moeten uitvoeren. Zoals even doorklikken op de site. Bijv. www.one2xs.com zou een kliklink zijn. Dan zou je hier ook even door moeten klikken naar verdienen, info of forum en er een aantal seconde moet blijven. Eigenlijk verplicht je de gene die klikt dan om een aantal seconde actief te zijn op die site.
 

Sebas

Active member
Maar het is ook wel logisch dat mensen de klik-advertentie overslaan om daar te adverteren want je hebt geen garantie of die mensen wel echt op je site komen. Of er maar 1 sec op zijn maar daar betaal je wel voor. Dus daarom is de Doe-opdracht meer intrek voor de adverteerders omdat je daar garantie hebt dat egt iets doen voor de punten
smile.gif
 

Lennard

Active member
Spyrose:
One2xs staat dus voor de keuze:
- De kliklink zo laten, zodat je erveel voor krijgt maar er slechst maar 1 kliklink is.
- De kliklink minder waarde geven zodat er meerdere kliklinks komen.
Ik zou dan geen idee hebben waarvoor ik zou kiezen. Deze keuze laat ik over aan one2xs en ik sta achter hun mening en keuze.

Ik zou wel de bovengenoemde tip gebruiken:
- Zorg ervoor dat mensen 10 sec op de site die na de kliklink komt moeten blijven.
Of:
- Zorg ervoor dat mensen op die site bijv. een aantal seconde moeten rondkijken en ook even een handeling moeten uitvoeren. Zoals even doorklikken op de site. Bijv. www.one2xs.com zou een kliklink zijn. Dan zou je hier ook even door moeten klikken naar verdienen, info of forum en er een aantal seconde moet blijven. Eigenlijk verplicht je de gene die klikt dan om een aantal seconde actief te zijn op die site.
Minder waarde geven lukt zowat niet, omdat we dan ook het hele systeem moeten omgooien.
De puntensaldi en adverteersaldi werken nu met 2 decimalen. Als we kliklinks zouden maken die bijvoorbeeld 0,005 zouden kosten, dan moeten we dat weer aanpassen, en weet ik ook niet hoe het systeem er verder op reageert (om een bedrag in euros om te rekenen naar punten).
Bovendien heb ik liever 1 kliklink van 0,01 dan 2 kliklinks van 0,005.

Over je tips: Tip 1 vind ik een goed idee, idee 2 helemaal, maar dat wordt ook praktisch vrijwel onmogelijk om uit te voeren.
 

Rogier

New member
je kan ze toch in een frame-pje plaatsen en na 10 seconden ook gewoon echt door laten linken....?
 
Bovenaan