Klik-advertenties

Thijns

New member
Oke, succes.
thumbsup.gif

Als jullie dit systeem maken is het slim om dit ook gelijk erbij te zetten. Dat is duidelijker voor adverteerders die dit voordeel dan zullen zien en het is duidelijker voor de mensen die de kliklinks gebruiken en krijg je niet constant vragen waarom krijg ik geen punten voor die kliks.
santabaard.gif

Gooi het maar is in de vergadering als jullie dat willen en als jullie het kiezen wens ik jullie veel succes met het te maken, want daar zijn jullie denk ik wel even zoet mee. Succes..
wink.gif
Ik zal er op wachten.

Ik ben namelijk bezig met een geweldige site en zou graag meerdere kliklinks in een soort menutje erlangs willen plaatsen. Dus ik hoop op meer adverteerders maar snap ook dat jullie er niks aan kunnen doen.
coool.gif
 

Lennard

Active member
Dankje.
smile.gif


Als we t invoeren maken we dat uiteraard bekend.
t Zal eerst een tijdje als test gedraaid worden, net zoals nu met de € 0,01-kliklinks. Daarna gaan we t geheel evalueren en bekijken of we het ingevoerd houden.
 

Krm

Active member
sorry voor deze hele grote spam maar ik wou melden dat ik tog ben uitbetaald
biggrin.gif


Marijnnn:

Robbert:

Lennard:

Klik om eerdere quotes te tonen


Guildjuhh:
Nouja, maybe users verplichten op een link 10 seconden te blijven. Want nu klikken de meeste mensen en zijn ze meteen weer weg (ik ook)




Hm, dat zou wel een idee zijn idd.


zo krijg je ook hogere kwaliteit kliks, mensen zien je site dan echt, en krijgen een 1e indruk van de site.

ohja dat superkliks gebeuren;
Marijn betaald per 1000 kliks, €0.25 uit
dus 1 punt = 0.00025 cent.

alleen bij superkliks worden ze gewoon allemaal in een iframepie gepropt van 1 bij 1 px, dus is de kwaliteit van kliks super laag, oké er zitten ook wat (in verhouding weinig) goede kliks tussen.



Beste,

Dan kunnen mijn leden naar hun uitbetaling fluiten.
Bijv. Kerem probeerd nu ook grappig te zijn met zijn site
specialkliks.nl
Er staan een tig iframes.
Hij is een van de paar die oneerlijk promoot.
Dus kan hij naar zijn uitbetaling fluiten.
Toch ban ik ze niet meteen, ze mogen eerst een verklaring afleggen
yummie.gif
schater.gif


Groetjes,
Marijn

 
Bovenaan