Korte downtime straks

Marjolein

Miss Marjolein
@Marijnnn: webserver 1 draait juist hartstikke goed? Ik heb 1 keertje iets gemerkt van een downtime (duurde niet eens lang). En de onderhoud die nu gepleegd is was voornamelijk op vps server 3 en webserver 2 + 3 dus webserver 1 heeft hier weinig mee te maken?
 

Mikeschippers

New member
Marijnnn (link):

Mikeschippers (link):
Als je niet tevreden bent, dan KOOP je toch een hosting? Je kan niet verwachten dat ze voor die paar punten voor je dag en nacht gaan rennen.


Hallo, ik heb letterlijk betaald
wink.gif




Ik bedoel niet bij one2xs maar bij een concurrent.
 

Lennard

Active member
Marijnnn (link):
Dan hoop ik dat de downtime nu stukken minder wordt
Webserver 1 heeft nu de afgelopen 4 weken 8 uur downtime gehad, dat is gewoon 1/3 dag
Best veel.....
We bestaan langer dan 4 weken hoor, volgens mij zitten we op de 1 dag per jaar op server 1.
 

Liteonit

New member
Habboradio (link):
Dit is echt beter geworden, de VPS is veel sneller. Portspeed is ook sneller, dat is al helemaal gunstig.


Dan heeft mijn customized driver toch veel effect gehad
smile.gif
 

Burnout

New member
Wiitse (link):
Ik kan het echt niet uitstaan dat hier zoveel mensen zitten die overdrijven over de downtime van one2xs. De downtime is hartstikke laag en dat viel met server 2 ook wel mee. Toen zat iedereen ook de hele tijd te janken over dat zijn/haar site het niet deed.
sm_eerie.gif



Nou ik moet elke 2 dagen mijn vps aan doen
 

Lennard

Active member
Pff
sadley.gif
reboot komt er aan, hopelijk helpt dat.

Vanavond wordt webserver 1 geüpdate, hopelijk zijn die downtimes daarmee ook weer voorbij. Hij kan dus laat in de avond ook even down zijn.
 

Robbert

New member
Lennard (link):
Pff
sadley.gif
reboot komt er aan, hopelijk helpt dat.

Vanavond wordt webserver 1 geüpdate, hopelijk zijn die downtimes daarmee ook weer voorbij. Hij kan dus laat in de avond ook even down zijn.

Ik hoop het...
Server 1 heeft er van 2.50 tot 9.20 uitgelegen...
6 en een half uur, das nogal wat.
 

Lennard

Active member
Robbert (link):

Lennard (link):
Pff
sadley.gif
reboot komt er aan, hopelijk helpt dat.

Vanavond wordt webserver 1 geüpdate, hopelijk zijn die downtimes daarmee ook weer voorbij. Hij kan dus laat in de avond ook even down zijn.

Ik hoop het...
Server 1 heeft er van 2.50 tot 9.20 uitgelegen...
6 en een half uur, das nogal wat.



Ja klopt... mn smssysteem stond uit waardoor we pas om 9 uur wisten dat het offfline was
 
Bovenaan