Moderator

Lennard

Active member
Nathan:
@ Lennard; Misschien is het een goede vriend van Tim..
Had gekund, weet ik verder ook niet, maar Ruben en ik hebben t hoofdzakelijk bepaald, alhoewel we wel advies hebben gevraagd aan een paar personen.
 

Nathan

New member
Lennard:

Nathan:
@ Lennard; Misschien is het een goede vriend van Tim..
Had gekund, weet ik verder ook niet, maar Ruben en ik hebben t hoofdzakelijk bepaald, alhoewel we wel advies hebben gevraagd aan een paar personen.



Laten we er verder niet meer verder gaan
yummie.gif
(rare zin
confused.gif
)
Ik gun het Sebas van harte
thumbsup.gif
 

Tim

New member
Nathan:
@ Lennard; Misschien is het een goede vriend van Tim..

Ik moet zeggen dat ik Sebas pas persoonlijk heb gesproken nadat hij hier mod is geworden, ik kende hem totaal niet.
Desondanks sta ik 100% achter de keuze van Lennard en Ruben om voor hem te kiezen
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
jemig, Ruben en Lennard maken toch zeker zelf wel uit wie ze aanstellen daar hoeven zij heus geen verklaring over af te leggen over het waarom. Het is hun site, hun beslissing, leg je daarbij neer en als je dat niet kan dan blijf je weg van het forum. Klaar
smile.gif
 
R

Rogier

Guest
Marjolein:
jemig, Ruben en Lennard maken toch zeker zelf wel uit wie ze aanstellen daar hoeven zij heus geen verklaring over af te leggen over het waarom. Het is hun site, hun beslissing, leg je daarbij neer en als je dat niet kan dan blijf je weg van het forum. Klaar
smile.gif


Het lijkt wel een politie verhoring
emo.gif
 

Sebas

Active member
Marjolein:
jemig, Ruben en Lennard maken toch zeker zelf wel uit wie ze aanstellen daar hoeven zij heus geen verklaring over af te leggen over het waarom. Het is hun site, hun beslissing, leg je daarbij neer en als je dat niet kan dan blijf je weg van het forum. Klaar
smile.gif



mee eens.
 

Nathan

New member
Marjolein:
jemig, Ruben en Lennard maken toch zeker zelf wel uit wie ze aanstellen daar hoeven zij heus geen verklaring over af te leggen over het waarom. Het is hun site, hun beslissing, leg je daarbij neer en als je dat niet kan dan blijf je weg van het forum. Klaar
smile.gif



Hallo, Waar heb jij het over? Niemand heeft toch gezegd dat wij niet achter die keuze staan (of wel soms)? Tuurlijk het is de website van Lennard en Ruben en zij bepalen het ook (niemand heeft gezegd dat ze het niet mogen bepalen
nerd.gif
)

Blijf je weg van het forum
nopompom.gif
 

Lennard

Active member
Vat dat bericht nou eens niet zo aanvallend op..
Ik snap je probleem niet, wij proberen een goede moderator aan te stellen wat - als ik de rest van de leden mag geloven - wel redelijk gelukt is, en dat is alles.
Ok, misschien hadden we beter een ander kunnen kiezen volgens jou maar dat is dan eenmaal niet anders, misschien zouden Ruben en ik beter ook door een ander vervangen kunnen worden waarna het misschien stukken beter ging met one2xs.
We doen allemaal ons best en meer kunnen we niet doen, ik ga er vanuit dat Sebas ook zijn best doet en dan is het toch goed lijkt me?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nathan:
Hallo, Waar heb jij het over? Niemand heeft toch gezegd dat wij niet achter die keuze staan (of wel soms)?

het gaat mij om deze opmerking:

Nathan:
Op Zikle waar ik mod ben
pompom.gif
noemen ze dat vriendjes politiek xD

je had ook gewoon je mond kunnen houden en gefeliciteerd o.i.d. kunnen zeggen
smile.gif
 

Nicopara

Active member
Lennard:
Vat dat bericht nou eens niet zo aanvallend op..
Ik snap je probleem niet, wij proberen een goede moderator aan te stellen wat - als ik de rest van de leden mag geloven - wel redelijk gelukt is, en dat is alles.
Ok, misschien hadden we beter een ander kunnen kiezen volgens jou maar dat is dan eenmaal niet anders, misschien zouden Ruben en ik beter ook door een ander vervangen kunnen worden waarna het misschien stukken beter ging met one2xs.
We doen allemaal ons best en meer kunnen we niet doen, ik ga er vanuit dat Sebas ook zijn best doet en dan is het toch goed lijkt me?



Precies of het slecht gaat met One2xs
sadley.gif


En alles is top
biggrin.gif
 

Sebas

Active member
Lennard:
Vat dat bericht nou eens niet zo aanvallend op..
Ik snap je probleem niet, wij proberen een goede moderator aan te stellen wat - als ik de rest van de leden mag geloven - wel redelijk gelukt is, en dat is alles.
Ok, misschien hadden we beter een ander kunnen kiezen volgens jou maar dat is dan eenmaal niet anders, misschien zouden Ruben en ik beter ook door een ander vervangen kunnen worden waarna het misschien stukken beter ging met one2xs.
We doen allemaal ons best en meer kunnen we niet doen, ik ga er vanuit dat Sebas ook zijn best doet en dan is het toch goed lijkt me?


Klopt ik zal zeker me best doen om zo goed mogelijke moderator te zijn.
 

Nathan

New member
Lennard:
Vat dat bericht nou eens niet zo aanvallend op..
Ik snap je probleem niet, wij proberen een goede moderator aan te stellen wat - als ik de rest van de leden mag geloven - wel redelijk gelukt is, en dat is alles.
Ok, misschien hadden we beter een ander kunnen kiezen volgens jou maar dat is dan eenmaal niet anders, misschien zouden Ruben en ik beter ook door een ander vervangen kunnen worden waarna het misschien stukken beter ging met one2xs.
We doen allemaal ons best en meer kunnen we niet doen, ik ga er vanuit dat Sebas ook zijn best doet en dan is het toch goed lijkt me?


Lennard, ik zeg niet dat jullie een verkeerde keuze hebben gemaakt want dat is niet zo
wink.gif

Lijkt gewoon of Ruben en jij een hekel aan mij hebben (als het zo is kan je dat gewoon zeggen hoor..)


Marjolein:

Nathan:
Hallo, Waar heb jij het over? Niemand heeft toch gezegd dat wij niet achter die keuze staan (of wel soms)?

het gaat mij om deze opmerking:

Nathan:
Op Zikle waar ik mod ben
pompom.gif
noemen ze dat vriendjes politiek xD

je had ook gewoon je mond kunnen houden en gefeliciteerd o.i.d. kunnen zeggen
smile.gif




Marjolein lieve schat, als ik aan het typen ben dan praat ik niet -just kidding-
Ik zeg wat ik wil mijn mening?

Net zoals jij dat doet..
 

Lennard

Active member
Nathan:
Lijkt gewoon of Ruben en jij een hekel aan mij hebben (als het zo is kan je dat gewoon zeggen hoor..)
Ik heb geen hekel aan je hoor.
Alle mensen waar ik een hekel aan heb zijn al verbannen, dus.
emo.gif


Rubens post kon je inderdaad vrij ruim opvatten dus die heb ik verwijderd omdat ie verder ook weinig toevoeg aan dit topic.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nathan:
Ik zeg wat ik wil mijn mening?
Net zoals jij dat doet..
idd, maar het verschil is dat ik niemand beledig met mijn mening.
Maar ik vond jou opmerking nogal beledigend over komen naar lennard en Ruben alsof ze iemand hebben gekozen op grond van vriendschap en niet op kwaliteit. Maar sorry als ik het verkeerd begrepen/gelezen heb. Je zal het wel niet zo bedoeld hebben dan....toch?
 

Nathan

New member
Marjolein:

Nathan:
Ik zeg wat ik wil mijn mening?
Net zoals jij dat doet..
idd, maar het verschil is dat ik niemand beledig met mijn mening.
Maar ik vond jou opmerking nogal beledigend over komen naar lennard en Ruben alsof ze iemand hebben gekozen op grond van vriendschap en niet op kwaliteit. Maar sorry als ik het verkeerd begrepen/gelezen heb. Je zal het wel niet zo bedoeld hebben dan....toch?



Jullie vatten mijn berichtjes agressief op lijkt het.
Maarja laat maar zitten dit gaat nergens heen.
 

Kramstraa

New member
Goedkoopsms:
vind ik ook. een pagina eerder vroeg ik er ook om..

focus2.gif


iagree.gif

want van dit halve geruzie word het niet leuker hier op one2xs!
 
Bovenaan