Moderator

Marjolein

Miss Marjolein
mijn excuses! Maar het is alles behalve ruzie hoor
smile.gif

en hoe ontopic willen jullie het hebben? De discussie ging volgens mij over het moderatorschap van sebas en daar gaat dit topic toch over?....corrigeer me als ik het mis heb
yummie.gif
 

Wouter

New member
Oké, om dit topic weer weg van de discussie ( of wat het ook moge zijn ) te krijgen :

voor de 2de maal feli !
clown.gif
clown.gif
 

Ruben

New member
Nou, Tim is overbodig omdat Sebas er is he
emo.gif
..

Tim is gewoon niet actief genoeg om moderator te zijn
 

Zamir

New member
Lennard:

Nathan:
Lijkt gewoon of Ruben en jij een hekel aan mij hebben (als het zo is kan je dat gewoon zeggen hoor..)
Ik heb geen hekel aan je hoor.
Alle mensen waar ik een hekel aan heb zijn al verbannen, dus.
emo.gif


Rubens post kon je inderdaad vrij ruim opvatten dus die heb ik verwijderd omdat ie verder ook weinig toevoeg aan dit topic.


Hahaha alle haters verbannen
yummie.gif

Lol (als geintje bedoelt hé)
 

Merlin

New member
@Discussie: laatste toevoeging van mij: Er zijn altijd wel mensen die voor, of tegen een bepaalde beslissing zijn, maar Lennard en Ruben kennende hebben ze deze keuze weloverwogen genomen. Mensen die dus bepaalde dingen suggereren (zie dit niet aanvallend als je je aangesproken voelt) moeten even in hun achterhoofd houden dat hier belangrijke beslissingen nooit zomaar genomen worden. Zo werden Tim en ik (in eerste instantie) RUIM van tevoren gevraagd om op one2xs te passen in de vakantie, omdat de klant niet te kort moest komen tijdens hun absentie van maar liefst 7 dagen. In het proforum is ook het moderator schap van sebas voorgelegd en om onze mening gevraagd, dus van vriendjespolitiek is absoluut geen sprake geweest en zal er bij een dergelijke kwestie ook nooit zijn. Het gaat hier om het vertrouwen in sebas, en enkelt daarom.

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat ik, wat mijn persoonlijke mening ook is, hier altijd achter de beslissingen van Lennard en Ruben zal staan, omdat ik ze lang genoeg ken en (zoals al eerder gezegd) weet dat beslissingen hier weloverwogen genomen worden.
smile.gif


Nogmaals: Sebas, gefeliciteerd!
 

Sebas

Active member
Merlin:
@Discussie: laatste toevoeging van mij: Er zijn altijd wel mensen die voor, of tegen een bepaalde beslissing zijn, maar Lennard en Ruben kennende hebben ze deze keuze weloverwogen genomen. Mensen die dus bepaalde dingen suggereren (zie dit niet aanvallend als je je aangesproken voelt) moeten even in hun achterhoofd houden dat hier belangrijke beslissingen nooit zomaar genomen worden. Zo werden Tim en ik (in eerste instantie) RUIM van tevoren gevraagd om op one2xs te passen in de vakantie, omdat de klant niet te kort moest komen tijdens hun absentie van maar liefst 7 dagen. In het proforum is ook het moderator schap van sebas voorgelegd en om onze mening gevraagd, dus van vriendjespolitiek is absoluut geen sprake geweest en zal er bij een dergelijke kwestie ook nooit zijn. Het gaat hier om het vertrouwen in sebas, en enkelt daarom.

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat ik, wat mijn persoonlijke mening ook is, hier altijd achter de beslissingen van Lennard en Ruben zal staan, omdat ik ze lang genoeg ken en (zoals al eerder gezegd) weet dat beslissingen hier weloverwogen genomen worden.
smile.gif


Nogmaals: Sebas, gefeliciteerd!


Bedankt.
 

Rogier

New member
Merlin:
@Discussie: laatste toevoeging van mij: Er zijn altijd wel mensen die voor, of tegen een bepaalde beslissing zijn, maar Lennard en Ruben kennende hebben ze deze keuze weloverwogen genomen. Mensen die dus bepaalde dingen suggereren (zie dit niet aanvallend als je je aangesproken voelt) moeten even in hun achterhoofd houden dat hier belangrijke beslissingen nooit zomaar genomen worden. Zo werden Tim en ik (in eerste instantie) RUIM van tevoren gevraagd om op one2xs te passen in de vakantie, omdat de klant niet te kort moest komen tijdens hun absentie van maar liefst 7 dagen. In het proforum is ook het moderator schap van sebas voorgelegd en om onze mening gevraagd, dus van vriendjespolitiek is absoluut geen sprake geweest en zal er bij een dergelijke kwestie ook nooit zijn. Het gaat hier om het vertrouwen in sebas, en enkelt daarom.

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat ik, wat mijn persoonlijke mening ook is, hier altijd achter de beslissingen van Lennard en Ruben zal staan, omdat ik ze lang genoeg ken en (zoals al eerder gezegd) weet dat beslissingen hier weloverwogen genomen worden.
smile.gif


Nogmaals: Sebas, gefeliciteerd!


wtf? sinds wanneer is er een "pro forum" - en wat is het?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Is er al best lang, en dat is voor vrienden / kennissen van lennard en ruben. Daarin kunnen dus mensen die hun beter kennen dan andere leden.

Zoiets was het
 

Merlin

New member
We kunnen wel wazig over het proforum doen maar transparantie lijkt mij het beste.

Het pro forum is gewoon een gedeelte van het forum, dat ooit al op de site van de concurrent is geboren. Er zit een select groepje mensen in dat elkaar gewoon echt al meerdere jaren (meestal) kent en dat elkaar gewoon goed ligt.

Vragen om daarbij te komen werkt ook niet. Er word wel eens intern een voorstel gedaan iemand erbij te halen en soms gebeurt dat dan ook, maar het is niet iets als een moderator status ofzo. Je ziet ook niet aan deze leden dat ze pro leden zijn.

Verder word er eigenlijk ook niets boeiends besproken in het algemeen. Het is gewoon gezellig.

Tot dusver. Nu weer ontopic
smile.gif
 
Bovenaan