NB #10 - Waar je heel makkelijk punten verdient

Lennard

Active member
Willemmm (link):
WOW. met die bannerads verdien je echt veel! ik heb nu al een stuk of 0.2 in 4 minuten.

thanks
biggrin.gif

Jeps, al is het nog niet zeker of ze er in blijven.
 

Nathan

New member
Miel (link):
Nice allemaal!
Alleen even cursor: pointer doen bij dat multiquote knopje.



Boude (link):
Nice
biggrin.gif




Lennard (link):

Miel (link):
Alleen even cursor: pointer doen bij dat multiquote knopje.
Dankje.
smile.gif





Jmhm (link):

One2xs (link):
NIEUW: Banner-advertenties

(...) Hierbij wil ik (in willekeurige volgorde) Jmhm, Erik, Marjolein en Sjoerd bedanken voor hun input. (...)
geen dank, graag gedaan

(...) tot over een maand of 9! (...)
goei werk heeft n maand of 9 nodig, toch
smile.gif






Multi test
biggrin.gif
 

Jesse

New member
Nice, altijd weer leuk om te lezen! Zon banner advertentie ding is ook wel leuk, alleen de advertenties moeten er maar zijn.

Enige is dat je bij de record poging toch niet automatisch 0,4 krijgt?
Een aantal mensen, gaven dit pas als het record werd verbroken.
 

Jesse

New member
Lennard (link):
Dat staat er bij toch?

"Als het record verbroken wordt dan krijgt iedereen die dan online is ..."

Jup sorry, lezen schijnt moeilijk te zijn. Ben alleen benieuwt hoelang de banner advertenties er blijven, gezien er nu al weinig advertenties zijn.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Misschien een topic aanmaken @ SD. Dat er meer adverteerders worden gezocht, en dat je hiermee voordelig naar een grote doelgroep kan adverteren.
 

Lennard

Active member
Mwah, dan wil ik eerst zeker weten dat we de stekker er niet overmorgen al uit trekken.

Het gaat me vooral om het rendement voor de adverteerders. Als er 100 users klikken en er klikt er maar eentje door dan heeft het voor de adverteerders gewoon geen zin omdat die wel gewoon 2 eurocent per klik betalen.
Dan maakt het niet uit hoeveel moeite we stoppen in het zoeken voor adverteerders, de kwaliteit moet goed zijn want anders komt er niemand adverteren.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
True. Al heb je dat probleem met GPTs altijd. Mensen willen zoveel mogelijk punten voor zo min mogelijk.
 

Mikek

New member
Kan het niet dat je snel doorverwezen wordt je klikt op die banner gaat 1 sec naar een pagina die je ip chekt en gaat dan weer verder?
 

Mikek

New member
Lennard (link):
Hoe bedoel je?
Had het nog niet geprobeerd maar het zat er al in. Als ik jullie was zou ik het op sitedeals zetten voor adverteerdes want het kost jullie waarschijnlijk toch niets?
 

Soufian

New member
Mooie functies...
yummie.gif

Misschien kan iemand ff met een screenrecorder die Multiquote uitleggen in een video voor de mensen die t niet snappen?

Ik wou t doen, maar mn pc is echt irritant met AVIs
 

Jurre

New member
- Edit: Vertrouw ons maar gewoon

Effe kijken of die MQ goed werkt,

Jahoor, werkt goed


Dit is een hele verbetering
pompom.gif
 
Bovenaan