NB #10 - Waar je heel makkelijk punten verdient

Wiitse

New member
Die mq is echt handig! Net zoals de ruilbank.
smile.gif
 

Soufian

New member
Marjolein (link):
zo moeilijk is het toch niet die MQ? En het staat al uitgelegd in dit topic
smile.gif




Jurre (link):
- Edit: Vertrouw ons maar gewoon

Effe kijken of die MQ goed werkt,

Jahoor, werkt goed


Dit is een hele verbetering
pompom.gif




Wiitse (link):
Die mq is echt handig! Net zoals de ruilbank.
smile.gif


Dit is een testje
 

Lennard

Active member
Bij deze het verzoek om het te testen als je het nodig hebt of om alleen op Voorbeeld te drukken, dan kun je ook zien of het werkt.
smile.gif
 

Jmhm

New member
Lennard (link):
Mwah, dan wil ik eerst zeker weten dat we de stekker er niet overmorgen al uit trekken.

Het gaat me vooral om het rendement voor de adverteerders. Als er 100 users klikken en er klikt er maar eentje door dan heeft het voor de adverteerders gewoon geen zin omdat die wel gewoon 2 eurocent per klik betalen.
Dan maakt het niet uit hoeveel moeite we stoppen in het zoeken voor adverteerders, de kwaliteit moet goed zijn want anders komt er niemand adverteren.


ik ben tot heden niet ontevreden
thumbsup.gif
 

Robbert

New member
Hmm, werkt idd nice, maar ik mis wel het knopje drop alle MQs of in die richting, dus dat alle multi quotes weg zijn, en dat als je op reageren drukt geen quotes meer hebt.

of ben ik nou zo dom en zie ik die optie niet?
 

Lennard

Active member
Die is er idd niet. Na een half uur worden ze verwijderd zegmaar, maar een knopje is wel handig.
Maarja, waar.
 

Marjolein

Miss Marjolein
die optie is er idd niet, maar is het veel moeite om even alles te selecteren dan en op het delete knopje te klikken?

Btw: ik wil eigenlijk nog wel even iets zeggen als reactie op de nieuwsbrief. Wij Rik, Sebas en ik worden nogmaals bedankt voor onze inzet tijdens de vakantie maar ik wilde eigenlijk ook even alle gebruikers bedanken die begrip hebben gehad voor de dingen die we niet zelf op konden lossen en voor het geduld dat ze soms met ons hadden. Het is niet makkelijk om 2 weken te wachten als je een probleem heb wat een stel tijdelijke beheerders niet op kunnen lossen. Dus bij deze ook jullie bedankt!

thumbsup.gif
 

Robbert

New member
Marjolein (link):
die optie is er idd niet, maar is het veel moeite om even alles te selecteren dan en op het delete knopje te klikken?

Niet echt moeilijk nee, maar als je bijvoorbeeld een quote ergens heb aangeklikt die je eigenlijk niet meer wilt quoten... een extra knopje daarvoor is ook niet erg.

@Lennard, bijvoorbeeld naast het onderste reageer knopje?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Robbert (link):
@Lennard, bijvoorbeeld naast het onderste reageer knopje?
lijkt me niet erg handig, als je dan op het verkeerde knopje klikt ben je al je quotes kwijt die je had verzameld.
 

Daoloth

New member
One2xs (link):
NIEUW: Banner-advertenties
Als je een eigen website hebt, dan hebben we goed nieuws voor je! Sinds vandaag kun je banners op je website plaatsen en daar punten mee verdienen. Per unieke klik krijg je 0,02 punten. Meer informatie erover vind je hierzo. Uiteraard kun je ook zelf banner-advertenties toevoegen, kijk daarvoor in het adverteerpaneel.
Hierbij wil ik (in willekeurige volgorde) Jmhm, Erik, Marjolein en Sjoerd bedanken voor hun input.


Complimenten voor deze geweldige vinding.
Dit is een goede manier om vooral buiten de one2xs leden te adverteren.
Al zie ik wel dat tot nu toe voornamelijk one2xs leden op hun eigen banner klikken.
Maar dit zijn er veel minder dan bij een gewone klik advertentie.
Waarom ik zo negatief over de one2xs leden doe is omdat ze meestal meteen weg klikken zonder de website zelf te bekijken. En dat is bij deze banner-advertenties veel minder.

Verder nog wel een verbeter puntje: wanneer je adverteert, laat hij in je banner rotator ook je eigen advertenties zien. Dit lijkt me niet de bedoeling?

Maar gewoon in een woord top, ga zo door
pompom.gif
 

Lennard

Active member
Dankje.
smile.gif


Als ik het me goed herinner wordt je eigen banner vertoond maar kost het niets als er iemand op klikt. Ik kan het nu niet nakijken dus pin me er niet op vast.
 

Lennard

Active member
De banner-advertenties zijn er weer uit, helaas liep het in het begin vrij goed maar zakte het later zoals verwacht in elkaar.

De javascripts blijven nog een tijdje werken voor de mensen die hem nog op hun website hebben staan.
 
Bovenaan