Nieuw: Minecraft servers (UPDATE)

Robinkoch

Eindbaas
Nielsie (link):
Ligt gewoon aan je internet van 120mb
emo.gif
!
Die servers zijn gewoon snel


nielsie
niet zo zeuren
want daar ligt het niet aan

want met mijne is precies het zelfde aan de hand
en veolic en lennard hadden ook last van de lagg en de restarts van de server
en dan hij ineens offline ging en bleef
 

Reins

New member
Heel vreemd dat iedereen problemen heeft
confused.gif

Ik speel echt helemaal zonder lagg, laagste pakketje en er was maar 1x een echt probleem ?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Reinier (link):
Heel vreemd dat iedereen problemen heeft
confused.gif

Ik speel echt helemaal zonder lagg, laagste pakketje en er was maar 1x een echt probleem ?


Ik en Sebas(tiaanh) ook ;s


toevoeging op 2 december 2011, 14:50:28:
Hmm misschien gebruiken die andere teveel plugins ofzo
 

Reins

New member
Nielsie (link):

Reinier (link):
Heel vreemd dat iedereen problemen heeft
confused.gif

Ik speel echt helemaal zonder lagg, laagste pakketje en er was maar 1x een echt probleem ?


Ik en Sebas(tiaanh) ook ;s


toevoeging op 2 december 2011, 14:50:28:
Hmm misschien gebruiken die andere teveel plugins ofzo



Of ze verneuken het gewoon helemaal. Sowieso kunnen veel mensen het niet eens beheren.
 

Lennard

Active member
Er waren ook wat leden met plugins die niet goed werkten en die daarmee hun eigen server hebben gesloopt en vervolgens bij ons klaagden dat de servers niet goed waren inderdaad; maar sommige users hebben helemaal geen plugins en nog hun standaard-wereld, en hebben ook problemen.

Heel raar inderdaad.
 

Klaasie

New member
Lennard (link):
Er waren ook wat leden met plugins die niet goed werkten en die daarmee hun eigen server hebben gesloopt en vervolgens bij ons klaagden dat de servers niet goed waren inderdaad; maar sommige users hebben helemaal geen plugins en nog hun standaard-wereld, en hebben ook problemen.

Heel raar inderdaad.

Bij mij werkt raar genoeg geen één multi-world plugin.
Maar misschien komt dat ook omdat hij daar gewoon te weinig RAM voor heeft..
 

Robinkoch

Eindbaas
Lennard (link):
Er waren ook wat leden met plugins die niet goed werkten en die daarmee hun eigen server hebben gesloopt en vervolgens bij ons klaagden dat de servers niet goed waren inderdaad; maar sommige users hebben helemaal geen plugins en nog hun standaard-wereld, en hebben ook problemen.

Heel raar inderdaad.


veolic isp heeft bij mij alle plugins die lagg kunnen veroorzaken eraf gehaald maar alsnog
sadley.gif
 

Sebastiaanh

New member
Nielsie (link):

Reinier (link):
Heel vreemd dat iedereen problemen heeft
confused.gif

Ik speel echt helemaal zonder lagg, laagste pakketje en er was maar 1x een echt probleem ?


Ik en Sebas(tiaanh) ook ;s


toevoeging op 2 december 2011, 14:50:28:
Hmm misschien gebruiken die andere teveel plugins ofzo



Klopt, wij hebben 1x een probleem gehad. Dat was toch toen toen het overgezet was? (Tel de 1000x dat ik de wereld heb verpest met WE waardoor we een andere wereld moesten niet mee
biggrin.gif
biggrin.gif
)
 

Yusufnoor

New member
Ik zelf heb geen problemen, goedlopende server.
Elke dag bereik ik het max aantal slots. (15).
Soms een paar errors maar dat komt meestal door outdated plugins.
Wie problemen heeft mag zijn server.log gerust doorsturen.
 

Stepman

New member
Maar wat ik ook raar vind, is dat ik zelf wel mijn server in kan, maar andere niet! Dus ik ben de enige die er in kan.
 

Stepman

New member
Dat de server niet beschikbaar is, en er staat ook, als ik mijn server IP ect. Opsla als server, een rood kruis door het logo wat eigenlijk de verbinding moet laten zien.
 

Lennard

Active member
En je hebt Minecraft gewoon gekocht, net als de anderen die er proberen in te komen?

Je hebt ook nergens ingesteld dat anderen er niet in mogen ofzo?
 

Stepman

New member
Als het goed is niet, en Ja, ik heb minecraft gekocht toen het echt net uit was, en steeds blijven updaten. En ik heb het spel gekocht voor de gene die er niet in kan, dus ik weet ook zeker dat hij het spel legaal heeft! En ik heb de server gestart, ben er zelf in gegaan, en hij kon er niet in.
 

Joeyu

New member
Spelmaffia (link):
fijn
hebben ze zonder te melden bij mij alle files en de map verwijdert
frown.gif



Waarom doen ze dat dan.
 
Bovenaan