Nieuw: Minecraft servers (UPDATE)

Reins

New member
Lennard (link):
De servers worden door ons (Veolic) geupdate.
smile.gif



Ah beter. Wanneer is dat ongeveer?
smile.gif
 

Lennard

Active member
Jesse (link):
Blijven de Minecraft servers dus nu ook definitief, of?
Jep.
smile.gif
Tenzij de kwaliteit ineens heel dramatisch wordt o.i.d., maar dat verwacht ik niet.



Reinier (link):

Lennard (link):
De servers worden door ons (Veolic) geupdate.
smile.gif



Ah beter. Wanneer is dat ongeveer?
smile.gif


Mij is gezegd dat ze momenteel worden geüpdate, dus ik ga er vanuit dat dat morgenochtend wel klaar is.
Laat het me even weten als dat niet zo is, dan ga ik er voor je achteraan.


Ewan (link):

Quote:
Op dit moment is het enkel mogelijk een server voor de looptijd van één maand te bestellen. Omdat dit een test is kun je de server nog niet verlengen. Wel kun je de server gewoon de volledige maand gebruiken. Mochten er onverhoopt toch storingen of iets dergelijks optreden waardoor we besluiten de proef af te breken, dan krijg je uiteraard gewoon je punten terug.

Dit ben je ook vergeten te veranderen op de paginas van de servers
yummie.gif


Ook weg nu, dankje.
 

Habboaudio

New member
Lennard (link):
Ik kijk continu. Ze worden niet goedgekeurd of afgekeurd als ik ze zie, maar pas als wij de gegevens hebben. Op het moment dat jij ze bestelt wordt de bestelling direct naar de hoster doorgestuurd, hij installeert hem vervolgens en stuurt ons de gegevens. Als we die hebben voeren wij die weer in en het systeem stuurt ze dan weer naar jou.


Heeft one2xs geen directe API(verbinding) met de leverancier? Lijkt me wel handig, zo hoeven mensen hun domeinen niet ruim van te voren te verlengen en zit er minder werk voor jullie aan verbonden.

Overigens vind ik het wel geweldig dat mensen gewoon bellen voor een hosting pakket terwijl je ze nog veel goedkoper hebt als je omrekent naar direct geld. Dus als je dan toch belt is het slimmer om direct een pakket te kopen op versio of iets in die richting.
 

Reins

New member
Lennard (link):

Reinier (link):

Lennard (link):
De servers worden door ons (Veolic) geupdate.
smile.gif



Ah beter. Wanneer is dat ongeveer?
smile.gif


Mij is gezegd dat ze momenteel worden geüpdate, dus ik ga er vanuit dat dat morgenochtend wel klaar is.
Laat het me even weten als dat niet zo is, dan ga ik er voor je achteraan.


Dat is wel vreemd dan, al de nieuwe versie van Bukkit er nog niet is
confused.gif

Heel het Bukkit team zit/zat op Minecon
emo.gif
 

Lennard

Active member
Habboaudio (link):
Heeft one2xs geen directe API(verbinding) met de leverancier? Lijkt me wel handig, zo hoeven mensen hun domeinen niet ruim van te voren te verlengen en zit er minder werk voor jullie aan verbonden.

Overigens vind ik het wel geweldig dat mensen gewoon bellen voor een hosting pakket terwijl je ze nog veel goedkoper hebt als je omrekent naar direct geld. Dus als je dan toch belt is het slimmer om direct een pakket te kopen op versio of iets in die richting.
Je hoeft ook niet per se te bellen, je kunt ook gewoon de advertenties doen. Of punten via het forum kopen, als je dat handig doet dan heb je alles vrij goedkoop, meestal zelfs goedkoper dan wanneer je direct bij onze leverancier inkoopt.

De domeinnamen (ik neem aan dat je het daar over hebt) worden wel via een API stopgezet (hosts overigens ook), maar die 45 dagen termijn was vanwege de oude opzegprocedure van SIDN die erg lang duurde. Die is nu veranderd, dus in principe kan die termijn verlaagd worden. Voor de VPSen en Minecraft-servers worden er dagelijks notificaties naar onze hosters verstuurd zodat zij weten welke servers de komende dagen verlopen. Zij regelen vervolgens het stopzetten, maar om hun wat tijd te geven hebben we de opzeglimiet voor de VPSen op 5 dagen en die van de Minecraft-servers op 3 dagen gezet. Dat lijkt me vrij redelijk, ik neem aan dat je wel een week voor het verlopen weet of je een server wil stoppen of ermee door wil gaan.


Reinier (link):

Lennard (link):

Reinier (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
De servers worden door ons (Veolic) geupdate.
smile.gif







Ah beter. Wanneer is dat ongeveer?
smile.gif


Mij is gezegd dat ze momenteel worden geüpdate, dus ik ga er vanuit dat dat morgenochtend wel klaar is.
Laat het me even weten als dat niet zo is, dan ga ik er voor je achteraan.


Dat is wel vreemd dan, al de nieuwe versie van Bukkit er nog niet is
confused.gif

Heel het Bukkit team zit/zat op Minecon
emo.gif


Hm, dan heb ik iets verkeerd begrepen.
Ik speel het zelf niet, dus sorry ik als ik het fout zeg
emo.gif
maar ik kreeg van een lid de vraag dat er een nieuwe Minecraft-versie uit was, en of de servers door ons werden geüpdate. Ik heb dat nagevraagd, en onze hoster heeft gezegd ze zelf te zullen updaten, en dat dat momenteel (dus nu) gedaan werd.
Zo duidelijker?
 

Habboaudio

New member
Ja nee dat snap ik van die punten en ah oke dat is dan duidelijk betreffende die termijnen.

Maar ik vroeg het me gewoon af. Ik heb zelf geen diensten bij jullie..
 

Lennard

Active member
Habboaudio (link):
Ja nee dat snap ik van die punten en ah oke dat is dan duidelijk betreffende die termijnen.

Maar ik vroeg het me gewoon af. Ik heb zelf geen diensten bij jullie..
Ja prima hoor, als je vragen hebt dan mag je ze gerust stellen.
smile.gif
 

Robinkoch

Eindbaas
One2xs (link):
LET OP! De servers zijn weer te koop!

Beste leden,

Sinds vandaag bieden we in samenwerking met Veolic ISP Minecraft servers aan.

Wat is Minecraft?
Minecraft lijkt op het eerst gezicht een heel saai spel waar je met wat blokjes huisjes kunt bouwen, maar niets is minder waar.
Door te graven en te bouwen kun je de mooiste gebouwen en werelden maken!
Hoe meer je het speelt, hoe verslaafder het wordt. Kortom: echt iets om je nutteloze uurtjes mee op te vullen.

Meer informatie vind je op de Engelstalige website: www.minecraft.net of in het Minecraft-topic hier op one2xs.

Pakketten
We hebben vier prachtige pakketen voor jullie samengesteld met natuurlijk de bijbehorende prachtige lage prijzen:

Minecraft 10
max. 10 spelers
256 MB RAM
kosten: 3 punten per maand

Minecraft 15
max. 15 spelers
512 MB RAM
kosten: 6,5 punten per maand

Minecraft 20
max. 20 spelers
768 MB RAM
kosten: 10 punten per maand

Minecraft 30
max. 30 spelers
1024 MB RAM
kosten: 15 punten per maand

Bij elke server krijg je de beschikking over een eigen Engelstalig Multicraft controlpanel (klik op de cijfertjes voor screenshots: 1, 2 en 3).

Je hebt de mogelijkheid eigen plugins en werelden te uploaden. De hoeveelheid schijfruimte en dataverkeer is in principe ongelimiteerd, mits je het normaal gebruikt.

Wat houdt de test in?
De test houdt in dat we voorlopig slechts 15 servers verkopen (ongeacht de grootte). Als die 15 servers over een maand verlopen zijn (je kunt je server dus waarschijnlijk niet verlengen) dan evalueren we het en kijken we of we doorgaan met het aanbieden van de servers en wat er eventueel veranderd moet worden.
Zorg dus dat je er snel bij bent, want nu geldt écht dat OP=OP!


Bestellen doe je hier.
smile.gif


Oja, en mocht de test om de een of andere reden mislukken of stopgezet worden, dan krijg je gewoon al je punten terug.
Als je verder nog vragen hebt: stel ze gerust!


Groet,
one2xs

Wat ik heb dik gedrukt klopt niet in de tekst

Ik heb ook server gekocht en werkt super
 

Lennard

Active member
Mja mensen zien zelf wel dat de test voorbij is en dat die stukjes dus niet meer relevant zijn, maar ik heb het alsnog even duidelijker gemaakt. Zo beter?
smile.gif
 

Ewan

New member
Quote:
Minecraft 30
- Maximaal 30 spelers


Quote:
Minecraft XL
- Maximaal 30 spelers

Huh?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ewan (link):

Quote:
Minecraft 30
- Maximaal 30 spelers


Quote:
Minecraft XL
- Maximaal 30 spelers

Huh?



XL heeft meer ram (Handig voor bijv. redstone servers / veel plugins)
 

Reins

New member
Lennard (link):

Reinier (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Reinier (link):

Lennard (link):
De servers worden door ons (Veolic) geupdate.
smile.gif



Ah beter. Wanneer is dat ongeveer?
smile.gif






Mij is gezegd dat ze momenteel worden geüpdate, dus ik ga er vanuit dat dat morgenochtend wel klaar is.
Laat het me even weten als dat niet zo is, dan ga ik er voor je achteraan.


Dat is wel vreemd dan, al de nieuwe versie van Bukkit er nog niet is
confused.gif

Heel het Bukkit team zit/zat op Minecon
emo.gif


Hm, dan heb ik iets verkeerd begrepen.
Ik speel het zelf niet, dus sorry ik als ik het fout zeg
emo.gif
maar ik kreeg van een lid de vraag dat er een nieuwe Minecraft-versie uit was, en of de servers door ons werden geüpdate. Ik heb dat nagevraagd, en onze hoster heeft gezegd ze zelf te zullen updaten, en dat dat momenteel (dus nu) gedaan werd.
Zo duidelijker?


Ja dat is iets duidelijker
yummie.gif

Maar dat is gewoon de standaard server software dan.. Maar in het panel kan je ook kiezen voor Bukkit. Zou je eens na kunnen vragen wanneer dat word geupdate?
 

Lennard

Active member
Reinier (link):
Ja dat is iets duidelijker
yummie.gif

Maar dat is gewoon de standaard server software dan.. Maar in het panel kan je ook kiezen voor Bukkit. Zou je eens na kunnen vragen wanneer dat word geupdate?
Jep ga ik doen.
smile.gif



Spelmaffia (link):
Nu nog vanaf vandaag

Want jullir bieden het langer aan dan vandaag en maybe dat gewoon weghalen?
Mwah, er staat bij op welke datum het bericht gepost is, dus dat zien de lezers wel denk..
 

Lennard

Active member
Lennard (link):

Reinier (link):
Ja dat is iets duidelijker
yummie.gif

Maar dat is gewoon de standaard server software dan.. Maar in het panel kan je ook kiezen voor Bukkit. Zou je eens na kunnen vragen wanneer dat word geupdate?
Jep ga ik doen.
smile.gif


Die wordt gewoon geüpdate als de nieuwe versie uit is.
 

Reins

New member
Lennard (link):

Lennard (link):

Reinier (link):
Ja dat is iets duidelijker
yummie.gif

Maar dat is gewoon de standaard server software dan.. Maar in het panel kan je ook kiezen voor Bukkit. Zou je eens na kunnen vragen wanneer dat word geupdate?
Jep ga ik doen.
smile.gif


Die wordt gewoon geüpdate als de nieuwe versie uit is.



Mooi!
 

Ewan

New member
Nielsie (link):

Ewan (link):

Quote:
Minecraft 30
- Maximaal 30 spelers


Quote:
Minecraft XL
- Maximaal 30 spelers

Huh?



XL heeft meer ram (Handig voor bijv. redstone servers / veel plugins)



Ah zo
yummie.gif
 
Bovenaan