Nieuw subforum; Serious Talk

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
Het zou kunnen zijn dat er behoefte is aan een subforum waarbij je open kunt praten over bijvoorbeeld dingen als het geloof, uit huis gaan, ruzies, relaties etc. zonder bang te zijn dat je niet in je waarde wordt gelaten. Dan denk ik aan een subforum Serious Talk/Chat oid.

Mensen die hier niet mee om kunnen gaan kunnen deze heerlijk uit zetten en de mensen die vragen hebben / dingen willen bespreken etc. en geen zin hebben in gezeur maar op zoek zijn naar een eerlijke mening kunnen dit in zon subforum plaatsen.
 

Jurgen

Active member
Offtopic is voor de topics die niet in andere categorieën geplaatst kunnen worden en die topics worden toch ook gewoon serieus genomen?
 

Jordy

New member
Jurrie (link):
Offtopic is voor de topics die niet in andere categorieën geplaatst kunnen worden en die topics worden toch ook gewoon serieus genomen?


Niet allemaal, de meeste vragen wel.
Mij lijkt het een goed idee? En het is altijd mogelijk om een proef te draaien hé?
 
G

Guest

Guest
Je wilt het hier dus over serieuze onderwerpen gaan praten? Mwuah..
En dingen over het geloof etc, hoe zie jij dat aansluiten met (web-)hosting en domeinnamen?
 
L

Lennard

Guest
Sowieso zijn hier betere forums voor met meer leeftijdsgenoten.
 
G

Guest

Guest
Xjessex (link):
Je wilt het hier dus over serieuze onderwerpen gaan praten? Mwuah..
En dingen over het geloof etc, hoe zie jij dat aansluiten met (web-)hosting en domeinnamen?


Het onzin subforum sluit ook niet aan op webhosting/domeinnamen
wink.gif
 

Rogier

New member
Ik zou wel voor zijn voor een zakelijk subfora, waar het allemaal beetje richting ondernemen ed gaat.
 
G

Guest

Guest
Rogier (link):
Ik zou wel voor zijn voor een zakelijk subfora, waar het allemaal beetje richting ondernemen ed gaat.


dat dan weer wel ja.
maar niet om over je geloof te praten.. daar heb je lifestyle fora voor o.i.d.
 
G

Guest

Guest
Xjessex (link):

Rogier (link):
Ik zou wel voor zijn voor een zakelijk subfora, waar het allemaal beetje richting ondernemen ed gaat.


dat dan weer wel ja.
maar niet om over je geloof te praten.. daar heb je lifestyle fora voor o.i.d.



Dat was een van de vele dingen waar je het over zou kunnen hebben
wink.gif
 
G

Guest

Guest
Livonias (link):

Xjessex (link):

Rogier (link):
Ik zou wel voor zijn voor een zakelijk subfora, waar het allemaal beetje richting ondernemen ed gaat.


dat dan weer wel ja.
maar niet om over je geloof te praten.. daar heb je lifestyle fora voor o.i.d.



Dat was een van de vele dingen waar je het over zou kunnen hebben
wink.gif




dan vind ik dat je het wel zakelijk moet aanpakken, en daaronder valt imo niet je geloof.. Maar wel ondernemerschap etc.
 

Lennard

Active member
Xjessex (link):

Livonias (link):

Xjessex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Rogier (link):
Ik zou wel voor zijn voor een zakelijk subfora, waar het allemaal beetje richting ondernemen ed gaat.






dat dan weer wel ja.
maar niet om over je geloof te praten.. daar heb je lifestyle fora voor o.i.d.



Dat was een van de vele dingen waar je het over zou kunnen hebben
wink.gif




dan vind ik dat je het wel zakelijk moet aanpakken, en daaronder valt imo niet je geloof.. Maar wel ondernemerschap etc.

Livonias doelt op een serieus subforum in het algemeen, niet een zakelijk subforum. Het kan over zakelijk gaan, maar ook over andere serieuze dingen, zoals dus geloof en de andere voorbeelden uit zijn post(s).
 

Rogier

New member
En wij doelen daar dus niet op, omdat offtopic daar al vooral over gaat.

Een zakelijk subfora zou een toevoeging zijn omdat er heel veel jonge ondernemers op deze site zitten en er eigenlijk niet echt een plaats voor is nu. (offtopic is een subfora voor iets wat niets met websites bouwen te maken heeft, dus daar kan het niet. Webwereld is in mijn ogen vooral voor applicatiebouw vragen)
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Als dit er bij komt dan word one2xs echt een TE algemeen forum
Het hoofddoel van one2xs forum is natuurlijk punten en sites scripts programmas etc
Dat games en onzin erbij zit oke
Maar nog een fora erbij vind ik niet echt iets nodig


toevoeging op 25 november 2012, 20:38:39:
Anders kan je over alles wel een fora maken
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Xjessex (link):

Livonias (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Xjessex (link):

Rogier (link):
Ik zou wel voor zijn voor een zakelijk subfora, waar het allemaal beetje richting ondernemen ed gaat.


dat dan weer wel ja.
maar niet om over je geloof te praten.. daar heb je lifestyle fora voor o.i.d.







Dat was een van de vele dingen waar je het over zou kunnen hebben
wink.gif




dan vind ik dat je het wel zakelijk moet aanpakken, en daaronder valt imo niet je geloof.. Maar wel ondernemerschap etc.

Livonias doelt op een serieus subforum in het algemeen, niet een zakelijk subforum. Het kan over zakelijk gaan, maar ook over andere serieuze dingen, zoals dus geloof en de andere voorbeelden uit zijn post(s).



Ja.. Maar dingen over het geloof zijn dus ook algemeen.. Wat moet dat hier?
met alle respect, maar ik hoef echt niet te weten dat turken dit soort vlees niet mogen, of dat soort vlees.. of dit en dat, waarom zouden dat soort dingen op One2xs horen?

er zitten hier genoeg mensen met een eigen bedrijf, of mensen die er een willen starten.
Dan kan je een topic aanmaken in subforum ondernemen en dan kan je tips vragen..
Wat te doen als mensen je factuur niet betalen, bijvoorbeeld.
 

Lennard

Active member
Xjessex (link):

Lennard (link):

Xjessex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Livonias (link):

Xjessex (link):

Rogier (link):
Ik zou wel voor zijn voor een zakelijk subfora, waar het allemaal beetje richting ondernemen ed gaat.


dat dan weer wel ja.
maar niet om over je geloof te praten.. daar heb je lifestyle fora voor o.i.d.



Dat was een van de vele dingen waar je het over zou kunnen hebben
wink.gif








dan vind ik dat je het wel zakelijk moet aanpakken, en daaronder valt imo niet je geloof.. Maar wel ondernemerschap etc.

Livonias doelt op een serieus subforum in het algemeen, niet een zakelijk subforum. Het kan over zakelijk gaan, maar ook over andere serieuze dingen, zoals dus geloof en de andere voorbeelden uit zijn post(s).



Ja.. Maar dingen over het geloof zijn dus ook algemeen.. Wat moet dat hier?
met alle respect, maar ik hoef echt niet te weten dat turken dit soort vlees niet mogen, of dat soort vlees.. of dit en dat, waarom zouden dat soort dingen op One2xs horen?

Dat weet ik niet, weet ook niet of ik het wat vind.

Wat ik wel zie zitten is de community wat breder maken dan enkel one2xs support en internetzaken, maar je moet dat ook niet te geforceerd doen door ineens tig forums aan te gaan maken waar overal 2 posts per maand in komen.

Maar als er behoefte is aan iets als een zakenforum dan wil ik er best over nadenken om dat als test een maandje uit te proberen.
Alleen moet je wel beseffen dat er nu vrijwel geen zakelijke topics in Offtopic worden gemaakt, dus hoeveel mensen zitten er dan op zon forum te wachten?
 

Rogier

New member
Naja, in een zakelijk forum kunnen ook topics komen over andere dingen in de zakenwereld.

Een "Toon je visitekaartje" topic ofzo, of een "Mijn klant betaald niet, wat nu?". "Hoe stel ik een goed factuur op?".

Etc...

Ik denk dat een hoop actieve one2xsers een stuk beter zijn geworden en hun eigen bedrijf gaan starten. (wit of zwart
hypocrite.gif
). Of een leuke ervaring ofzeu. (ik heb wel een paar verschikkelijke klanten gehad
yummie.gif
)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan