Nieuw subforum; Serious Talk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Rogier (link):
Naja, in een zakelijk forum kunnen ook topics komen over andere dingen in de zakenwereld.

Een "Toon je visitekaartje" topic ofzo, of een "Mijn klant betaald niet, wat nu?". "Hoe stel ik een goed factuur op?".

Etc...

Ik denk dat een hoop actieve one2xsers een stuk beter zijn geworden en hun eigen bedrijf gaan starten. (wit of zwart
hypocrite.gif
). Of een leuke ervaring ofzeu. (ik heb wel een paar verschikkelijke klanten gehad
yummie.gif
)


Dus jij wil een eigen bedrijf starten door op internet dingen te leren?

Heeft een opleiding ervoor volgen niet meer nut...
 

Rogier

New member
Tendmex (link):

Rogier (link):
Naja, in een zakelijk forum kunnen ook topics komen over andere dingen in de zakenwereld.

Een "Toon je visitekaartje" topic ofzo, of een "Mijn klant betaald niet, wat nu?". "Hoe stel ik een goed factuur op?".

Etc...

Ik denk dat een hoop actieve one2xsers een stuk beter zijn geworden en hun eigen bedrijf gaan starten. (wit of zwart
hypocrite.gif
). Of een leuke ervaring ofzeu. (ik heb wel een paar verschikkelijke klanten gehad
yummie.gif
)


Dus jij wil een eigen bedrijf starten door op internet dingen te leren?

Heeft een opleiding ervoor volgen niet meer nut...



hehe grappig, wie zegt dat ik er niet naast studeer? Ik zit nu in 5v en doe gewoon als bijbaan websites beheren/bouwen. Maar ff back to topic?
 

Lennard

Active member
Tendmex (link):
Dus jij wil een eigen bedrijf starten door op internet dingen te leren?

Heeft een opleiding ervoor volgen niet meer nut...
Dat is natuurlijk onzin; er zijn genoeg dingen die je op internet leert en op je opleiding niet tegenkomt maar ook zeker andersom.
 
G

Guest

Guest
Misschien dan een combi maken van serieuze zaken & zakelijk (uiteraard met een andere benaming), maar dat je die twee combineert oid?

En omdat ik laatst volgens mij heb gelezen dat O2X meer naar een community wil gaan, dacht ik aan een plek waar je dus je dingen kwijt kunt zonder te hoeven denken dat er geen serieuze antwoorden op komen. Voor mijn gevoel is Offtopic daar niet de juiste plek voor, maar dat is mijn gevoel.


toevoeging op 25 november 2012, 22:28:46:
En als je zeker weet dat je het toch niet interessant vindt of gaat gebruiken dan kun je m gewoon uitzetten
smile.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
@lennard en rogier
Ik zeg niet dat je niks van internet kunt leren maar meer dat je aan een opleiding meer hebt
 

Robbert

New member
Ja, want met een gemiddelde leeftijd van 13 op dit forum en een gemiddelde discussieniveau die nog lager is dan Die van een 9 jarige word zon forum onderdeel helemaal geweldig hier
biggrin.gif

Ik ga morgen even naar de Macro om enorme zakken popcorn te halen, want dat word echt vermakelijk
biggrin.gif


Even serieus; heb jij ooit een discussie of een serious talk normaal zien verlopen hier? Hier komen 9/10 keer modjes aan te pas die weer moeten stooien met procentjes. Als zon forum onderdeel hier komt krijgen wel snel een hoop grijze namen vrees ik.
 
L

Lennard

Guest
Robbert (link):
Ja, want met een gemiddelde leeftijd van 13 op dit forum en een gemiddelde discussieniveau die nog lager is dan Die van een 9 jarige word zon forum onderdeel helemaal geweldig hier
biggrin.gif

Ik ga morgen even naar de Macro om enorme zakken popcorn te halen, want dat word echt vermakelijk
biggrin.gif


Even serieus; heb jij ooit een discussie of een serious talk normaal zien verlopen hier? Hier komen 9/10 keer modjes aan te pas die weer moeten stooien met procentjes. Als zon forum onderdeel hier komt krijgen wel snel een hoop grijze namen vrees ik.


Daar dacht ik dus ook aan.
En soms kunnen de volwassen mensen er ook wat van.
Sommige mensen willen eenmaal hun gelijk en luisteren niet meer naar de rest tot ze hun gelijk hebben, ook al zitten ze fout en slaat hun post nergens op ;(
Een serieus discussie forum lijkt mij geen goed idee...
 
G

Guest

Guest
wie heeft het dan over specifiek een discussie forum?
je kan toch ook dingen vragen als, wat als mijn klant niet betaald?
 
L

Lennard

Guest
Xjessex (link):
wie heeft het dan over specifiek een discussie forum?
je kan toch ook dingen vragen als, wat als mijn klant niet betaald?


Daar heb je gewoon Sitedeals voor, hier krijg je toch alleen maar reacties van mensen die er niks vanaf weten. Hooguit 2 die het wel weten.
 
G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Xjessex (link):
wie heeft het dan over specifiek een discussie forum?
je kan toch ook dingen vragen als, wat als mijn klant niet betaald?


Daar heb je gewoon Sitedeals voor, hier krijg je toch alleen maar reacties van mensen die er niks vanaf weten. Hooguit 2 die het wel weten.



sitedeals faalt? ik moest toen gekeurd worden ofzo toen ik mij aan wilde melden.. daar houdt het vrije internet al op bij hun..
 
L

Lennard

Guest
Xjessex (link):

Nicknl (link):

Xjessex (link):
wie heeft het dan over specifiek een discussie forum?
je kan toch ook dingen vragen als, wat als mijn klant niet betaald?


Daar heb je gewoon Sitedeals voor, hier krijg je toch alleen maar reacties van mensen die er niks vanaf weten. Hooguit 2 die het wel weten.



sitedeals faalt? ik moest toen gekeurd worden ofzo toen ik mij aan wilde melden.. daar houdt het vrije internet al op bij hun..



Tja jou mening, het niveau bij de juristen is daar wel iets hoger dan dat het hier zou zijn
wink.gif
 
G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Xjessex (link):
wie heeft het dan over specifiek een discussie forum?
je kan toch ook dingen vragen als, wat als mijn klant niet betaald?


Daar heb je gewoon Sitedeals voor, hier krijg je toch alleen maar reacties van mensen die er niks vanaf weten. Hooguit 2 die het wel weten.



2 die het hier weten is voldoende naar mijn mening.
Is zie weinig reden om het niet te proberen.
 

Rogier

New member
Tendmex (link):
@lennard en rogier
Ik zeg niet dat je niks van internet kunt leren maar meer dat je aan een opleiding meer hebt


Ik snap niet waarom je opeens over een opleiding begint terwijl niemand het daarover heeft. Opleiding lijkt me namelijk behoorlijk los te staan van het feit of er al dan niet een subfora voor zakelijk moet komen.
 
G

Guest

Guest
Thommity (link):
Vind het wel een goed idee ja met wat strengere regels.


Precies, dit.
 

Robbert

New member
Xjessex (link):
wie heeft het dan over specifiek een discussie forum?
je kan toch ook dingen vragen als, wat als mijn klant niet betaald?

Nee, maar die zullen daar wel voor een groot gedeelte worden geopend vrees ik dan?
bijvoorbeeld dingen als het geloof, uit huis gaan, ruzies, relaties uit de starterspost, het begint al bij het eerste voorbeeld geloof hier komen sowieso discussies over wat nou beter is?
en geen zin hebben in gezeur maar op zoek zijn naar een eerlijke mening kunnen dit in zon subforum plaatsen. (ook uit de starterspost) een mening roept een mening van anderen uit, veel mensen zijn hier heilig overtuigd van hun gelijk en kunnen anderen niet in hun waarde laten. Dat is gewoon lastig hier op one2xs door de leeftijdsverschillen en arrogant gedrag van veel personen hier.


Livonias (link):

Nicknl (link):

Xjessex (link):
wie heeft het dan over specifiek een discussie forum?
je kan toch ook dingen vragen als, wat als mijn klant niet betaald?


Daar heb je gewoon Sitedeals voor, hier krijg je toch alleen maar reacties van mensen die er niks vanaf weten. Hooguit 2 die het wel weten.



2 die het hier weten is voldoende naar mijn mening.
Is zie weinig reden om het niet te proberen.


Ja want als je van 2 mensen iets hoort, is dat echt genoeg in juridische zaken
smile.gif

Niet dat ik Sitedeals geweldig vind hoor, een hoog percentage wanna-bes daar met een corrupte webmaster een een corrupt stel modjes, maar dat terzijde.


Rogier (link):

Tendmex (link):
@lennard en rogier
Ik zeg niet dat je niks van internet kunt leren maar meer dat je aan een opleiding meer hebt


Ik snap niet waarom je opeens over een opleiding begint terwijl niemand het daarover heeft. Opleiding lijkt me namelijk behoorlijk los te staan van het feit of er al dan niet een subfora voor zakelijk moet komen.


Hoe zakelijk wil jij gaan met een gemiddelde leeftijd van 13 op dit forum? Over de huidige Habbo-credit koersen?
emo.gif

En voordat ik gezeur krijg van wel-serieuze dertien-jarige; ja er zijn ook uitzonderingen op de regel.


toevoeging op 26 november 2012, 20:37:27:

Livonias (link):

Thommity (link):
Vind het wel een goed idee ja met wat strengere regels.


Precies, dit.


Ja, want de regels zijn nu al makkelijk om na te leven voor vele hier...
 

Rogier

New member
Ik weet niet wat de gem leeftijd is, maar ik denk dat die allang geen 13 meer is. Van de actieve leden schat ik ongeveer 15-16.

Overgins doelt Jesse geloof ik ook op een zakelijk en niet op een geloof shit subfora. (aan zijn eerdere berichten te lezen)
 
G

Guest

Guest
Ik snap niet dat er zo hard wordt gehamerd op het woord "geloof" enkel omdat dit als voorbeeld (lees nogmaals; voorbeeld) in mijn openingspost stond. Het doel is om een subforum te creëren waarbij de wat meer serieuze zaken kunnen worden besproken.
 

Robbert

New member
Livonias (link):
Ik snap niet dat er zo hard wordt gehamerd op het woord "geloof" enkel omdat dit als voorbeeld (lees nogmaals; voorbeeld) in mijn openingspost stond. Het doel is om een subforum te creëren waarbij de wat meer serieuze zaken kunnen worden besproken.

Dude... Je geeft het zelf als voorbeeld, dan word daar op gehamerd, zo vreemd is dat toch niet?
emo.gif

Maar omdat je het zelf als voorbeeld geeft, en omdat het toch wel makkelijk aan te geven is dat zon topique niet goed gaat -op dit moment- op one2xs word dat door mij juist als tegenargument gebruikt. Het word dus voor mij als voorbeeld neergezet daar gaat het fout, dus dan kan de rest ook simpel fout gaan
En je kan in dit topique alweer merken dat er een fatsoenlijke discussie hier in ieder geval niet te voeren is, want dan begrijpen mensen het alweer niet....
schater.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan