Mooizo, hopen dat de servers bevallen.
Mextijs New member 3 jan 2012 #22 Lennard (link): Mooizo, hopen dat de servers bevallen. tot nu toe bevallen ze goed: (bij mij)
L Lennard Active member 4 jan 2012 #26 Het maximum aantal spelers heb ik voor nieuwe servers verlaagd, het was te vol als je er ook nog plugins bij telde.
Het maximum aantal spelers heb ik voor nieuwe servers verlaagd, het was te vol als je er ook nog plugins bij telde.
Wouterr Wouter de router 5 jan 2012 #27 Net wat probleempjes gehad, maar netjes opgelost! Super lennard
Mextijs New member 5 jan 2012 #28 Ik heb elke twee uur automatisch een restart ingesteld om teveel lag te voorkomen
Wouterr Wouter de router 5 jan 2012 #29 Oké Ik zit nu e 30 spelers gehaald, zonder enige lagg. Af en toe, maar dan was dat ook wieer binnen 1 seconden over.
Oké Ik zit nu e 30 spelers gehaald, zonder enige lagg. Af en toe, maar dan was dat ook wieer binnen 1 seconden over.
Janm Active member 8 jan 2012 #30 Hoe beheer je deze server, welk programma om er op te komen, ben nieuw met servers
L Lennard Active member 8 jan 2012 #31 Degene van wie je hem hebt gekocht die heeft de gegevens voor je. http://46.249.35.94/multicraft/ Daar kun je vervolgens inloggen.
Degene van wie je hem hebt gekocht die heeft de gegevens voor je. http://46.249.35.94/multicraft/ Daar kun je vervolgens inloggen.
C Christopher New member 28 jan 2012 #36 Lennard (link): ja het zit helemaal vol Neem dan nog een kleine server erbij ?
L Lennard Active member 28 jan 2012 #37 Er komt een server bij inderdaad. Ik heb m eergister besteld en zal volgende week wel draaien.
C Christopher New member 28 jan 2012 #38 Lennard (link): Er komt een server bij inderdaad. Ik heb m eergister besteld en zal volgende week wel draaien. Prima.
Lennard (link): Er komt een server bij inderdaad. Ik heb m eergister besteld en zal volgende week wel draaien. Prima.
Janm Active member 28 jan 2012 #39 Lennard (link): Er komt een server bij inderdaad. Ik heb m eergister besteld en zal volgende week wel draaien. Yeah, dan kan ik eindelijk een server voor mijn broertje kopen, + zelf meer slots kopen !
Lennard (link): Er komt een server bij inderdaad. Ik heb m eergister besteld en zal volgende week wel draaien. Yeah, dan kan ik eindelijk een server voor mijn broertje kopen, + zelf meer slots kopen !