Nieuwe server

Lennard

Active member
Hey,

Naar verwachting zal de huidige server in de nacht van zondag 21 juni op maandag 22 juni vervangen worden door de volgende:
3,2 GHz Quad Core
8GB RAM
2x 640GB disks @ RAID-1

Ter vergelijking, de huidige specificaties:
1,8 GHZ Dual Core
2GB Ram
2x 500GB disks @ RAID-1

Houd er dus rekening mee dat je site maandag 22 juni om 0.00 uur onbereikbaar is, tot hoe laat de verhuizing ongeveer gaat duren hangt uiteraard van een heleboel factoren af, maar naar verwachting tot een uur of 6 (s morgens).

Mochten er tot die tijd nog problemen zijn met de server, stuur dan aub een mailtje naar [email protected]. Je mag het natuurlijk ook gewoon hier op het forum posten of een ticket aanmaken, maar ik kan niks anders eraan doen dan het doorgeven aan de hoster, wat jullie opzich ook zelf kunnen doen.
Gebruik dat emailadres enkel voor storingsmeldingen, voor support en dergelijke moet je gewoon bij ons zijn.

Tot zover de mededeling; mocht je vragen, opmerkingen, weetikwat hebben dan kun je die hier posten of in een ticket plaatsen.

Groeten,

Lennard.
 

Erik

New member
Nice.
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
oke, ik wilde die nacht eigenlijk net gaan updaten, maar goed, dan stel ik het wel een nachtje uit
emo.gif
 

Lennard

Active member
Marjolein:
oke, ik wilde die nacht eigenlijk net gaan updaten, maar goed, dan stel ik het wel een nachtje uit
emo.gif

Jij moet ook altijd dwars zijn he.
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:

Marjolein:
oke, ik wilde die nacht eigenlijk net gaan updaten, maar goed, dan stel ik het wel een nachtje uit
emo.gif

Jij moet ook altijd dwars zijn he.
emo.gif


Sorry
bloos.gif
 

Jesse

New member
Marjolein:

Lennard:

Marjolein:
oke, ik wilde die nacht eigenlijk net gaan updaten, maar goed, dan stel ik het wel een nachtje uit
emo.gif

Jij moet ook altijd dwars zijn he.
emo.gif


Sorry
bloos.gif




ach ja
smile.gif

nice len
smile.gif

net habbospeed.nl feest achter de boeg xD
 

Joeri

Active member
Lennard:

Marjolein:
oke, ik wilde die nacht eigenlijk net gaan updaten, maar goed, dan stel ik het wel een nachtje uit
emo.gif

Jij moet ook altijd dwars zijn he.
emo.gif




Of jullie moeten haar weer dwars zitten
xd.png
 

Daf

New member
Goed dat er nieuwe server komt, de oude server begon beetje aan kwaliteit te verliezen.
thumbsup.gif
 

Wouter

New member
Joeri:

Lennard:

Marjolein:
oke, ik wilde die nacht eigenlijk net gaan updaten, maar goed, dan stel ik het wel een nachtje uit
emo.gif

Jij moet ook altijd dwars zijn he.
emo.gif




Of jullie moeten haar weer dwars zitten
xd.png



Want eigenlijk wist zij het eerder...
Dus Lennard ik zou me verontschuldigen
smile.gif
 

Lars

New member
die nieuwe server heeft goede specs belooft veel.
Komt de externe db server er ook nog of niet ?
 

Lennard

Active member
Lars:
die nieuwe server heeft goede specs belooft veel.
Komt de externe db server er ook nog of niet ?
Voorlopig niet voor zover ik weet.


Anubisfan:
Wat een gammel ding is die huidige..
emo.gif

Waarom denk je dat er een nieuwe komt..
emo.gif
 
Bovenaan