Nieuwe server

Flyvlmva

New member
One2xs is zeker de grootste gebruiker van liteserver
rock.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Uh... Liteserver is geen internet servcie providor. Dat is toch net zoiets als ziggo enzo (die je dus internet geven). Volgens mij is liteserver wel een datacenter?
 

Miel

New member
ISP == hosting bedrijf dingsel
wink.gif

Liteserver is dat.
Een datacenter -wat bijvoorbeeld heel goed is- is Evoswitch.
 

Lennard

Active member
@ Rik:
Nee, bedrijven die hosting verzorgen zijn ook ISPs.
Een datacenter is een grote ruimte met allemaal servers erin, dat is ie / het niet.
smile.gif
 

Joeri

Active member
Das beter ik zit nu namelijk 5 minuten te wachten voordat ik ingelogd ben overal doorheen en bestand kan editen
 

Luukvdo

New member
Hoe staat het nu eigenlijk met de load? Nog steeds 100% of toch is het niet zo erg als voorheen?
 

Lennard

Active member
De load is niet in procenten uit te drukken (ik kan iig nergens procenten zien), maar op het moment is ie "0.92, 0.62, 0.7", wat prima is.
 

Lennard

Active member
Het zijn 3 cijfers; allemaal een gemiddelde. De eerste is het gemiddelde van de afgelopen minuut, de 2e van de afgelopen 5 minuten, de 3e van de afgelopen 15 minuten.

Volgens mij houdt het in hoeveel processen er staan te wachten tot ze uitgevoerd kunnen worden..

Best vaag, maar ik heb geen idee hoe ik t beter moet uitleggen.
hypocrite.gif
 

Luukvdo

New member
Lennard:
Best vaag
Inderdaad wan ik snap er nog niet veel van. Maar hoe zag het er bij hele hoge load dan uit?
 

Liteonit

New member
Anubisfan:
ISP == hosting bedrijf dingsel
wink.gif

Liteserver is dat.
Een datacenter -wat bijvoorbeeld heel goed is- is Evoswitch.


Evoswitch is niet bepaald fantastisch. Grafix, Easynet, Evoswitch... allemaal bagger
nooo.gif
 
Bovenaan