Nu al irritant

Daoloth

New member
Quote:
Je kunt waarschuwingsprocenten krijgen voor dubbelposts. De vorige post was ook al van jou. Er is één dubbelpost per topic toegestaan, mits er minimaal 24 uur tussen die twee posts zit.


Als ik een bericht post komt dat er te staan, ik denk dus de hele tijd dat ik iets verkeerd heb gedaan
sadley.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Marijnnn:
Maak dan een systeem die automatisch warnt bij dubbelpost
pompom.gif



Toevallig had lennard het daar al over:


Rik:

Lennard:

Rik:
Nah, ik wil gewoon kunnen warnen, anders is er straks niet meer aan
emo.gif
!!
kan ook maken dat je automatisch een warn krijgt als je bumpt of dubbelpost
emo.gif




Nah, want dan krijg je weer dat iemand net 5 seconden te vroeg bumbt, krijgt ie een warn
emo.gif


 

Daoloth

New member
Of je moet iets maken voor de moderators dat ze een overzicht krijgen met alle dubbleposts
pompom.gif


Maar goed, dat heeft er niks mee te maken om het lid te waarschuwen niet dubbel te posten.
 

Jenner

Active member
Ik zou zo iets maken als sitedeals.
Dan is het zo dat hij onder het laatste bericht van jezelf wordt geplakt.
 

Jurgen

Active member
Als je op de 1e pagina van een topic bent en die berichten daarvan zijn bijvoorbeeld van 31 dagen oud geeft hij die waarschuwing aan, terwijl de berichten op de laatste pagina wel gewoon van dezelfde dag zijn.
 

August

Test
Ik kreeg het terwijl mijn vorige reactie minstens 48 geleden was en er 2 mensen tussen hadden gereageert?

Edit: Ik krijg het weer
emo.gif


Eerste reactie in topic

Je kunt waarschuwingsprocenten krijgen voor dubbelposts. De vorige post was ook al van jou. Er is één dubbelpost per topic toegestaan, mits er minimaal 24 uur tussen die twee posts zit.
 

Sjoerd

Active member
Jurrie:
Als je op de 1e pagina van een topic bent en die berichten daarvan zijn bijvoorbeeld van 31 dagen oud geeft hij die waarschuwing aan, terwijl de berichten op de laatste pagina wel gewoon van dezelfde dag zijn.
heb je bij berichten van 3 dagen geleden al, en de laatste pagina gewoon berichten van 10 minuten geleden
emo.gif
 

Krm

Active member
aah dat postte ik net in een topic ook naar ruben alleen nu al een bug gevonden

1263238702-960.png


had niet eens reactie in die topic

EDIT: ik krijg dat overal
confused.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
wat klopt er niet dan?
Zodra je een bericht post krijg je deze melding bij "snel reageren" ...logisch toch want de laatste post was van jou
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
oke, het woordje "al" zou ook wegelaten kunnen worden.
maar voor de rest is het een kwestie van wennen, over een paar weken weet je niet meer beter
biggrin.gif
 

Krm

Active member
maar het zou netter zijn als die tekst bij het balk boven de tekstvak waar nu snel reageren stond staan
 

Lennard

Active member
Jurrie:
Als je op de 1e pagina van een topic bent en die berichten daarvan zijn bijvoorbeeld van 31 dagen oud geeft hij die waarschuwing aan, terwijl de berichten op de laatste pagina wel gewoon van dezelfde dag zijn.
Hm idd, zal het morgen fixen als ik er aan denk.
smile.gif
 
Bovenaan