Nu al irritant

P

Paulus

Guest
Kan je niet maken als je dubbelpost binnen 24 uur en je post toch een bericht dat er staat: je mag niet dubbelposten op dit moment
 
P

Paulus

Guest
Dan maak je. je bent van plan om een topic te bumpen wilt u doorgaan.
dan heb je geen last dat het bij het snelreageren staat wat ik irritant vind.
 

Lennard

Active member
Ja maak het nog moeilijker voor me.
cry.gif


Mja dan kom je soms tegen dat je een heel verhaal aan het typen bent en je er dan achter komt dat het topic al 1 jaar oud is.
emo.gif


edit:
zwarte letters ipv zo rood en opvallend.. zou dat beter zijn?
 
P

Paulus

Guest
Ja ik denk dat zwart beter is. ik vind het gewoon irritant staan
yummie.gif
 

Jesse

New member
Hier mijn geweldige idee:
24 uur niet overschreden? bump wordt toegevoegd aan andere bericht, wel overschreden appart bericht
thumbsup.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jesse:
Hier mijn geweldige idee:
24 uur niet overschreden? bump wordt toegevoegd aan andere bericht, wel overschreden appart bericht
thumbsup.gif



nee, jullie horen in eerste instantie niet eens te bumpen. Toen is een keertje een versoepeling van "na 24u 1 bump per topic" gekomen. En nu willen jullie gewoon ongestraft kunnen bumpen? :D
 

Jesse

New member
Rik:

Jesse:
Hier mijn geweldige idee:
24 uur niet overschreden? bump wordt toegevoegd aan andere bericht, wel overschreden appart bericht
thumbsup.gif



nee, jullie horen in eerste instantie niet eens te bumpen. Toen is een keertje een versoepeling van "na 24u 1 bump per topic" gekomen. En nu willen jullie gewoon ongestraft kunnen bumpen? :D

Is gewoon irritant op Ipod, en tsja kan ik er wat aan doen ik probeer het niet te doen maar
sadley.gif

Als ik op vakantie ben moet je me maar een week op vakantie sturen, voor 1/4 van mijn strafpercentage
rock.gif
 

Rubdos

New member
Quote:
Let op: De vorige post was ook van jou. Je kunt waarschuwingsprocenten krijgen voor dubbelposts. Er is één dubbelpost per topic toegestaan, mits er minimaal 24 uur tussen die twee posts zit.


Raar, want de vorige post was NIET van mij... Zie bij vragen: cron-jobs...

EDIT: Ik heb hier nog niets gepost, en nu staat ie er ook ?!

EDIT 2: Had ff niet door dat er 3 paginas waren, sorry
yummie.gif
Heb het nu volledig gelezen...
 

Lennard

Active member
Marijnnn:
nopompom.gif


Nu iets minder rood, of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou.
yummie.gif
Hij is door mij niet veranderd iig.
 

Jeffreyy

Jeffrey
Je kunt misschien ook maken, dat als je een nieuw bericht plaats tussen 24 uur, dat ie word samengevoegd, met je vorige bericht?
 

Luukvdo

New member
Jponsen:
Je kunt misschien ook maken, dat als je een nieuw bericht plaats tussen 24 uur, dat ie word samengevoegd, met je vorige bericht?
Is al voorgesteld, maar dat wil Ruben niet
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nathan:
Toen was het weg?
bloos.gif

ja, komt weer terug maar lennard moest eerst nog even wat veranderen eraan. Er klopte nog iets niet.
 

Lennard

Active member
Ja, hij wordt wat anders, je ziet hem pas als je een bericht verstuurt.
Maar dat kost weer wat tijd, en gezien mn drukke agenda kan dat weer even op zich laten wachten.
 

Paulus

New member
Maak een script dat dubbelposten die minder dan 24uur uit elkaar liggen automatisch worden samengevoegd
clown.gif
 

Ordian

New member
@Previous
Idd, beste is dan binnen 24 uur dubbelpost = samenvoeging van bericht en time niet updaten, dubbelposten na 24 uur van laatste bericht dat van jouw is gewoon een bump/dubbelpost.
 
Bovenaan