Omgekeerde veiling

Dylan

<script>
Hoi,

Je hebt een veiling, wie het meeste bied. Maar stel je wilt iets aanvragen, dan lijkt mij ook handig om dus een omgekeerde veiling te hebben zodat je ook een deal kan maken met wie het minste bied.
 

Jordii

New member
Ik stem ook voor, dit is wel erg handig inderdaad, zo heb je ook een mooi overzicht in plaats van iedereen die door elkaar post.
 

Robiin

New member
De titel klinkt wat wazig, maar het idee (in de post) lijkt mij tof
smile.gif
 

Antonn

New member
Dylanh (link):
Nu nog wachten wanneer Lennard wat gaat doen
emo.gif



Kspreek je volgend jaar terug
wink.gif


Lennard moet echt eens een scripter nemen ofzo
emo.gif
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
Lennard moet echt eens een scripter nemen ofzo
emo.gif

Tsja.
sadley.gif


Ik studeer fulltime, heb een vriendin die 100km verderop woont, en werk daarnaast ook nog eens.
Het is niet alsof ik veel tijd over heb ofzo.
emo.gif


Dusja, het idee is cool, maar ik zou niet weten wanneer ik het in kan bouwen.
Als ik een jaar vrij zou hebben zou ik nog steeds ideeën overhebben die ik zou willen implementeren.
 

Desire

Active member
Lennard (link):

Antonn (link):
Lennard moet echt eens een scripter nemen ofzo
emo.gif

Tsja.
sadley.gif


Ik studeer fulltime, heb een vriendin die 100km verderop woont, en werk daarnaast ook nog eens.
Het is niet alsof ik veel tijd over heb ofzo.
emo.gif


Dusja, het idee is cool, maar ik zou niet weten wanneer ik het in kan bouwen.
Als ik een jaar vrij zou hebben zou ik nog steeds ideeën overhebben die ik zou willen implementeren.



Er zijn genoeg goede scripters op one2xs
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
Ja maar bij iedereen de one2xs broncode droppen gaat m ook niet worden natuurlijk.
En een bedrijf inhuren ook niet want die starten hun PC nog niet eens op voor € 50,- per uur.
 

Desire

Active member
Lennard (link):
Ja maar bij iedereen de one2xs broncode droppen gaat m ook niet worden natuurlijk.
En een bedrijf inhuren ook niet want die starten hun PC nog niet eens op voor € 50,- per uur.


Dan blijft er 1 optie over
emo.gif

Tijd vrij maken
emo.gif
 

Lennard

Active member
Of mn schaarse tijd besteden aan onderhoud en functies die noodzakelijker zijn.
Meer tijd vrijmaken gaat gewoon niet.
 

Robiin

New member
Lennard (link):
Of mn schaarse tijd besteden aan onderhoud en functies die noodzakelijker zijn.
Meer tijd vrijmaken gaat gewoon niet.


Kunnen teamleden het niet doen? Of hebben die de source nog nooit gezien?
 

Luukvdo

New member
Wij kunnen het wel, maar ook wij hebben niet altijd genoeg tijd. Bovendien denk ik dat Lennard het liever helemaal zelf maakt zodat ie precies weet hoe het systeem in elkaar zit, mocht er ooit iets aan de hand zijn of als ie iets aan wil passen
 

Antonn

New member
Neem een scripter van One2xs en geef m enkel het bestand waar die aan moet werken, toon het/haar de database structuur en de classes ect. Lijkt me mogelijk?
 
G

Guest

Guest
Antonn (link):
Neem een scripter van One2xs en geef m enkel het bestand waar die aan moet werken, toon het/haar de database structuur en de classes ect. Lijkt me mogelijk?



Luukvdo (link):
Bovendien denk ik dat Lennard het liever helemaal zelf maakt zodat ie precies weet hoe het systeem in elkaar zit, mocht er ooit iets aan de hand zijn of als ie iets aan wil passen
 

Antonn

New member
Jah dat heb ik liefst ook, maar als je site groter wordt, de source verouderd, en je zelf niet genoeg tijd meer hebt om t volledig zelf te onderhouden zul je toch eens de knoop moeten doorhakken.

Hoe kijkt Lennard naar de toekomst? Is zijn plan om het zo nog 10 jaar te laten, gaat hij proberen tijd vrij te maken, of toch een scripter zoeken?

Zo laten vindt ik in ieder geval niet zon goede oplossing.
 

Sanderc

New member
Antonn (link):
Jah dat heb ik liefst ook, maar als je site groter wordt, de source verouderd, en je zelf niet genoeg tijd meer hebt om t volledig zelf te onderhouden zul je toch eens de knoop moeten doorhakken.

Hoe kijkt Lennard naar de toekomst? Is zijn plan om het zo nog 10 jaar te laten, gaat hij proberen tijd vrij te maken, of toch een scripter zoeken?

Zo laten vindt ik in ieder geval niet zon goede oplossing.


Inderdaad... Ik vind dat er ook wel eens iets aan de grote suggesties gewerkt mag worden ipv ze 3 jaar te laten staan en het komt toch nooit. Dan kan je evengoed het suggestie gedeelte sluiten want er komt toch niks van als het echt een goede suggestie is.
 
Bovenaan