Omgekeerde veiling

Dylan

<script>
Hoi,

Je hebt een veiling, wie het meeste bied. Maar stel je wilt iets aanvragen, dan lijkt mij ook handig om dus een omgekeerde veiling te hebben zodat je ook een deal kan maken met wie het minste bied.
 

Jordii

New member
Ik stem ook voor, dit is wel erg handig inderdaad, zo heb je ook een mooi overzicht in plaats van iedereen die door elkaar post.
 

Robiin

New member
De titel klinkt wat wazig, maar het idee (in de post) lijkt mij tof
smile.gif
 

Antonn

New member
Dylanh (link):
Nu nog wachten wanneer Lennard wat gaat doen
emo.gif



Kspreek je volgend jaar terug
wink.gif


Lennard moet echt eens een scripter nemen ofzo
emo.gif
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
Lennard moet echt eens een scripter nemen ofzo
emo.gif

Tsja.
sadley.gif


Ik studeer fulltime, heb een vriendin die 100km verderop woont, en werk daarnaast ook nog eens.
Het is niet alsof ik veel tijd over heb ofzo.
emo.gif


Dusja, het idee is cool, maar ik zou niet weten wanneer ik het in kan bouwen.
Als ik een jaar vrij zou hebben zou ik nog steeds ideeën overhebben die ik zou willen implementeren.
 

Desire

Active member
Lennard (link):

Antonn (link):
Lennard moet echt eens een scripter nemen ofzo
emo.gif

Tsja.
sadley.gif


Ik studeer fulltime, heb een vriendin die 100km verderop woont, en werk daarnaast ook nog eens.
Het is niet alsof ik veel tijd over heb ofzo.
emo.gif


Dusja, het idee is cool, maar ik zou niet weten wanneer ik het in kan bouwen.
Als ik een jaar vrij zou hebben zou ik nog steeds ideeën overhebben die ik zou willen implementeren.



Er zijn genoeg goede scripters op one2xs
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
Ja maar bij iedereen de one2xs broncode droppen gaat m ook niet worden natuurlijk.
En een bedrijf inhuren ook niet want die starten hun PC nog niet eens op voor € 50,- per uur.
 

Desire

Active member
Lennard (link):
Ja maar bij iedereen de one2xs broncode droppen gaat m ook niet worden natuurlijk.