Omgekeerde veiling

Jordy

New member
Desire (link):

Lennard (link):
Ja maar bij iedereen de one2xs broncode droppen gaat m ook niet worden natuurlijk.
En een bedrijf inhuren ook niet want die starten hun PC nog niet eens op voor € 50,- per uur.


Dan blijft er 1 optie over
emo.gif

Tijd vrij maken
emo.gif




Als je studeert krijg je pas in de gaten hoeveel tijd je daaraan kwijt bent.. En een vriendin die 100km verder op woont wil je ook wel eens bezoeken en zelf ook eens chillen?
 

Jordyt

New member
Robindh (link):
Ik stem tegen omdat verschillen in kwaliteit naar prijs.


Hoho, je kan nog altijd zelf kiezen aan wie je het verkoopt, maar het haalt de prijzen wel naar beneden.
 
V

Verwijderd lid 375

Guest
Ik stem voor. Heb je straks een lekker handeltje op One2xs.
biggrin.gif
biggrin.gif

Gaan de leden tegen elkaar concurreren.
yummie.gif
 

Krm

Active member
lennard huur maar een scripter van hier, en huur mij isn als beveiliging dat hij deleted als die klaar is hahahaha
 
G

Guest

Guest
Krm (link):
lennard huur maar een scripter van hier, en huur mij isn als beveiliging dat hij deleted als die klaar is hahahaha


Niemand die dan nog durft te werken joh
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Jordyz (link):
Is er inmiddels besloten dat het er komt?
Het is een leuk idee, maar als ik zeg het komt er dan schep ik verwachtingen die ik misschien niet waar kan maken omdat ik zoveel leuke ideeën heb voor one2xs.

Als ik onbeperkt de tijd had dan kwam het er zeer zeker, maar helaas heb ik dat niet dus is het afwachten óf en wanneer het komt, helaas.
 

Jordy

New member
Lennard (link):

Jordyz (link):
Is er inmiddels besloten dat het er komt?
Het is een leuk idee, maar als ik zeg het komt er dan schep ik verwachtingen die ik misschien niet waar kan maken omdat ik zoveel leuke ideeën heb voor one2xs.

Als ik onbeperkt de tijd had dan kwam het er zeer zeker, maar helaas heb ik dat niet dus is het afwachten óf en wanneer het komt, helaas.



Oh vandaar dat ik het even vroeg, kon niet echt duidelijk zien of iemand ermee bezig is gegaan.
yummie.gif
 
Bovenaan