One2xs app!

Robbert

New member
Pim (link):
Precies
smile.gif



Nicknl (link):

Robbert (link):
Het enige waar je dan mee zit is met datalimieten die steeds erger worden door de providers...


En daarom lijkt mij zon mobiele website wel handig :)



Maar zo zwaar is de site niet..
emo.gif
 

Antonn

New member
Pim (link):

Vriendje (link):

Robbert (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Janm (link):

Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop


Hier ook, maar ja, wij hebben Apple hè. Niet iedereen heft het dus voor de andere is het wel handig
smile.gif

Ik heb ook een blackberry, daar werkt het slecht op, maar die hele blackberry is gewoon slecht dus dat ligt eerder aan de blackberry dan aan one2xs
emo.gif








Ik moet wel zeggen dat berichten via de Ajax mooier/minder schokkerig binnen vliegen op mijn Samsung galaxy s2 dan op mijn The new iPad...
emo.gif

Maar one2xs ziet er op alle 2 exact hetzelfde uit als op mijn laptop en werkt volledig.
Ik vraag me dan ook af of het heel zinvol is zon mobiele versie, omdat smartphones en tablets steeds beter worden en dus de websites daarop volledig werken. Steeds meer mensen hebben zon nieuwe smartphone, en dat is over een aantal jaar alleen maar meer.
Het enige waar je dan mee zit is met datalimieten die steeds erger worden door de providers...



Daarom daar miss wat meer aandacht aan besteden?



Dat hoeft dus niet meer want (bijna) alle telefoons kunnen tegenwoordig gewoon complete websites zien zonder dat het een mobiele is.



En het zou ook nog handiger zijn voor de personen die er geen last van hebben op mobiel. Check home. Meer als helft is voor.
 
B

Bjarnootjuh

Guest
Robbert (link):

Pim (link):
https://one2xs.com/img/smilies/smile.gif[/IMG]


Nicknl (link):

Robbert (link):
Het enige waar je dan mee zit is met datalimieten die steeds erger worden door de providers...


En daarom lijkt mij zon mobiele website wel handig :)



Maar zo zwaar is de site niet..
emo.gif

Nee als elke site er zo instaat dan ben ik zo aan me data limit
smile.gif
 

Bjarnootjuh

New member
Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop


Bij mij verdwijnen af en toe divjes.
 

Ewan

New member
Lennard (link):
Wat voor divjes?
emo.gif



Misschien bedoelt hij, dat als je een pm typt in landscape en je draait daarna in je pm scherm naar portrait dat de textarea verdwijnt.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):
Wat voor divjes?
emo.gif



Bij warnen / pbs als je naar beneden scrollt dan "verdwijnt" de inhoud van de middelste div (de content dus). Je kan dus dus niks meer zien, typen of aanklikken.
 

Marv

Active member
Rik (link):

Lennard (link):
Wat voor divjes?
emo.gif



Bij warnen / pbs als je naar beneden scrollt dan "verdwijnt" de inhoud van de middelste div (de content dus). Je kan dus dus niks meer zien, typen of aanklikken.



idd. dat heb ik bij handelen en priveberichten. ook soms bij het forum

@Lennard

Waarom mag Trade-Place wel gebruik maken van een API om in te loggen op one2xs?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
En héél af en toe staan we het nu ook nog toe. Maar dan volg je wel stricte regels en moet je expliciete toestemming hebben. Iets wat dus tegenwoordig nog zelden gegeven word.

Maar ik geloof niet dat er echt zinvolle dingen zijn die dit soort APIs nodig hebben.
 

Marv

Active member
@lennard

kun je dat met die verdwijnende divjes ook oplossen? is heel irritant soms
yummie.gif
 
Bovenaan