one2xs easy: het vervolg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Marijnnn (link):
succes ermee!
Dankje
worshippy.gif
kunnen we wel gebruiken heb ik het idee.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Leuk kerst cadeautje voor alle o2xers als je dan precies af hebt
yummie.gif


Teminste bijna alle
yummie.gif
 

Yorrick

Active member
Je kan betalen voor de one2xs easy, hoe duur gaat dat worden én is dat eenmalig betalen? Of om de zoveel maanden o.i.d. en wat zijn de voordelen? Of weten jullie dat nog niet?
 

Willem

Active member
Dus, wie ging er ook alweer buiten schreeuwen?
biggrin.gif

Wel mooi gedaan, misschien ga ik hem een keer gebruiken.
 

Jesse

New member
Jeuj
pompom.gif
Gaaf!

Leuk trouwens dat je het toch precies om 00:00:00 postte! Maar ik was zelf slapen of zo
emo.gif
 

Lennard

Active member
Fanorg (link):
Je kan betalen voor de one2xs easy, hoe duur gaat dat worden én is dat eenmalig betalen? Of om de zoveel maanden o.i.d. en wat zijn de voordelen? Of weten jullie dat nog niet?
Je kunt meer plugins gebruiken, uit meer layouts kiezen, meer paginas maken, enzovoort.
Je kunt ook gewoon een site maken met het gratis pakket natuurlijk, maar je kunt dus ook upgraden (met punten of met geld).
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
One2xs Easy komt zo te zien op one2xs.com en niet op een subdomein?
Btw; Ziet er nice uit
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Wegdek (link):
Kan je nu ook gewoon upgraden met ideal
biggrin.gif

Jep, net als nu op one2xs zelf zegmaar.


Nielsie (link):
One2xs Easy komt zo te zien op one2xs.com en niet op een subdomein?
Btw; Ziet er nice uit
biggrin.gif

Hij komt op easy.one2xs.com waarschijnlijk (daar staat ie nu iig), die one2xs.com/betalen waar je waarschijnlijk op doelde is de betaalautomaat; een soort ideal voor one2xs zegmaar, voor als je bijvoorbeeld met 2 personen een site beheert, dan kan die andere persoon betalen zonder dat hij op one2xs easy ingelogd hoeft te zijn.


Patricka (link):
Ziet er nice uit. Ik zal meedenken voor leuke toevoegingen
biggrin.gif


Kan je ook zelf lay-outs toevoegen?
yummie.gif

Waarschijnlijk niet, omdat het met een heel templatesysteem werkt en de boel fout gaat als het template niet klopt. Bovendien moet je voor elke module nog een stukje template aanpassen zegmaar, dus dat wordt te complex.
Misschien kopen we wel mooie layouts op, dat wij layouts van jullie kopen, ombouwen zodat hij met one2xs easy kan werken, en dan in het systeem zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan