one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Active member
Habbohabs (link):

Joeri (link):
Ik snap het probleem niet.
12 Jarige kunnen ook gezellig zijn. Ze leren het vanzelf ook.
Ik kwam hier ook als 12 jarig en geloof niet dat er veel mensen van mij last hebben gehad


Hm.. Volgens mij klopt dat niet helemaal, op je profiel staat dat je 19 bent, one2xs bestaat sinds 2007.
schater.gif




Toen heb ik dat vals ingevuld ik ben 14
smile.gif
 

Jesper

Active member
Ik leerde php en html op me 9de!
Erwinn (link):

Marjolein (link):
@Robbert: toen ik voor het eerst met html in aanraking kwam was ik al 16 en op latere leeftijd dacht ik ook dat een 12-jarige mij niks kon leren om een site in elkaar te zetten. Maar wat blijkt, er zijn al 12 jarige jochies die complete php scripts in elkaar kunnen flansen en die leren dit niet in 1 dag voor hun 12e jaar. Dus 10 jarigen kunnen misschien nog niet wat nuttigs toevoegen aan het forum maar kunnen er wel wat van leren. Die kans zou je ze ook moeten geven.

En ik zie hier ook 16/17 jarige jochies die met >50% onzinposts posten dus leeftijd maakt daarin geen verschil.


Ik leerde HTML en PHP op mijn 12de
emo.gif




Ik leerde php en html op me 9de!
 

Miel

New member
Rik (link):
Jullie hebben op zon lage leeftijd echt geen PHP geleerd. Je bent er alleen bekend mee geworden, maar echt volledig leren op zon jonge leeftijd gaat gewoon niet tenzij je autistisch bent.

Hier! Ben alleen niet autistisch.. Misschien heel licht maar daar blijft het bij. Goed?
yummie.gif
 

Remi

New member
Rik (link):
Jullie hebben op zon lage leeftijd echt geen PHP geleerd. Je bent er alleen bekend mee geworden, maar echt volledig leren op zon jonge leeftijd gaat gewoon niet tenzij je autistisch bent.

Overigens lijkt het me best handig zon ediyor, zelf ga ik het echter niet gebruiken als het er echt zou komen. Ik maak die dingen zelf wel.


Ik heb t op mn 13e geleerd hoor
emo.gif
En nee ik ben niet autistisch
schater.gif
 

Sfpmarc

New member
Rik (link):
Jullie hebben op zon lage leeftijd echt geen PHP geleerd. Je bent er alleen bekend mee geworden, maar echt volledig leren op zon jonge leeftijd gaat gewoon niet tenzij je autistisch bent.

Overigens lijkt het me best handig zon ediyor, zelf ga ik het echter niet gebruiken als het er echt zou komen. Ik maak die dingen zelf wel.


Ik heb autisme en autisme heeft veel vormen.. Dus dat zegt ook niet alles
wink.gif
 

Semmiiee

New member
Nou, Lennard.. Ruben..
HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN

Had ik al gezegd dat ik die webbuilder wil hebben? Maken dus
smile.gif
.
 

Erwinn

New member
Hangohotel (link):
Hallo, ik heb gister, bij zo;n site aan gemeld voor betaalde mails, maar heb me punten nog niet !
Gr.


Dan moet de adverteerder hem nog goedkeuren. Het is even een kwestie van wachten.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Lennard (link):
In de startpost staat dat we verwachten dat het 1 juli af is. Of je dan wat hoort of dat we dan wat bekend maken... geen idee.
clown.gif




Lennard (link):
Of het niveau daalt zien we op 1 juli wel --- of niet natuurlijk
emo.gif



emo.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan