one2xs heeft jou nodig!

Freestyle

New member
Marjolein (link):
Oeps... kun je vraag 17 dan even onzichtbaar zetten voor me
emo.gif

Maar goed idee om weer even de meningen van leden te checken en zo hebben de leden ook het gevoel dat er naar ze geluisterd word, hoewel dat altijd wel gedaan wordt volgens mij
smile.gif


Ben wel benieuwd hoe de meest leden de layout vinden, ik verwacht eigenlijk dat veel leden wel iets anders willen na bijna 4 jaar.


Ik ben er fell tegen om de layout te veranderen
bloos.gif
bloos.gif
 
D

Desire

Guest
Misschien handig dat je je ingevulde antwoorden kan zien en die eventueel kan aanpassen
biggrin.gif
?
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Misschien handig dat je je ingevulde antwoorden kan zien en die eventueel kan aanpassen
biggrin.gif
?
Is dat handig ja?
Als je een antwoord wil corrigeren kun je ook overal een - invullen en bij de vraag die je wil aanpassen gewoon je nieuwe antwoord droppen.
 
D

Desire

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
Misschien handig dat je je ingevulde antwoorden kan zien en die eventueel kan aanpassen
biggrin.gif
?
Is dat handig ja?
Als je een antwoord wil corrigeren kun je ook overal een - invullen en bij de vraag die je wil aanpassen gewoon je nieuwe antwoord droppen.



Ja best wel, soms wil ik een extra toevoeging doen.
En ik weet niet meer wat ik precies heb ingevuld
yummie.gif

Dus ik dacht, dan kan je je antwoorden zien en eventueel aanpassen
(Jullie kunnen de edit zien, maar ook het orginele ofzo)


toevoeging op 23 september 2012, 23:30:24:

Lennard (link):
Maar gemiddelde leeftijd e.d. zal ik samenvatten zoals ik op de post van Nielsie al reageerde.
smile.gif



Sorry dat antwoord had ik nog niet gelezen
yummie.gif
 

Freestyle

New member
Lennard (link):

Nicknl (link):
Misschien handig dat je je ingevulde antwoorden kan zien en die eventueel kan aanpassen
biggrin.gif
?
Is dat handig ja?
Als je een antwoord wil corrigeren kun je ook overal een - invullen en bij de vraag die je wil aanpassen gewoon je nieuwe antwoord droppen.



Als ik dat nu doe krijg ik dit:
Je hebt vraag #1 niet ingevuld. (en dan x20).

En nog een vraagje, bij de leeftijd heb ik ingevuld: 28 oktober 1994.
Maar want nouw als iemand invuld: 28-10-1994
of 1994-10-28 of 10-28-1994 of achtentwintig oktober negentien vierennegentig
Hoe wil je dat dan allemaal gaan bekijken?? Allemaal lezen en appart neer zetten
emo.gif
??
 

Epicrobzer

Active member
Waarom zou je hiervoor überhaupt punten voor willen..? Het is een kleine moeite en one2xs kan hier alleen maar beter van worden.
 

Lennard

Active member
Freestyle (link):

Lennard (link):

Nicknl (link):
Misschien handig dat je je ingevulde antwoorden kan zien en die eventueel kan aanpassen
biggrin.gif
?
Is dat handig ja?
Als je een antwoord wil corrigeren kun je ook overal een - invullen en bij de vraag die je wil aanpassen gewoon je nieuwe antwoord droppen.



Als ik dat nu doe krijg ik dit:
Je hebt vraag #1 niet ingevuld. (en dan x20).

En nog een vraagje, bij de leeftijd heb ik ingevuld: 28 oktober 1994.
Maar want nouw als iemand invuld: 28-10-1994
of 1994-10-28 of 10-28-1994 of achtentwintig oktober negentien vierennegentig
Hoe wil je dat dan allemaal gaan bekijken?? Allemaal lezen en appart neer zetten
emo.gif
??

Hoe je je datum invult maakt me weinig uit. Ja ik lees elk antwoord van elk lid apart, anders heeft het weinig zin om een enquête te houden.
smile.gif

De datums zet ik in een excel sheet en die laat ik het gemiddelde uitrekenen.

Als je een streepje invult krijg je toch niet dat je die vraag nog moet invullen?
 

Rogier

New member
Marjolein (link):
Oeps... kun je vraag 17 dan even onzichtbaar zetten voor me
emo.gif

Maar goed idee om weer even de meningen van leden te checken en zo hebben de leden ook het gevoel dat er naar ze geluisterd word, hoewel dat altijd wel gedaan wordt volgens mij
smile.gif


Ben wel benieuwd hoe de meest leden de layout vinden, ik verwacht eigenlijk dat veel leden wel iets anders willen na bijna 4 jaar.

Komt vrijwel overheen met wat ik ingevuld had
yummie.gif
 

Robindh

Active member
Ik heb hem ingevuld gisteren maar alles kan vaag zijn want het invullen op me telefoon was niet het ideaal. Voor vragen pm maar.
 

August

Test
Ik wil iets veranderen, maar hoe krijg ik hem nou terug, moet ik alle antwoorden opnieuw intypen?
emo.gif



toevoeging op 24 september 2012, 16:49:11:
Achja laat ook maar ik heb mn geboortedatum niet echt goed ingevuld
emo.gif
 

Lennard

Active member
August (link):
Ik wil iets veranderen, maar hoe krijg ik hem nou terug, moet ik alle antwoorden opnieuw intypen?
emo.gif


Quote:
Je kan hem meerdere keren invullen voor als je wat vergeten bent (je hoeft dan alleen je nieuwe antwoord in te vullen, bij de rest kun je een streepje ofzo invullen).
 

Jacmob

New member
Rogier (link):

Marjolein (link):
Oeps... kun je vraag 17 dan even onzichtbaar zetten voor me
emo.gif

Maar goed idee om weer even de meningen van leden te checken en zo hebben de leden ook het gevoel dat er naar ze geluisterd word, hoewel dat altijd wel gedaan wordt volgens mij
smile.gif


Ben wel benieuwd hoe de meest leden de layout vinden, ik verwacht eigenlijk dat veel leden wel iets anders willen na bijna 4 jaar.

Komt vrijwel overheen met wat ik ingevuld had
yummie.gif




ik heb die vraag eerlijk ingevuld : ik vind het een bagger layout ;x
 

Bremdecoolste

New member
Jacmob (link):

Rogier (link):

Marjolein (link):
Oeps... kun je vraag 17 dan even onzichtbaar zetten voor me
emo.gif

Maar goed idee om weer even de meningen van leden te checken en zo hebben de leden ook het gevoel dat er naar ze geluisterd word, hoewel dat altijd wel gedaan wordt volgens mij
smile.gif


Ben wel benieuwd hoe de meest leden de layout vinden, ik verwacht eigenlijk dat veel leden wel iets anders willen na bijna 4 jaar.

Komt vrijwel overheen met wat ik ingevuld had
yummie.gif




ik heb die vraag eerlijk ingevuld : ik vind het een bagger layout ;x

Me to! Iets anders is echt nodig!
 

Rogier

New member
Jacmob (link):

Rogier (link):

Marjolein (link):
Oeps... kun je vraag 17 dan even onzichtbaar zetten voor me
emo.gif

Maar goed idee om weer even de meningen van leden te checken en zo hebben de leden ook het gevoel dat er naar ze geluisterd word, hoewel dat altijd wel gedaan wordt volgens mij
smile.gif


Ben wel benieuwd hoe de meest leden de layout vinden, ik verwacht eigenlijk dat veel leden wel iets anders willen na bijna 4 jaar.

Komt vrijwel overheen met wat ik ingevuld had
yummie.gif




ik heb die vraag eerlijk ingevuld : ik vind het een bagger layout ;x




Hmah, ik ben er gewoon heel erg verzadigd van. Het is nou ook geen top layout.
yummie.gif
 

Washand

New member
Ook ingevuld. Hoop dat je de site kan verbeteren. Mijn kritiek is te lezen in de enquete en hoop ook zeker dat je daar iets mee gaat doen. Als ik iets te vaag heb omschreven stuur gerust een PM ik leg het dan wel beter uit, ik kom vrij weinig meer op one2xs dus het kan even duren voordat je antwoord hebt.

Succes!
 
Bovenaan