Post Raten

Marjolein

Miss Marjolein
als er uberhaupt zon systeem komt dan moet het voor iedereen zijn. Ik vind niet dat je leden mag uitsluiten omdat ze te kort lid zijn/te weinig posten/te weinig online zijn.
Ik kan ook wel voorstellen dat alleen vrouwelijke leden mogen stemmen, slaat nergens op.
 

Joeri

Active member
Ik ben voor maar mischien wel een maximum rating per persoon per dag om massaratingen te voorkomen
 

Nicopara

Active member
Ik ben tegen.
Dat is een overbodige functie.
emo.gif

Bovendien kan er zoals eerder gezegd, misbruik van gemaakt worden.
 

Tom

Active member
Ik vind het een goed idee, alleen, met die kleuters hier die dan er weer mee gaan zitten te prutsen vind ik het geen goed idee.

Het is een leuk idee, maar niet voor deze site.
 

Jurgen

Active member
Marjolein:
als er uberhaupt zon systeem komt dan moet het voor iedereen zijn. Ik vind niet dat je leden mag uitsluiten omdat ze te kort lid zijn/te weinig posten/te weinig online zijn.
Ik kan ook wel voorstellen dat alleen vrouwelijke leden mogen stemmen, slaat nergens op.

Die optie vind ik wel kunnen. Als je nieuwe leden hebt, heb je meer kans op ongeldige "stemmen". Als je alleen de "vertrouwde" leden laat stemmen heb je al een veel eerlijker overzicht. Daarbij slaat jouw laatste voorbeeld nergens op omdat dat gewoon geen nut heeft en het niet te vergelijken is met de voorgestelde suggestie.
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jurrie:

Marjolein:
als er uberhaupt zon systeem komt dan moet het voor iedereen zijn. Ik vind niet dat je leden mag uitsluiten omdat ze te kort lid zijn/te weinig posten/te weinig online zijn.
Ik kan ook wel voorstellen dat alleen vrouwelijke leden mogen stemmen, slaat nergens op.

Die optie vind ik wel kunnen. Als je nieuwe leden hebt, heb je meer kans op ongeldige "stemmen". Als je alleen de "vertrouwde" leden laat stemmen heb je al een veel eerlijker overzicht.

En wie zegt dat een nieuw lid oneerlijk stemt dan? En de kans dat een vertrouwd lid oneerlijk stemt is net zo groot als een met een nieuw lid vind ik. En met me voorbeeld wil ik alleen maar duidelijk maken dat elk idee om iemand uit te sluiten geen optie is
wink.gif
 

Jesse

New member
Doe dan dat je per persoon een keer mag stemmen en geen neg dingen kan doen, alleen +1 dus en eventueel dat je hem ook kan verwijderen maar je moet niet zien wie hem heeft gegeven en ruilen daarmee moet bestraft worden.
 
Bovenaan