proeftijd gamehosting: SA-MP

Dylanjwz

New member
ik heb had een ticket gestuurd en ik heb vandaag een bericht terug gehad dat die besteld was maar hoe lang duurt het voordat ik de gegevens krijg?
 

Lennard

Active member
Dylanmolenaar:
ik heb had een ticket gestuurd en ik heb vandaag een bericht terug gehad dat die besteld was maar hoe lang duurt het voordat ik de gegevens krijg?
Check je ticket.
biggrin.gif
 

Liteonit

New member
Dylanmolenaar:
ik heb had een ticket gestuurd en ik heb vandaag een bericht terug gehad dat die besteld was maar hoe lang duurt het voordat ik de gegevens krijg?


Er zijn vanochtend nieuwe gameservers aangemaakt, dus ik denk dat je snel de gegevens zult krijgen ;-)
 

Dolgio

New member
1 x voor zekerheid moet alleen wie de gmae hosting beheert de gta hebben, of ook de mede spelers moeten gta gekocht hebben om online te spelen op mijn ip van de game hosting?
 

Robbert

New member
Dolgio:
1 x voor zekerheid moet alleen wie de gmae hosting beheert de gta hebben, of ook de mede spelers moeten gta gekocht hebben om online te spelen op mijn ip van de game hosting?

Nah, je hoeft het niet gekocht te hebben, de meeste mensen hebben GTA san andreas gedownload.
Dan moet je sa-mp downloaden en in de map zetten van gta san andreas. dan kun je gewoon online spelen.
 

Erik

New member
Thamitch:

Sjoerd:
Mijn server viel uit toen ik in een bagagge als passagier stapte
emo.gif


emo.gif
Dat kan aan je gamemode liggen xD


Wij (Sjoerd en ik) hebben het frpg.
emo.gif
 

Thamitch

New member
Erik:

Thamitch:

Sjoerd:
Mijn server viel uit toen ik in een bagagge als passagier stapte
emo.gif


emo.gif
Dat kan aan je gamemode liggen xD


Wij (Sjoerd en ik) hebben het frpg.
emo.gif



me 2
emo.gif
 
Bovenaan