Raad de Daat(um)

Michiel

New member
Vince:
Hopelijk wint er niet iemand die nooit actief is op het forum.
emo.gif



dat is idd altijd zo
 

Lennard

Active member
De helft van de mensen die van 14 tot 21 november hebben gegokt is niet of nauwelijks actief geweest op het forum, dus de kans dat een inactief persoon wint is wel vrij groot.
De helft van die inactieve mensen is trouwens al een tijd niet op one2xs geweest, dus de kans dat iemand die niet actief is op het forum is zon beetje dus 25%.
emo.gif
 

Nicopara

Active member
Lennard:
De helft van de mensen die van 14 tot 21 november hebben gegokt is niet of nauwelijks actief geweest op het forum, dus de kans dat een inactief persoon wint is wel vrij groot.
De helft van die inactieve mensen is trouwens al een tijd niet op one2xs geweest, dus de kans dat iemand die niet actief is op het forum is zon beetje dus 25%.
emo.gif



Ik vind dat eigenlijk maar stom
emo.gif


Hebben ze de prijs, maar doen ze er niets mee...

Actieve leden daarentegen wel
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
We zetten hier wie er gewonnen heeft en sturen diegene misschien nog een pm, maar hij moet iig wel reageren.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
We zetten hier wie er gewonnen heeft en sturen diegene misschien nog een pm, maar hij/zij moet iig wel reageren.
er zitten ook meisjes hier
hypocrite.gif
 

Nicopara

Active member
Lennard:
Nja mensen die niet op tijd hun prijs opeisen zijn hem gewoon kwijt hoor.


Wordt die dan niet gegeven aan diegene die wel actief is en er het dichtste bij is?
 

Lennard

Active member
Nicopara:

Lennard:
Nja mensen die niet op tijd hun prijs opeisen zijn hem gewoon kwijt hoor.


Wordt die dan niet gegeven aan diegene die wel actief is en er het dichtste bij is?

Ja denk ik wel, precies hoor je het wel als dat het geval is.


Marjolein:

Lennard:
We zetten hier wie er gewonnen heeft en sturen diegene misschien nog een pm, maar hij/zij moet iig wel reageren.
er zitten ook meisjes hier
hypocrite.gif


Ja maar die winnen niet.
hypocrite.gif
emo.gif
 

August

Test
Lennard, als jij wint krijg jij dan de punten?
of doe je gewoon de gene die het dichst erbij zit buiten jou?
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Die doen wel gewoon mee, ze waren volgens mij nog geen moderator toen we deze actie startten, en hebben ook verder niet meer statistieken over de ledenaantallen dan dat jullie hebben.

edit:
Sebas is er al uit en Merlin heeft niet gegokt trouwens.
 

Alexx

New member
Lennard:

Nicopara:

Lennard:
Nja mensen die niet op tijd hun prijs opeisen zijn hem gewoon kwijt hoor.


Wordt die dan niet gegeven aan diegene die wel actief is en er het dichtste bij is?

Ja denk ik wel, precies hoor je het wel als dat het geval is.


Marjolein:

Lennard:
We zetten hier wie er gewonnen heeft en sturen diegene misschien nog een pm, maar hij/zij moet iig wel reageren.
er zitten ook meisjes hier
hypocrite.gif


Ja maar die winnen niet.
hypocrite.gif
emo.gif





Hopelijk ziet marjolein dit niet
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Alexx:
Hopelijk ziet marjolein dit niet
emo.gif

ik zie alles
emo.gif

Maar heel wijselijk reageer ik niet op die opmerking, ik weet wie het zegt
yummie.gif
 

Tom

Active member
Hoeveel leden nog tot de 5000? Vandaag zoud(en) we/jullie/one2xs het toch halen?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Tom:
Hoeveel leden nog tot de 5000? Vandaag zoud(en) we/jullie/one2xs het toch halen?
dat weten alleen lennard en ruben en ze hebben het aantal niet voor niks weggehaald...niemand mag het weten
yummie.gif
En vandaag was een schatting...je weet nooit zeker op welke dag, er kunnen ineens heel weinig of juist ineens veel meer mensen zich aanmelden.
 
Bovenaan