Raad de eindejaarsjackpot en win!

Lennard

Active member
Nicknl (link):
[loten] [jackpot] nee ?
yummie.gif

alleen in je sig op het forum
 

Lennard

Active member
het is dan ook geen ubb code

hij parset eerst je code tag en daarna vervangt hij die tags pas, en dan staat [jackpot] niet meer in je bericht omdat dat al is omgezet naar de kleurenhtml die bij de code highlight hoort

Als je $jackpot = [jackpot]; doet moet het wel werken denk.
biggrin.gif
 

Willem

Active member
Ik ben benieuwd hoe hoog die dit keer wordt
redface.gif
, er zijn sinds 9 december elke keer meer als 50 loten per dag gekocht.
 

Lennard

Active member
Willemmm (link):
Ik ben benieuwd hoe hoog die dit keer wordt
redface.gif
, er zijn sinds 9 december elke keer meer als 50 loten per dag gekocht.
Ja het gaat snel
redface.gif
maar zal nu wel wat langzamer gaan tot 30 december, dan 31 dec nog een groot aantal misschien, en dan is het klaar.
 

Willem

Active member
Lennard (link):

Willemmm (link):
Ik ben benieuwd hoe hoog die dit keer wordt
redface.gif
, er zijn sinds 9 december elke keer meer als 50 loten per dag gekocht.
Ja het gaat snel
redface.gif
maar zal nu wel wat langzamer gaan tot 30 december, dan 31 dec nog een groot aantal misschien, en dan is het klaar.



Daarom, ik ben benieuwd hoe de verkopen na 16 december gaan, ik zal toch een schatting moeten maken
yummie.gif


Maar het kan ineens gebeuren dat iemand 500 loten koopt en tja, dan zit iedereen ernaast
yummie.gif
 

Antonn

New member
Willemmm (link):

Lennard (link):

Willemmm (link):
Ik ben benieuwd hoe hoog die dit keer wordt
redface.gif
, er zijn sinds 9 december elke keer meer als 50 loten per dag gekocht.
Ja het gaat snel
redface.gif
maar zal nu wel wat langzamer gaan tot 30 december, dan 31 dec nog een groot aantal misschien, en dan is het klaar.



Daarom, ik ben benieuwd hoe de verkopen na 16 december gaan, ik zal toch een schatting moeten maken
yummie.gif


Maar het kan ineens gebeuren dat iemand 500 loten koopt en tja, dan zit iedereen ernaast
yummie.gif




Dat zou heel slim van m zijn
redface.gif


Dan wint die dit zowiezo.
 

Lennard

Active member
KmJkT.png


Grafiekje van de jackpot tot nu toe.

Vandaag en morgen kun je nog gokken en je gok wijzigen, succes!
thumbsup.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
@ Willemmm: ik gok dat het er minder zijn aangezien er zo rond de kerstdagen niet veel loten verkocht worden en omdat de meeste leden nu onderhand wel al "verzadigd" zijn
emo.gif
 

Willem

Active member
Marjolein (link):
@ Willemmm: ik gok dat het er minder zijn aangezien er zo rond de kerstdagen niet veel loten verkocht worden en omdat de meeste leden nu onderhand wel al "verzadigd" zijn
emo.gif



Geen idee, ik zet maar hoog in omdat ik geloof dat er nog wel mensen komen die toch nog extra loten willen gaan kopen. Dat weet ik niet zeker maar we hebben nog 16 dagen de tijd om loten te kopen, en tot nu toe ging dat met 55 loten per dag (gemiddeld), als dat afzwakt tot 30 loten per dag klopt mn berekening nog steeds (voor een heel eind)
yummie.gif



toevoeging op 16 december 2012, 16:20:32:
// hm, ik zit te denken, misschien stel ik mn uitkomst vanavond wel wat naar beneden bij, omdat ik wel verwacht dat het afzwakt.


toevoeging op 16 december 2012, 18:41:09:
Zo, heb nu mijn berekening aangepast zodat ik 0.05 punten onder Samdesign zit (.80 kan toch niet.)
Dus ik denk dat het een kwestie wordt van hoger of lager dan zijn getal
yummie.gif
 
Bovenaan