Record poging "aantal gebruikers online"

Merlin

New member
Opzich zou 0 ook een slim antwoord zijn, omdat door de hoge load de site er toch uit gaat vliegen
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jurrie:

Jos:
44 gebruikers

Die heb ik al?

Lees eens, "bij meerdere winnaars wordt het prijzengeld verdeeld", dus je mag dubbele antwoorden geven.
 

Jurgen

Active member
Marjolein:

Jurrie:

Jos:
44 gebruikers

Die heb ik al?

Lees eens, "bij meerdere winnaars wordt het prijzengeld verdeeld", dus je mag dubbele antwoorden geven.


Hmpf.
nooo.gif
 

Merlin

New member
Jurrie:

Marjolein:

Jurrie:

Klik om eerdere quotes te tonen


Jos:
44 gebruikers





Die heb ik al?

Lees eens, "bij meerdere winnaars wordt het prijzengeld verdeeld", dus je mag dubbele antwoorden geven.


Hmpf.
nooo.gif




Is toch logisch, waarschijnlijk ligt het aantal tussen de 20 en de 60 dus dan zouden maar 40 mensen een kans kunnen maken
emo.gif


Anyway, verder met de gokkers
yummie.gif
 

Nicopara

Active member
Jurrie:

Marjolein:

Jurrie:

Klik om eerdere quotes te tonen


Jos:
44 gebruikers





Die heb ik al?

Lees eens, "bij meerdere winnaars wordt het prijzengeld verdeeld", dus je mag dubbele antwoorden geven.


Hmpf.
nooo.gif




Hier ook hmpf
nooo.gif


Kan iedereeen dan een bepaald getal kiezen. Winst delen door 20 ofzo
cry.gif


Trouwens: de prijs moet toch door de winnaar worden bevestigd he?
 

Jurgen

Active member
Merlin:

Jurrie:

Marjolein:

Klik om eerdere quotes te tonen


Jurrie:

Jos:
44 gebruikers

Die heb ik al?





Lees eens, "bij meerdere winnaars wordt het prijzengeld verdeeld", dus je mag dubbele antwoorden geven.


Hmpf.
nooo.gif




Is toch logisch, waarschijnlijk ligt het aantal tussen de 20 en de 60 dus dan zouden maar 40 mensen een kans kunnen maken
emo.gif


Anyway, verder met de gokkers
yummie.gif



Achja, dat is waar. Maar de startpost was zo geschreven dat het net leek alsof er bedoeld werd dat als het getal 44 was, en degene die er het dichtsbij zaten het getal 43 en 45 waren, de prijs wordt verdeeld.
 

Nicopara

Active member
Jurrie:
Achja, dat is waar. Maar de startpost was zo geschreven dat het net leek alsof er bedoeld werd dat als het getal 44 was, en degene die er het dichtsbij zaten het getal 43 en 45 waren, de prijs wordt verdeeld.


Ja, das wat ik ook dacht.
sadley.gif
 

Krm

Active member
65 denk ik maar om 8 uur is iedereen juist weg het kom volgens mij beter een uur eerder
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sander:
ik gok op 115 leden!

tip mensen laat je computer aan staan en ga gewoon iets anders doen!


je moet actief zijn, anders is je naam na 5 (?) minuten ofzo weg
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jurrie:
Achja, dat is waar. Maar de startpost was zo geschreven dat het net leek alsof er bedoeld werd dat als het getal 44 was, en degene die er het dichtsbij zaten het getal 43 en 45 waren, de prijs wordt verdeeld.
om verder misverstanden te voorkomen heb ik de tekst aangepast. het was idd een beetje onduidelijk
smile.gif
 

Jesse

New member
Bij deze wil ik ook gelijk een actie houden om allemaal die dag in de chat te komen
smile.gif
. Net het record 9 bezoekers in de chat gehaald dus kom op met ze 40e in de chat want dan flipt ie!
 
Bovenaan