Record poging "aantal gebruikers online"

Jiphunter

New member
057 ga ik voor
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Chucky:
als je 41 of daaronder heb gezegd ben je toch dom? want dan is er helemaal geen record...
Je bent dan niet dom, het kan ook zo zijn dat het record helemaal niet verbroken word. Het gaat erom dat je raad hoeveel gebruikers er ingelogd zijn op zaterdag 28 nov. 20:00 uur. En hopelijk zal dat een record zijn dan
wink.gif
 

Chucky

Member
Oke, maar dan staat het in de start post verkeerd.
Ik citeer:

En om het nu toch weer een beetje spannend te maken heb ik hier weer een prijsvraag aan gekoppeld. Als jij nu weet te voorspellen hoe hoog het nieuwe record zal zijn verdien jij een prijs!
 

Marjolein

Miss Marjolein
Je heb gelijk, het staat er een beetje krom
yummie.gif

Maar als je iets verder leest dan staat er: "Plaats een berichtje met het aantal ingelogde gebruikers waarvan jij denkt dat er online zullen zijn op zaterdag 28 november 2009 om 20:00 uur." Dus daaruit blijkt weer dat het niet persee hoger dan 41 moet zijn. Maar ik zal die andere zin even aanpassen
smile.gif
 

Chucky

Member
Marjolein:
Je heb gelijk, het staat er een beetje krom
yummie.gif

Maar als je iets verder leest dan staat er: "Plaats een berichtje met het aantal ingelogde gebruikers waarvan jij denkt dat er online zullen zijn op zaterdag 28 november 2009 om 20:00 uur." Dus daaruit blijkt weer dat het niet persee hoger dan 41 moet zijn. Maar ik zal die andere zin even aanpassen
smile.gif



Hebben we allebij toch een beetje gelijk haha!
 

August

Test
Ik ga zeker meedoen, ik weet nog niet of ik erbij kan zijn dus ik ga zaterdag maar eens in opera one2xs-sen
 
Bovenaan