Lennard (
link):
We hebben het bewust niet ingevoerd, en wel om de volgende reden.
Als jullie een report doen, dan is die report direct voor ons zichtbaar. Soms behandelen we een report meteen, en is het binnen 5 minuten opgelost.
Een andere keer willen we er even op het gemak naar kijken, even wat overleggen, informatie bij een gebruiker opvragen, enzovoorts, en kan dat behandelen dagen duren. Jullie krijgen dan pas na een paar dagen een PM dat de report is afgehandeld, waarmee de indruk kan ontstaan dat je report ook echt toen pas in behandeling is genomen.
Ook komt het voor dat er meerdere reports voor een topic/post zijn; we klikken ze dan allemaal weg en laten er één staan zodat het reportoverzicht niet te vol en onoverzichtelijk wordt. Je zou dan ook een PM krijgen terwijl de report helemaal nog niet is afgehandeld.
Dat zijn dus de nadelen. Het voordeel is dat je op de hoogte wordt gehouden van de status van je report, en weet wanneer hij is afgehandeld. Maar in principe is dat helemaal niet nodig: een report wordt z.s.m. afgehandeld, en je kunt er van uitgaan dat hij 24 uur later zeker is afgehandeld. Mocht je er nog vragen over hebben dan kun je ons altijd een PM sturen en even navragen of hij al is opgelost.
Kijk hier heb je iets aan!
Dit zijn goede argumenten.