Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Allard (link):
Das zwaar klote. Website was net af. Kan ik geen schade vergoeding krijgen in plaats van een week. Dat hoef ik niet. Ik heb de hele dag gewerkt.
Werk je online in DirectAdmin dan ofzo?

Ik zal niet zeggen dat het je eigen schuld is want die crash kwam niet door jou, maar het is wel verstandig om voortaan op je eigen computer je website te maken, en die telkens te uploaden als je wat veranderd hebt.

@ Habbof: Op een andere server in Groningen. De oude server wordt zo snel mogelijk gecontroleerd en gerepareerd, daarna gaan alle gebruikers weer terug daarheen (maar daar merk je niks van).

Edit:
@ Allard: Lees over 5 minuten je PM, ik regel wat met je.
smile.gif
 

Daoloth

New member
Allard (link):
Das zwaar klote. Website was net af. Kan ik geen schade vergoeding krijgen in plaats van een week. Dat hoef ik niet. Ik heb de hele dag gewerkt.


Je hebt bij het aanmaken van je hosting pakket Algemene Voorwaarden van de hoster geaccepteerd. En daarin staat dat je geen recht hebt tot een schade vergoeding. Dus je moet blij zijn dat je nog een week extra als "schadevergoeding" krijgt
 

Marvinn

Active member
Het is nog steeds niet opgelost volgens mij ik krijg steeds:

Codeblok:



1
2
3
4
5

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/nickjexx/domains/habbotjes.be/public_html/config.php on line 6

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user nickjexx@localhost (using password: NO) in /home/nickjexx/domains/habbotjes.be/public_html/config.php on line 6

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /home/nickjexx/domains/habbotjes.be/public_html/config.php on line 6






Ik heb dit 3x in 2 min gehad.

Ik heb livezilla en dat is dat je mensen live helpt en die logt steeds uit bij zo melding dus beetje vervelend.

En nee dit komt niet doormij want ik heb al een hele andere config dan eerst
yummie.gif
 

Jeffreyy

Jeffrey
Ik heb hier 4 spindels voor (Van 100 DVDtjes) met backups, backup hier altijd mijn hele computer.
Iedere dag.
 

Habbof

New member
Lennard (link):

Allard (link):
Das zwaar klote. Website was net af. Kan ik geen schade vergoeding krijgen in plaats van een week. Dat hoef ik niet. Ik heb de hele dag gewerkt.
Werk je online in DirectAdmin dan ofzo?

Ik zal niet zeggen dat het je eigen schuld is want die crash kwam niet door jou, maar het is wel verstandig om voortaan op je eigen computer je website te maken, en die telkens te uploaden als je wat veranderd hebt.

@ Habbof: Op een andere server in Groningen. De oude server wordt zo snel mogelijk gecontroleerd en gerepareerd, daarna gaan alle gebruikers weer terug daarheen (maar daar merk je niks van).

Edit:
@ Allard: Lees over 5 minuten je PM, ik regel wat met je.
smile.gif




Oké dan
biggrin.gif
 

Wiitse

New member
Ik heb helemaal niks gemerkt. Maar ik heb ook geen host op s2!
yummie.gif
Wel een leuke goedmaker.
smile.gif
(Ook al is ie niet voor mij)
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Is er nog kans dat (delen van) de data kan worden terruggehaald of is het echt gewoon totaal foetsie?
Zelf overigens weinig problemen, ik draai alleen een klein persoonlijk blogje dat niet zo erg belangrijk is.
 

Lennard

Active member
Mensen die echt belangrijke data hebben wat nu weg is of uren werk kwijt zijn kunnen een ticket maken, dan bespreken we wat er mogelijk is.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Okay, was ook niet voor mezelf. Was meer voor de mensen die inderdaad klagen dat ze uren werk kwijt zijn.
 

Freestyle

New member
maar 1 ding snap ik niet,
er was een probleem met de dns ofzo. dan maak je toch gelijk een backup??
gewoon omdat er iets fout is
confused.gif
 

Christum

Member
ik heb het idee dat webserver 2 onbereikbaar is
confused.gif

kan er al 10 minuten niet in en er zijn al 3 sites die ik weet dat ze op s2 zitten niet op
confused.gif
dus na mij idee is de server echt niet beschikbaar.

Zou dit probleem aub zo snel mogelijk kunnen worden opgelost, ik heb namelijk nogal wat te doen eigenlijk wat niet kan wachten tot morgen...
 

Luukvdo

New member
Momenteel is er een poging tot/kleine ddos aan de gang. Het is bekend van welk pakket dit afkomstig is en dat pakket wordt momenteel gesuspended om verdere overlast zoveel mogelijk tegen te gaan. Het is ook bekend welk IP zoveel requests stuurt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan