Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christum

Member
bij mij "werkt hij niet" dus zeg ik dat hij niet werkt ik krijg namelijk van alle websites:
Oeps! Internet Explorer kan habboway.be niet vinden
Probeer opnieuw te laden: habboway.be

Aanvullende suggesties:
•Een gecacht exemplaar van habboway.be openen
•Ga naar habboway.be

Dus hierzo werkt hij niet en via google chrome heb ik het zelfde probleem
sadley.gif
 

Ewan

New member
Off-Topic: Die achtrgrond zijn blauwe smiles me een gele erbij
smile.gif
Als je hem wil PM me maar.
focus2.gif
 

Habsbolo

New member
Er zitten 2 mensen die ik hardstikke haat (Nickjexx en die laser-tools) Omdat Nickjexx naait gwn en laser-tools ontslaa me om niks en speeld(e) Op een retro als Mede-Eigenaar!
 

Wiitse

New member
Habsbolo (link):
Er zitten 2 mensen die ik hardstikke haat (Nickjexx en die laser-tools) Omdat Nickjexx naait gwn en laser-tools ontslaa me om niks en speeld(e) Op een retro als Mede-Eigenaar!

?
emo.gif
Wat is dit voor willekeurigs?
emo.gif
 

Smiegles

Active member
Lennard (link):

Bengt (link):
Ja, wat ik nog het ergste vind is dat de crew dan zegt: (bij wijze van spreken) Jij moet niet zeuren want je hebt een goedkope host.

Ja ho is ff, dat moet toch niet uitmaken?

Wij hebben dat nergens gezegd?
Wij betalen dik voor de hosting en willen dat het in orde is. We zeggen nergens dat je niet moet zeuren, we snappen prima dat je het niet leuk vindt en zijn ook hard aan het werk om een oplossing te vinden.


Bengt (link):
Ik word echt GEK, ik verwacht eigenlijk gewoon een vergoeding. nu.

Wat heb je nu aan een vergoeding als je host toch offline is? Natuurlijk krijg je een vergoeding, je bent hier bijna twee jaar lid dus volgens mij moet je inmiddels wel weten dat wij echt niet de beroerdste zijn als het om compensaties gaat, maar op dit moment is het prioriteit 1 om alles op te lossen, niet om vergoedingen te geven.


Beste Lennard



Bengt (link):
Ja, maar dat probleem oplossen doen ze ook niet, ik heb nog geen enig effect gemerkt. Zei denken gewoon, we hebben het geld binnen. Dus we zeggen mooi niks.
Ook dit slaat nergens op.
Jij weet niet hoe hard we er mee bezig zijn. Je vergeet dat dit grapje ons ook honderden en misschien wel duizenden euros kost. Wij krijgen die hosting níet gratis.


Nickjexx (link):
En wat nou als het niet door een LID komt?
Dan komt het niet door een lid, wat wil je daarmee zeggen?


Smiegles (link):
als de server der soms uit licht vind ik dat best kan gebeuren.
ik wil alleen wel op de hoogte worden gehouden waar ik aan toe ben.
wij als leden horen namelijk steeds wat anders
we geloven het niet meer.
kunnen we niet gewoon kijken wat we kunnen zonder steeds een smoesje?
Dat zei Nickjexx ook, maar moet ik dan elke dag een post plaatsen met "we zijn er mee bezig vandaag!"? Er kunnen geen updates gegeven worden, de enige update zou zijn dat we de oplossing hebben, en dan hoor je het wel.
Bovendien hoor je niet telkens wat anders. Er zijn problemen met de server en dat lijkt door hoge diskload te komen.

We balen er enorm van dat dit zolang duurt maar we doen er alles aan om het te stoppen. Beetje jammer dat jullie nu doen alsof we jullie maar laten stikken omdat we het geld binnen hebben.




Ik vind het alleen vervelend ik heb 3 Hosts of Server 2 en ze zijn allemaal Niet te gebruiker zo
sadley.gif
 

Daoloth

New member
Nick, alsjeblieft: wil je ophouden met je gespam?
Ik ben even een paar uurtjes weggeweest en we zijn weer 2 paginas verder; met voornamelijk nutteloze berichten van je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan