Servercrash

Lennard

Active member
Mwah, het systeem kan in zijn huidige vorm max 1 meting per minuut aan, en als de NOC een downtime tegenkomt dan stuurt ie ons meteen een SMS, en wij kunnen er op het moment dat de server down is toch niks aan doen als dat maar 10 seconden duurt ofzo. Bovendien probeert de NOC het na een aantal seconden opnieuw als hij niet kan verbinden, dus dan vindt hij alsnog geen downtime.
 

Antonn

New member
Ik wil ook SMS als down is
xd.png
 

Antonn

New member
Die zijn van voor de crash, of opnieuw gemaakt. En het zijn geen forums maar topics.


toevoeging op 18 februari 2012, 18:05:33:
In bedoel van voor de backup
wink.gif



toevoeging op 18 februari 2012, 18:05:33:
In bedoel van voor de backup
wink.gif
 

Videotube

New member
Vriendje (link):
Die zijn van voor de crash, of opnieuw gemaakt. En het zijn geen forums maar topics.


toevoeging op 18 februari 2012, 18:05:33:
In bedoel van voor de backup
wink.gif



toevoeging op 18 februari 2012, 18:05:33:
In bedoel van voor de backup
wink.gif



Nou.. Ik ben 1 topic kwijt en paar berichten en PBs. Dus niet alles word bewaard voor de backup.
 

Antonn

New member
Videotube (link):

Vriendje (link):
Die zijn van voor de crash, of opnieuw gemaakt. En het zijn geen forums maar topics.


toevoeging op 18 februari 2012, 18:05:33:
In bedoel van voor de backup
wink.gif



toevoeging op 18 februari 2012, 18:05:33:
In bedoel van voor de backup
wink.gif



Nou.. Ik ben 1 topic kwijt en paar berichten en PBs. Dus niet alles word bewaard voor de backup.



De backup is van een dag voor de crash. Een dag aan gegevens zijn dus verloren gegaan.
 

Robinkoch

Eindbaas
nu wel
maar vanmiddag rond 4 a 5 uur lag de site eruit
ik keek naar zoon offline checker en toen zag ik dat hij voor iedereen offline was
 

Lennard

Active member
Ja klopt, we hadden last van een MySQL bug die we niet op konden lossen... de site was daar gisteravond rond een uur of 8 door offline, vanmiddag rond een uur of 1 en net rond 6 uur weer.
 

Antonn

New member
Lennard (link):

Junis (link):
Ik had gisteren blackjack gespeeld en verloren.

Mijn punten weer terug
yummie.gif

Jammer dat je niet even eerlijk het formulier hebt ingevuld zoals ik heb gevraagd, maargoed.



Ik zou het ook zo gelaten hebben. Tof dat je het toelaat (uitzondering)
 
Bovenaan