Servercrash

Lennard

Active member
Jvandijk (link):

Sjoerd (link):

Jvandijk (link):
Gister even punten gekocht. (3.6 totaal), is het verdwenen uit de bel/sms lijst.
Fijn.
En wordt me ook nog verteld dat mijn domeinnamen ineens verlopen zijn?!
Terwijl de ene tot eind februari 2012 geldig is, en de ander tot maart volgend jaar.

Wat gaat hier mis?
nopompom.gif

Doe even een melding via het Crash-formulier.



Heb al een ticket open, is alleen nog even wachten op antwoord van Lennard, kijken of hij wat kan met de informatie die ik heb gegeven.
We hopen maar t beste.
smile.gif


We komen er wel uit hoor.
smile.gif
 

Jordy

New member
Siebevuijst (link):
Goed dat het opgelost is en dat iedereen zijn Account nog heeft!


Ik zou liever een paar accounts missen, dan muntjes, PBs enz
 

Joeri

Active member
Shit, het lijkt erop dat ik toch 0.5 ga verliezen aan deze crash.
Alleen dan omdat in de veiling nu 0.5 lager word geboden door dezelfde persoon
 

Rickss

Active member
Joeri (link):
Shit, het lijkt erop dat ik toch 0.5 ga verliezen aan deze crash.
Alleen dan omdat in de veiling nu 0.5 lager word geboden door dezelfde persoon


geeft niets ik had 36 punten nu nog maar 14
wink.gif
 

Ben

New member
Worden punten die je gewonnen had bij blackjack maar die er niet meer zijn erweer bijgevoegd of hoe zit dat?
emo.gif
 

Wiitse

New member
Dat lijkt me een klein beetje onmogelijk.
emo.gif
Als je kunt lezen is ALLES van na de vorige back-up compleet weg.
 

Ben

New member
Wiitse (link):
Dat lijkt me een klein beetje onmogelijk.
emo.gif
Als je kunt lezen is ALLES van na de vorige back-up compleet weg.


Fijn dan..
 

Nielsnl

New member
Is het Gister Gebeurt Ja dus, Sochtends, dus Maar De Savonds Is de probleem al op gelost,

Want ik heb VPS Bestelt Komt dan alles wel goed want ik heb om Kwart voor 8 ofzo VPS Bestelt Savonds Krijg ik dan nog wel een PM van de Eigenaar van one2xs dat Me vps nog komt,
 

Mitchh

New member
Ik weet niet of deze crash iets met server 3 te maken heeft maar deze is constant offline en heeft vaak storingen wat het onmogelijk maakt om aan mijn site te werken.
 

Lennard

Active member
Als hij constant offline is dan zou ik het probleem eerst op je eigen computer oid zoeken...

Er zijn de laatste tijd meer storingen dan voorheen op die server, maar hij is zeker niet constant online, er zijn ook niet vaak storingen en het maakt het ook zeker niet onmogelijk om aan je site te werken.
 

Antonn

New member
Uptime ligt boven de 99 percent. Als hij elk uur een min down is lijkt het me nog mogelijk om aan je eigen site te werken. En dan overdrijf ik nog ook.
 

Lennard

Active member
Meld het dan svp via de meld-knop onder Help!. Als niemand ons meldt dat de boel offline is en de NOC vangt het ook niet op (omdat hij bijv net tussen 2 metingen down is) dan hebben wij ook geen idee dat hij onbereikbaar is.
 
Bovenaan