Updates one2xs

Lennard

Active member
Fout afgekeurde kliks gaan nu ook een heel stuk makkelijker
smile.gif
 

Lennard

Active member
Alleen bij de houdergegevens van .eu en .be. Maarja, daar moeten wij ook voor betalen, dus dat hadden we ook liever gratis gemaakt.
cry.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
idd en er staat letterlijk: "deze klik is onterecht afgekeurd" dan zou er "melden onterecht afgekeurde klik" moeten staan
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem:
volgens mij komt die knop bij de nieuwe ads die je doet
neehoor, er staat ook zon knopje bij een doe-ad van mij die op 24-10 is gedaan, dus dat klopt niet.
 

Lennard

Active member
Ze staan bij alle afgekeurde kliks van de laatste 2 maanden, waarvoor je nog geen verzoek om herkeuring hebt ingediend zegmaar.

Dus stel je hebt een klik die al is goedgekeurd of die nog open staat, dan staat er geen plaatje achter.
Stel de klik is 2 maanden en 6 dagen oud, dan ook niet.
Als je al eerder op dat knopje hebt gedrukt dan verdwijnt hij ook.
 

Krm

Active member
lennard nu nog de udate van d topic die ik bij suggesties heb staan erbij en het is prima
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
Ze staan bij alle afgekeurde kliks van de laatste 2 maanden, waarvoor je nog geen verzoek om herkeuring hebt ingediend zegmaar.


Ja, maar hoe kan ik nou weten welke kliks een herkeuring nodig hebben???
Ik weet alleen die van mezelf, maar wat anderen met die doe-ads doen dat weet ik niet.
 

Lennard

Active member
Marjolein:
Ja, maar hoe kan ik nou weten welke kliks een herkeuring nodig hebben???
Ik weet alleen die van mezelf, maar wat anderen met die doe-ads doen dat weet ik niet.
Klopt, maar dat probleem is nu precies hetzelfde, alleen hoop ik dat de kliks waar we achter komen nu efficiënter kunnen worden behandeld.
Ik zeg je eerlijk dat het aantal fout afgekeurde kliks heel laag is; als het bij een bepaalde advertentie te hoog is wordt die advertentie onmiddelijk stopgezet en keur ik, desnoods op eigen kosten, alle kliks goed.

Minder dan 10% van de kliks wordt door niet-one2xs-leden gedaan, dus de kans is niet heel groot dat er daarvan kliks fout zijn afgekeurd.
Uiteraard kunnen we dat nooit 100% voorkomen, maar we doen serieus ons best. Als je ideeën hebt hoe we het nog beter kunnen maken dan hoor ik het weer graag natuurlijk.
 
Bovenaan