Updates one2xs

Marjolein

Miss Marjolein
ja oke, maar ik heb best veel kliks van buiten one2xs, en waardoor ik nu 37 van die icoontjes heb staan. Ik denk niet dat je blij ben als ik ze alle 37 laat herkeuren
yummie.gif
Ik heb ook geen flauw idee of ze terecht of onterecht zijn afgekeurd.

En ideeën voor dit heb ik momenteel niet, maar ik zal mijn hersenpan eens binnenkort aan het werk zetten
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Het is ook niet zo dat die allemaal fout zijn afgekeurd ofzo, maar het is het zelfde als dat je vroeger een ticket moest maken als er een fout was afgekeurd; nu klik je op een knopje en beantwoord je wat vragen.

Jouw percentage ligt trouwens op 22,8% als je het wilt weten.
smile.gif
 

Krm

Active member
Lennard die banner roulator ding doe die er gewoon ook bij ik weet zeker dat het vaak gebruikt gaat worden
 

Marjolein

Miss Marjolein
Oke, nou ik laat ze voor wat ze zijn, hoewel ik er bij een paar me twijfels heb, maar goed. iig is het weer wat makkelijker geworden door de updates...daar ging het om
smile.gif
 

Krm

Active member
daarin in kunen adveerters van one2xws in adverteren en wij punten mee verdienen mischien
 

Lennard

Active member
En ook de 5-punten-bonus bij de bubble is er uit.
t Koste ons heel wat meer dan het oplevert, dus ik denk dat ik die bubble een tijdje helemaal uitzet ofzo, misschien dat daarna weer wat meer animo voor die bubble te vinden is?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:
En ook de 5-punten-bonus bij de bubble is er uit.
t Koste ons heel wat meer dan het oplevert, dus ik denk dat ik die bubble een tijdje helemaal uitzet ofzo, misschien dat daarna weer wat meer animo voor die bubble te vinden is?


Ik heb inderdaad ook niet echt meer op de bubble gelet ofzo. Ik ben sowieso niet meer echt bezig met punten verdienen de laatste tijd.
emo.gif
 

Erwin

New member
nou misschien kan je hem nog wel laten staan alleen dan met bijv. 1 punt bonus wie er laatste spend want ik zie dat er nog wel een paar mensen zijn die de bubble blijven doen dus
 

Lennard

Active member
Nja, ik denk dat als je hem een paar maanden uitzet en dan weer terug doet dat het weer beter gaat lopen, of niet?
 

Jesse

New member
Nee ik heb een eigen bubble gevonden
smile.gif
Eerder een actie rond maart de eerste die totaal in die bubble het 1000e bubblet wint iets
smile.gif
 

Rickss

Active member
mooi hoor,
ik zou het wel leuk vinden als er wat nieuwe dingen bij kommen,
kunnen er misschien ook nog wat dingen bij kommen zodat ik meer punten kan verdienen?
yummie.gif


M.V.G
Rick
 

Nicopara

Active member
Ik kan het wachtwoord niet resetten voor de host.

Ik heb het eens bij elk geprobeerd, maar krijg telkens de melding:

Quote:
Er is wat fout gegaan. Gelieve de beheerders op de hoogte stellen.
 

Zollerapos

New member
Lennard:
Zoals?


Spellen spelen?
Waar je uiteraard wel geld voor moet betalen,
En dat je dan.
0.01 punt krijgt per ding wat je pakt ofzo,
En dat er wat evil poppetjes zijn, Die dat allemaal wegneemt,
Als je hem raakt tenminste?
En dan 1 á 2 punten om te starten
yummie.gif
 

Kjeld

New member
Er zijn al spellen (teveel naar mijn mening, maargoed)

En one2xs moet geen spellensite worden..
 

Boude

New member
@kjeld dit keer niet met je eens.

Omdat er soms geen klik-ads zijn moeten mensen toch wel iets anders te doen hebben als alleen doe-ads. Zou er nu alleen doe-ads zijn dan zouden er al veel minder mensen blijven omdat je moeilijker kan verdienen
wink.gif
..
 
Bovenaan