VPS hosting

Lennard

Active member
Iedereen die voor 17.00 vandaag heeft besteld heeft zijn gegevens als het goed is.
Nieuwe servers kunnen niet meer met Windows Server geïnstalleerd worden. Nouja, kan wel, maar dan moet je zelf voor je serial zorgen.
 

Sjoerd

Active member
ik heb hem,
ben er nu al blij mee
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
emo.gif


Er staat nog zo dikgedrukt bij:

Quote:
Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten (of ermee wilt testen / spelen), ga anders voor shared hosting.
 

Matthias

Active member
Lennard:
emo.gif


Er staat nog zo dikgedrukt bij:

Quote:
Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten (of ermee wilt testen / spelen), ga anders voor shared hosting.




inderdaad
emo.gif
 

Sebas

Active member
Lennard:
emo.gif


Er staat nog zo dikgedrukt bij:

Quote:
Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten (of ermee wilt testen / spelen), ga anders voor shared hosting.




sadley.gif


Lennard je moet me steune, in plaats van die opmerking maken
yummie.gif

ik probeer er mee te spelen aleen moet k dan wel eerst iets hebben dat werkt voordat ik kan pelen en testen
yummie.gif
 

Matthias

Active member
Sebas:

Lennard:
emo.gif


Er staat nog zo dikgedrukt bij:

Quote:
Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten (of ermee wilt testen / spelen), ga anders voor shared hosting.




sadley.gif


Lennard je moet me steune, in plaats van die opmerking maken
yummie.gif

ik probeer er mee te spelen aleen moet k dan wel eerst iets hebben dat werkt voordat ik kan pelen en testen
yummie.gif




Zal wel in orde komen, ben nog ff aan het ****** met die nameservers
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Wat werkt er niet dan?
ISPConfig werkt wel, dus daar kun je wat mee spelen e.d. voor de server heb je Putty of iets soortgelijks nodig en moet je met commandos werken.
 
Bovenaan