VPS server 1 down

Skytop

New member
Lennard (link):
Je hebt nog nooit een VPS hier gekocht. Je hebt dus geen idee hoe het werkt en weet totaal niet waarover je praat.

Ga dan gewoon weg en koop ergens anders je VPS ipv hier beetje aan stemmingmakerij te doen.


inderdaad,
ik heb hier 1 vps gehad waar ik helaas door een eigen probleem niet opkwam,
dat is toen zelfs nog opgelost, en heb er toen vrolijk gebruik van kunnen maken.
Ik vind de dienst prima zoals die is.

en Windows XP VPS is op zich niks mis mee ben blij dat ze die dienst zelfs aanbieden.
Als jij het beter kan wil ik het graag zien
smile.gif
, probleem is dat kan je niet.
Echt maar ga leren waar je over praat voor je begint met een discussie.

En hoezo had software dit voorkomen?
Als ik mijn System32 dir wis voorkomt Apache webserver ook niet dat er niks gebeurd.
 

Vpsje

New member
Idd, one2xs heeft een prima service
biggrin.gif

En dat nog wel voor een gratis site, het had niet beter gekund
thumbsup.gif
 

Skytop

New member
Vpsje (link):
Idd, one2xs heeft een prima service
biggrin.gif

En dat nog wel voor een gratis site, het had niet beter gekund
thumbsup.gif



Stel je moet 3 dagen wachten op je VPS,
Vind ik absoluut niet erg, het is een gratis dienst.
 

Wazakid

New member
als iemand nou belangrijke software op vps had dat hij bijv. 600 euro aan speciale (legale) software erop had staan. Of als hij legaal geld verdiende en doordat vps uit staat door one2xs nu minder geld verdient kan hij of zij en flinke SCHADE VERGOEDING indienen

dat zou one2xs wel eens wat geld gaan kosten
xd.png
yes_new.gif
 

Christum

Member
dan moeten zij die dure software gewoon ergens opslaan, bij een VPS krijg je deze risicos gewoon sneller dan bij een webserver.
en in de gebruikersvoorwaarde staat ook dat je zelf voor backups moet zorgen zelfs bij een webserver.
 

Lennard

Active member
Even een bump:
Azdinnn (link):
Krijgen gedupeerde leden een vergoeding of is dat weer overdreven?
Compensatie is bijgeschreven.
smile.gif


(als je geen compensatie hebt gehad dan had je waarschijnlijk op het moment van het gebeuren geen VPS, en zo wel dan moet je even een ticket maken; bij doorverkochte VPSen krijgt enkel de huidige eigenaar een compensatie)
 

Ben

New member
Wat ik wel ga doen is in het vervolg backups maken van die profiles van mijn RSPS want die zijn ook allemaal kwijt.

frown.gif
 

Ben

New member
Habboradio (link):
Jong, jij weet niet waar je over praat, ik heb werk bij een hostingbedrijf. Je bent nog half nat achter de oren man, dikke stumper.


Zielig hoor, dat je direct begint te flamen.

Zoals het ernaar uitziet weet jij echt niet waarover je bezig bent.

Ik heb al 140 players on gehad zonder lagg.
emo.gif
 

Thomx

New member
Habboradio (link):
Jong, jij weet niet waar je over praat, ik heb werk bij een hostingbedrijf. Je bent nog half nat achter de oren man, dikke stumper.

Even sirieus? Waar slaat dit op?

# Reported
 

Klaasie

New member
Habboradio (link):
Jong, jij weet niet waar je over praat, ik heb werk bij een hostingbedrijf. Je bent nog half nat achter de oren man, dikke stumper.

Jij weet niet waar je over praat man
emo.gif
 
Bovenaan