Wat vragen over een domein

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Kjeld:
Het enige wat je krijgt is de factuur, maar dat is wel logisch toch?
emo.gif

Das overigens wel als je de domeinnaam echt zelf koopt..
En die krijg je bij one2xs ook niet.
biggrin.gif
 

Ruben

New member
Paradox:
Tenzij mensen dubbel willen betalen xD

En daar hebben wij geen bezwaar tegen
wink.gif
 

Paradox

New member
Ruben:

Paradox:
Tenzij mensen dubbel willen betalen xD

En daar hebben wij geen bezwaar tegen
wink.gif




Als ze dubbel betalen schiet dat voor jullie niet op hoor
wink.gif

Dat vind alleen het bedrijf wat de domeinen registreerd leuk. Dat kunnen jullie toch niet doen omdat jullie geen KvK. hebben of wel?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ruben:
Doen ze niet

Ik heb meerdere domeinen op mn domeinnaam en ben nog nooit gebeld
wink.gif

Ik wil juist niet dat bepaalde personen achter mijn adresgegevens komen
confused.gif
 

Lennard

Active member
Marjolein:

Ruben:
Doen ze niet

Ik heb meerdere domeinen op mn domeinnaam en ben nog nooit gebeld
wink.gif

Ik wil juist niet dat bepaalde personen achter mijn adresgegevens komen
confused.gif


Je kunt altijd nog een nep-adres invullen (alhoewel ik het afraad). Registreren op onze naam is ook geen optie i.v.m. de verantwoordelijkheid enzo, dus t is niet anders...
 

Merlin

New member
Needrain:
Ja maar ik heb geen zin dat mensen me gaan bellen ofzo..
nopompom.gif



Je kan zelfs eventueel een prepaid kaartje kopen van 10 euro, of gewoon een oud prepaid nummer opgeven (dat niet meer bestaat)

Volgens mij ben je dan ook niet verkeerd bezig want zon prepaid kan verlopen enzo
emo.gif
 

Merlin

New member
Marjolein:
Mag ik het ook bv op het adres van een vriendin zetten ofzo?


Precies, zoals ruben zegt, als je bevoegd bent om haar gegevens te gebruiken mag dat.
Als jij echter AlQueda moord filmpjes op dat domein gaat plaatsen is je vriendin wel aansprakelijk.

Ook is het zo dat eventuele verhuis mailtjes (als je je domein wilt verhuizen) naar haar worden gestuurd (auto mail van de registrar naar "beheerder" in WHOIS)
 

Ruben

New member
Daarbij komt dat wanneer je hem op de naam van een vriendin zet, de domeinnaam officieel van haar is, en ze hem dus kan opeisen.

Wanneer je ruzie krijgt en er staat een goedlopende site op die domeinnaam kan zij die domeinnaam opeisen.
 

Merlin

New member
Eigenlijk kun je hier uit opmaken dat je, ook al zou het anders kunnen, altijd je domein op je eigen naam moet registreren om kaping e.d. te voorkomen.
 

Merlin

New member
Lennard:
Ach, als je een goede vriend(in) hebt zal dat ook niet snel problemen geven..


True
smile.gif


Ik wil alleen maar aangeven dat ik zelf +/- 20 domeinen heb en nog nooit een brief/mailtje/whatsoever heb gehad... Het is gewoon "veilig" het op je eigen naam te zetten
smile.gif


Maar indien anders gewenst kan dat natuurlijk ook
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
oke tnx voor jullie adviezen. maar ik loop liever het risico dat me domein gekaapt wordt dan dat me adres bekend wordt. Me priveleven is toch wel 100x zo belangrijk dan een domeintje, een domein is vervangbaar, me leven niet!
 

Ruben

New member
Als iemand jouw gegevens weet hebben ze niet jouw leven hoor
yummie.gif



Met een beetje googlen en gebruik van de telefoongids kan ieder persoon die het wil achter jouw gegevens komen
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan