Welkomstactie afgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Beste leden,

Vandaag is het 1 februari; de dag dat de welkomstactie gestopt is.

Even in het kort voor de mensen die het hebben gemist:
Op de lancering hebben we een actie opgezet waarbij degene die de meeste actieve referrals heeft vóór 1 februari, een gratis domeinnaam naar keuze zou krijgen (uitgezonderd .nu).

Na bijna de hele periode al aan kop te hebben gestaan, heeft Merlin deze actie gewonnen met een noemenswaardige 5 actieve referrals.

De top 3 zag er uiteindelijk als volgt uit:
1 Merlin (5)
2 Sebas (4)
3 Timievz (3)
3 Marijnnn (3)

Merlin, we horen graag welk domein je wilt; we handelen het verder af via ticket.

Degenen die niet hebben gewonnen hebben niet voor niets hun referrals geworven; je krijgt nog steeds 0.2 punt voor elke referral die 1 punt of meer heeft (zonder te handelen).

Iedereen bedankt voor het meedoen!

Groet,

one2xs
 

Sjoerd

Active member
Gefeliciteerd Merlin!
pompom.gif
 

Merlin

New member
Top, mijn dank is groots
yummie.gif


Maar t gaat er vooral om dat we hierdoor wat meer leden hebben
biggrin.gif
 

Merlin

New member
Kramstraa:
Weet je al wat voor domein je gaat bestellen ?

Nog niet
emo.gif


Denk dat ik er een laat verhuizen vanaf ghed
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Mwah ik ga je niet echt feliciteren, sorry. Ik vind dat iemand ander had verdient. Jij hebt al 26 domeinen(ookal heb je er 0 via one2xs), terwijl er mensen zijn (ik bijvoorbeld, eerlijk toegegeven) die geen enkel domein hebben. Dusja.. Sorry ik vind het niet verdient...
 

Merlin

New member
Moet jij weten, je mag je mening hebben
yummie.gif


Maar gebaseerd op de doelstelling van de actie, heb ik het gewoon verdient, ongeacht hoeveel domeinen/webhosts ik al bezit.
 

Lennard

Active member
Guildjuhh:
Mwah ik ga je niet echt feliciteren, sorry. Ik vind dat iemand ander had verdient. Jij hebt al 26 domeinen(ookal heb je er 0 via one2xs), terwijl er mensen zijn (ik bijvoorbeld, eerlijk toegegeven) die geen enkel domein hebben. Dusja.. Sorry ik vind het niet verdient...
Merlin heeft gewoon de actie gewonnen en de domeinnaam verdiend. Al had hij alle domeinen van de wereld; hij heeft gewonnen. Een andere keer komt er weer een andere actie en win jij misschien wel, wie weet.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard:

Guildjuhh:
Mwah ik ga je niet echt feliciteren, sorry. Ik vind dat iemand ander had verdient. Jij hebt al 26 domeinen(ookal heb je er 0 via one2xs), terwijl er mensen zijn (ik bijvoorbeld, eerlijk toegegeven) die geen enkel domein hebben. Dusja.. Sorry ik vind het niet verdient...
Merlin heeft gewoon de actie gewonnen en de domeinnaam verdiend. Al had hij alle domeinen van de wereld; hij heeft gewonnen. Een andere keer komt er weer een andere actie en win jij misschien wel, wie weet.


Dan nog ben ik van mening dat hij het niet verdient om te winnen. Is mijn mening in een vrij land
coool.gif

Verder heb ik niets persoonlijk tegen jou hoor merlin
 

Arjan

Member
Dan geef ik ook even mn mening dat jij het niet verdient..

Ik snap je punt niet en snap al helemaal niet waarom je dat hier moet melden? Merlin heeft gewoon gewonnen, niemand houd jou tegen om geen 26 domeinen te kopen.

Als iemand miljonair is en hij wint iets met de staatsloterij ga je toch ook zeuren hij verdient het niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan