[Algemeen] Ban systeem & Warn systeem

Lennard

Active member
Jponsen (link):
Misschien ook nog een idee, zodra een nieuw lid het forum bezoekt, eerst de regels moet accepteren. Misschien dan ze gewoon meteen op accepteren klikken, maar het voorkomt weer het "Dat wist ik niet" gezever. Dan hadden ze maar moeten lezen, dan kunnen moderators dus meteen handelen zonder dat enig overleg o.i.d. nodig is.
Dat is al zo, maar iedereen klikt toch meteen op Gelezen! gok ik.
clown.gif
 

Jvdw

New member
Goed idee.
Mijn suggestie zou zijn:
Als je een maal spamt, en je krijgt 10%, 12maanden erna weg.
Als je 3x spamt,
we.gif
geen procentjes weg.
Voor erge dingen, zoals lastigvallen via pb, scam enzo.
we.gif
geen procentjes weg.

Want soms, wil je echt dat leden verbannen zijn omdat ze gewoon dood irritant zijn
sadley.gif



toevoeging op 24 augustus 2012, 23:42:51:

Lennard (link):

Jponsen (link):
Misschien ook nog een idee, zodra een nieuw lid het forum bezoekt, eerst de regels moet accepteren. Misschien dan ze gewoon meteen op accepteren klikken, maar het voorkomt weer het "Dat wist ik niet" gezever. Dan hadden ze maar moeten lezen, dan kunnen moderators dus meteen handelen zonder dat enig overleg o.i.d. nodig is.
Dat is al zo, maar iedereen klikt toch meteen op Gelezen! gok ik.
clown.gif




Je moet een beveiling van 3min doen ofzo, en dan zoiets van:
redface.gif
jij leest snel
 

Yorrick

Active member
Jvdw (link):
Goed idee.
Mijn suggestie zou zijn:
Als je een maal spamt, en je krijgt 10%, 12maanden erna weg.
Als je 3x spamt,
we.gif
geen procentjes weg.
Voor erge dingen, zoals lastigvallen via pb, scam enzo.
we.gif
geen procentjes weg.

Want soms, wil je echt dat leden verbannen zijn omdat ze gewoon dood irritant zijn
sadley.gif



Maar wat als je écht spijt hebt van de dingen die je hebt gedaan, maar het is wél erg
redface.gif
Gaan ze dan niet weg
yummie.gif
? Beetje oneerlijk
bloos.gif



toevoeging op 24 augustus 2012, 23:46:02:
Maar zolang je net als mij 75% hebt, let je echt wel op op wat je doet hoor
wink.gif
 

Jvdw

New member
Fanorg (link):

Jvdw (link):
Goed idee.
Mijn suggestie zou zijn:
Als je een maal spamt, en je krijgt 10%, 12maanden erna weg.
Als je 3x spamt,
we.gif
geen procentjes weg.
Voor erge dingen, zoals lastigvallen via pb, scam enzo.
we.gif
geen procentjes weg.

Want soms, wil je echt dat leden verbannen zijn omdat ze gewoon dood irritant zijn
sadley.gif



Maar wat als je écht spijt hebt van de dingen die je hebt gedaan, maar het is wél erg
redface.gif
Gaan ze dan niet weg
yummie.gif
? Beetje oneerlijk
bloos.gif



toevoeging op 24 augustus 2012, 23:46:02:
Maar zolang je net als mij 75% hebt, let je echt wel op op wat je doet hoor
wink.gif



Ja, dan wel. Maar als je er spijt van hebt, zullen het geen erge dingen zijn.
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
@Christopher: niemand is perfect, ik ook niet maar ik heb wel voldoende fatsoen in me om me aan de regels te houden. Het nadeel van procentjes verwijderen is dat gebruikers weer makkelijk de fout in kunnen gaan omdat ze toch omlaag gegaan zijn dus kan er ook wel weer wat bij.
 

Guillamos

New member
Christopher (link):
Iedereen zijn of haar mening, maar wat jullie hierboven aangeven is, ik ben perfect en de rest moet dat ook zijn. Nee, zoals ik meerdere punten heb aangehaald is het beter dit systeem is voorgoed te wijzigen. Ik wacht nog op Rik zijn reactie.


toevoeging op 24 augustus 2012, 23:11:31:
En als deze regeling komt ga je sws niet al je percentjes zo snel weg hebben, het gaat er om dat je na een jaar gewoon een x aantal mag zien dalen.


toevoeging op 24 augustus 2012, 23:12:22:
Ik vind dat we het kunnen testen voor een tijdje, kijk er naar uit voor meer meningen
biggrin.gif



Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar het is toch niet zo moeilijk om je gewoon te gedragen, mits je een gezond verstand hebt? Als je gewoon bij je post nadenkt van hoe zou ik het vinden als iemand zo tegen me praat kun je hopelijk wel beslissen of je het echt moet plaatsen?

Thuis gedraag je je toch ook gewoon? Waarom dan niet op one2xs?
 

Bjarnootjuh

New member
Op het Internet is iedereen anders, op een paar na, meeste gaan opscheppen en stoer doen, terwijl ze (grof gezegt) watjes zijn in rl
 

Joeri

Active member
Ik heb iets van laat die procenten staan, waarom weghalen als je een klein ding fout doet heb je weinig procent en maakt het niks uit als je iets express doet en meer procent krijgt zorg je maar dat je jezelf gedraagt. Gewoon lekker zo houden
 

Marjolein

Miss Marjolein
Bjarnootjuh (link):
Op het Internet is iedereen anders, op een paar na, meeste gaan opscheppen en stoer doen, terwijl ze (grof gezegt) watjes zijn in rl
klopt maar op internet gelden ook gedragsregels dus ook al doe je je anders voor dan je bent dan is het nog steeds mogelijk om de regels te handhaven. Stoer doen kan ook op een positieve manier
wink.gif
 

August

Test
Grappig om te zien hoe mensen met procenten voor deze suggestie zijn, en de weinige zonder procenten tegen.
emo.gif
 

Christopher

New member
Het gaat er echt niet om wie hoeveel heeft en wie niet. Als ik 0% had zou ik het ook gedaan hebben, want het gaat er om dat hier mensen zijn, heel veel zelfs die teveel percentjes hebben gehad voor dingen die ze eigenlijk helemaal niet wilden doen.

Als je scamt, illegale praktijken uitvoert vind ik dat je alles MOET houden.
Als je eens een onnodige spambericht hebt geplaatst en of een keertje eerder hebt gebumpt dan vind ik dat je na een jaar dat ze weg moeten, dan moet je wel geen ene fout meer doen om die percentjes niet te krijgen.

Ik heb zelf 50% aan stomme dingen gehad toen ik net nieuw was, nou, zon dingen doe ik nu sins lang niet meer, ben ik daarom slecht omdat ik er wat af wil? Nee, ik wil gewoon aantonen zoals meerdere hier dat ik het kan.


toevoeging op 25 augustus 2012, 11:46:20:

Guillamos (link):

Christopher (link):
Iedereen zijn of haar mening, maar wat jullie hierboven aangeven is, ik ben perfect en de rest moet dat ook zijn. Nee, zoals ik meerdere punten heb aangehaald is het beter dit systeem is voorgoed te wijzigen. Ik wacht nog op Rik zijn reactie.


toevoeging op 24 augustus 2012, 23:11:31:
En als deze regeling komt ga je sws niet al je percentjes zo snel weg hebben, het gaat er om dat je na een jaar gewoon een x aantal mag zien dalen.


toevoeging op 24 augustus 2012, 23:12:22:
Ik vind dat we het kunnen testen voor een tijdje, kijk er naar uit voor meer meningen
biggrin.gif



Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar het is toch niet zo moeilijk om je gewoon te gedragen, mits je een gezond verstand hebt? Als je gewoon bij je post nadenkt van hoe zou ik het vinden als iemand zo tegen me praat kun je hopelijk wel beslissen of je het echt moet plaatsen?

Thuis gedraag je je toch ook gewoon? Waarom dan niet op one2xs?



Het is soms niet gedrag, maar gewoon foutjes die je niet wou maken. Het gaat zelfs helemaal niet om gedrag, omdat zoals Lennard zei het onder sector 2 hoord. Sfeer verzieken e.d.
 

Antonn

New member
Goed idee. Toen ik een normaal actief lid was, kreeg ik opeens nog een ban van de periode dat ik een account maakte, daarna nog iets en er niets mee deed. Een dubbelaccount dus. Later werd ik actief en kreeg ik een ban. Daarna hield ik nog 75% over, na de ban van de dubbelaccounts. Hier is nu nog 20% bijgekomen door spammen in de periode dat ik actief ben, en ik heb spijt van die dubbelaccounts nu. Ik vind dat ik die 20 % verdien, maar dat die 75% weg mag. Nu heb ik dus 95% wat bijna allemaal komt van vroeger toen ik ff snel one2xs wou ontdekken, en het me niet beviel enb wegging. Later kwam ik terug als iemand helemaal nieuw en werd ik nog gestraft.

Ik moet toegeven dat ik stilaan aan het overstappen ben op een andere host, en naar een ander forum.

Dit is zo met vele mensen die verbannen zijn, die gaan ook weg.

Ik ben dus volledig voor.
 

Desire

Active member
Fanorg (link):

Jvdw (link):
Goed idee.
Mijn suggestie zou zijn:
Als je een maal spamt, en je krijgt 10%, 12maanden erna weg.
Als je 3x spamt,
we.gif
geen procentjes weg.
Voor erge dingen, zoals lastigvallen via pb, scam enzo.
we.gif
geen procentjes weg.

Want soms, wil je echt dat leden verbannen zijn omdat ze gewoon dood irritant zijn
sadley.gif



Maar wat als je écht spijt hebt van de dingen die je hebt gedaan, maar het is wél erg
redface.gif
Gaan ze dan niet weg
yummie.gif
? Beetje oneerlijk
bloos.gif



toevoeging op 24 augustus 2012, 23:46:02:
Maar zolang je net als mij 75% hebt, let je echt wel op op wat je doet hoor
wink.gif




Al helemaal als je 95% hebt
emo.gif


Ik stem voor
hypocrite.gif
Vooral omdat ik mijn procenten weg wil
swhip.gif
Nee het is een goed idee, er moet ooit toch een keer vernieuwde dingen komen toch?
 

Antonn

New member
Inderdaad, met dit systeem word iedereen wel ns op een keer verbannen, want je doet altijd wel per ongeluk iets fout, het floept er gewoon uit.

Veel actieve leden zijn ook gewoon weg nu als Bash en Raoul geloof ik.
 

Sanderc

New member
Fanorg (link):

Jvdw (link):
Goed idee.
Mijn suggestie zou zijn:
Als je een maal spamt, en je krijgt 10%, 12maanden erna weg.
Als je 3x spamt,
we.gif
geen procentjes weg.
Voor erge dingen, zoals lastigvallen via pb, scam enzo.
we.gif
geen procentjes weg.

Want soms, wil je echt dat leden verbannen zijn omdat ze gewoon dood irritant zijn
sadley.gif



Maar wat als je écht spijt hebt van de dingen die je hebt gedaan, maar het is wél erg
redface.gif
Gaan ze dan niet weg
yummie.gif
? Beetje oneerlijk
bloos.gif



toevoeging op 24 augustus 2012, 23:46:02:
Maar zolang je net als mij 75% hebt, let je echt wel op op wat je doet hoor
wink.gif



Wat moet ik dan zeggen met mijn 95% door al mijn spam...


toevoeging op 25 augustus 2012, 12:06:57:

Antonn (link):
Inderdaad, met dit systeem word iedereen wel ns op een keer verbannen, want je doet altijd wel per ongeluk iets fout, het floept er gewoon uit.

Veel actieve leden zijn ook gewoon weg nu als Bash en Raoul geloof ik.


Jordyz, Jordyvc, Raoul, Sebastiaanh,

zeg maar: een groot deel van de actieve leden. One2xs mag zelf kiezen, maar ze kunnen wel risicos lopen dat de actiefheid veel gaat minderen door al die leden te bannen...
 

Jeffreyy

Jeffrey
Ja, maar hou ook in je hoofd dat ze het er zelf naar gemaakt hebben, en nu kan iedereen wel o2x de schuld gaan geven, maar alsof de schuld nu bij one2xs ligt? Nee. Die mensen hebben het toch echt zelf gedaan, en wat wil je er anders tegen doen? Als er geen ban meer zou zijn o.i.d. wat weerhoudt mensen er dan van om niet te spammen.
 

Reins

New member
Wat een onzin word hier uit gekraamd zeg.

Quote:
Jordyz, Jordyvc, Raoul, Sebastiaanh,

zeg maar: een groot deel van de actieve leden. One2xs mag zelf kiezen, maar ze kunnen wel risicos lopen dat de actiefheid veel gaat minderen door al die leden te bannen...

Who fucking cares? Er word misschien per maand 1 écht actief lid verbannen. Bovendien zijn er ook héél veel leden die wel online zijn en one2xs gebruiken maar niet het forum. En denk nou niet dat veel mensen bovenstaande gebande personen missen.
 

Christopher

New member
Reinier (link):
Wat een onzin word hier uit gekraamd zeg.

Quote:
Jordyz, Jordyvc, Raoul, Sebastiaanh,

zeg maar: een groot deel van de actieve leden. One2xs mag zelf kiezen, maar ze kunnen wel risicos lopen dat de actiefheid veel gaat minderen door al die leden te bannen...

Who fucking cares? Er word misschien per maand 1 écht actief lid verbannen. Bovendien zijn er ook héél veel leden die wel online zijn en one2xs gebruiken maar niet het forum. En denk nou niet dat veel mensen bovenstaande gebande personen missen.



Inderdaad. Dat zijn de leden die onder puntje "2" vallen van Lennard zijn suggestie.
 

Jakkercol

New member
Lennard (link):

Jponsen (link):
Misschien ook nog een idee, zodra een nieuw lid het forum bezoekt, eerst de regels moet accepteren. Misschien dan ze gewoon meteen op accepteren klikken, maar het voorkomt weer het "Dat wist ik niet" gezever. Dan hadden ze maar moeten lezen, dan kunnen moderators dus meteen handelen zonder dat enig overleg o.i.d. nodig is.
Dat is al zo, maar iedereen klikt toch meteen op Gelezen! gok ik.
clown.gif




Waarom maken jullie niet zoeits als dit:
Gebruiker registreert

Komt op de pagina met de regels , moet minimaal 1 of anderhalve minuut ofzo de pagina hebben gezeten , en dat die persoon dan veder mag?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jakkercol (link):

Lennard (link):

Jponsen (link):
Misschien ook nog een idee, zodra een nieuw lid het forum bezoekt, eerst de regels moet accepteren. Misschien dan ze gewoon meteen op accepteren klikken, maar het voorkomt weer het "Dat wist ik niet" gezever. Dan hadden ze maar moeten lezen, dan kunnen moderators dus meteen handelen zonder dat enig overleg o.i.d. nodig is.
Dat is al zo, maar iedereen klikt toch meteen op Gelezen! gok ik.
clown.gif




Waarom maken jullie niet zoeits als dit:
Gebruiker registreert

Komt op de pagina met de regels , moet minimaal 1 of anderhalve minuut ofzo de pagina hebben gezeten , en dat die persoon dan veder mag?



"Ugh ik moet wachten. Laat maar, ik registreer wel niet".

Is net als captcha. In theorie is het wel allemaal handig en goed, maar het is zo gebruikersonvriendelijk.
 
Bovenaan