Bandwidth

Lennard

Active member
Kan ook, maar doorgaans als je bij wilt kopen heb je t direct nodig om te voorkomen dat je site teveel dataverkeer verbruikt en suspended wordt..
 

Arjan

Member
Eh het werkt net even anders als jij denkt
emo.gif


Je hebt iedere maand 10 gb dataverkeer. Je kan daar voor 1 maand een gig bij kopen. Of dat nou opgaat in 1 dag of in 30 dagen het blijft 1 gig dus is het even duur.
 

Merlin

New member
Arjan:
Eh het werkt net even anders als jij denkt
emo.gif


Je hebt iedere maand 10 gb dataverkeer. Je kan daar voor 1 maand een gig bij kopen. Of dat nou opgaat in 1 dag of in 30 dagen het blijft 1 gig dus is het even duur.


Haha inderdaad, zat t ook al te lezen en snapte het al niet helemaal
emo.gif
 

Lennard

Active member
Valt wel mee als je een drukbezochte site hebt of überveel domeinnamen die ook redelijk bezocht worden.
 

Merlin

New member
Ehm, sowieso (vind ik) 2GB weinig, heb zelf 60GB - 50GB - Unlimited (Diverse hosts dus), dus voor mij zou t weinig zijn.

t ligt er ook maar net aan wat je met je site doet. Als je veel FTP troep up en download telt dat ook al mee... Je kan trouwens via DA ergens je Bandwidth log bekijken geloof ik.
 

Daoloth

New member
Lennard:
Valt wel mee als je een drukbezochte site hebt of überveel domeinnamen die ook redelijk bezocht worden.

Het gaat om 1 site.. Die andere sites die ik nu op de one2xs host zet, dat zijn meer sites waar ik minder mee doe... (Heb meerdere hosten)

P.S twee andere sites van me hebben ook 3 gb samen... Maar ik zet nooit download links op me website.. Anders zal ik wel wat meer hebben gehad..
 

Mitchels

New member
Stel:
Bijvoorbeeld ik heb vannacht 1499 MB bandwith gebruikt.
Ik heb 1500 MB dus ik heb nog 1 MB over.
De volgende dag verbruik ik 100 MB ik wordt pas in de nacht gesuspend.
Wat zijn de gevolgen voor Lennard & Ruben. En wat is het gevolg voor mij? Moet ik een boete betalen of wat?
 

Merlin

New member
Gevolgen voor Lennard & Ruben: Geen directe, je gebruikt meer bandbreedte dan je is toegeschreven maar dat betekent niet meteen dat hun reseller ook aan het limiet zit. Zij betalen voor de reseller dus pas als ze daar overheen gaan moeten zij bijbetalen.

Gevolg voor jou: Ligt eraan, met 100mb gebeurt er waarschijnlijk niets, maar met een hoeveelheid in de gigabytes kun je natuurlijk wel verwachten dat Lennard & Ruben namens one2xs een vergoeding zullen vragen/aftrekken. Logisch, want je moet ergens duidelijke limieten stellen en als iedereen dat maar gewoonweg negeert worden zij wel gedupeerd.
 

Sjoerd

Active member
Wel raar eigenlijk,

ik heb 15 GB dataverkeer voor 6 websites
ze worden allemaal wel goed bezocht,
en toch zit ik op de 1GB dataverkeer per maand
confused.gif


is dat door de goede scripting ?
hypocrite.gif


of gaan ze gewoon gauw weg?
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Als je er iets overheen zit maken we er geen probleem van, maar als je normaal 10 mb per dag verbruikt en de dag voordat je limiet overschreden zou worden verbruik je ineens 50 gb, dan zijn we niet zo blij.
yummie.gif


Zolang wij niets hoeven bij te betalen hoef jij dat ook niet, maar als we door jou ineens heel veel moeten bijbetalen dan gaan we bespreken hoe we dat t beste kunnen oplossen.

Bovendien hebben we een goede band met de hoster, dus ik denk ook niet dat we bij wijze van spreken bij 1 kb overschrijding al moeten betalen.
 

Daoloth

New member
Maarja, het is opzich wel stom dat maar elke dag 1x alles wordt geupdate
Ik zat een keer 10 mb over mijn geheugen...
Toen kon ik een hele dag niks op mijn website zetten
confused.gif
 

Lennard

Active member
Tsja.
Als je over je webruimte heen zit wordt je trouwens niet gesuspend.
Je krijgt dan keurig een berichtje dat je over je limiet heen zit en of je er iets van af wilt halen.
Daar maken we dan ook weer geen probleem van als t per ongeluk een keer gebeurd.
emo.gif
 
Bovenaan