[centraal] Ajaxbugs

Alemaalte

New member
Ik weet niet of je het al weet, maar als je uitlogd en dan probeert te posten krijg je de foutmelding: "Geen output contacteer ... " misschien veranderen naar: "U bent niet ingelogd. Log in om een bericht te plaatsen."
 

BasDev

Active member
Misschien is dit al gepost maar,
Als je een bericht post en je hebt je MSN in je onderschrift laat hij die niet zien
emo.gif
 

Timkb

New member
af en toe krijg ik deze error


Codeblok:



1

Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/one2apps/domains/one2xs.com/public_html/includes/ubb.cls.php on line 1562




 

Timkb

New member
Luukvdo (link):
Dat is als er iets geupload wordt, die hoef je niet te melden

Het is een anderen melding / script als hierboven vandaar dat ik het toch maar even posten
 

Luukvdo

New member
Bug gevonden
sadley.gif

Als je met AJAX de laatste post van een pagina post en daarna word er weer gepost en je drukt op dat mapje wordt je naar de pagina voor degene die je moet hebben gestuurd (dus naar de pagina waar jouw post als laatste staat)
 

Luukvdo

New member
Stel je voor: er zijn 14 berichten op een pagina. Jij post via Ajax het 15e bericht en je gaat verder kijken op het forum. Iemand anders plaatst een bericht in dat topic wat dus op een nieuwe pagina komt. Jij klikt op dat mapje voor de topicnaam (om naar de eerste ongelezen post te gaan). In plaats van dat je doorgestuurd wordt naar die nieuwe pagina wordt je doorgestuurd naar de pagina waar jij via Ajax dat laatste bericht hebt geplaatst.

Duidelijk?
emo.gif
 

Lennard

Active member
Ja volgens mij snap ik hem wel
emo.gif
maar is dat nu niet zo dan?
de berekendingen worden allemaal hetzelfde gedaan enzo
 

Anne

Anne
Ik heb er ook een denk ik: Als je een bericht aan het typen bent in snel reageren met Ajax aan, dat als je dan op voorbeeld klikt het balkje waar normaal het voorbeeld in hoort te staan leeg is. Heel soms staat er echter wel gewoon een bericht in.

Zoiets:
________________________________________________________
|[COLOR= white]________________[/COLOR]Leeeeg. [COLOR= white]________________________[/COLOR] |[COLOR= red] _ /[/COLOR]|[COLOR= white]-__[/COLOR]|
|________________________________________________|[COLOR= red]/[/COLOR]__[COLOR= red][/COLOR]|___|
 

Luukvdo

New member
Op de een of andere manier word ik doorgestuurd naar de verkeerde pagina als ik het 15e bericht op een pagina post
sadley.gif


@Gunshot: staat er dan een raar teken in je bericht?
 

Lennard

Active member
En als je een paar keer op Voorbeeld klikt, blijft het dan leeg of verschijnt ie af en toe wel?

Ik heb echt spijt dat ik met die ajax dingen begonnen ben.
emo.gif
Ik denk oh leuk, maak ik ff op een dolle middag.
emo.gif
...
 

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):
Op de een of andere manier word ik doorgestuurd naar de verkeerde pagina als ik het 15e bericht op een pagina post
sadley.gif


@Gunshot: staat er dan een raar teken in je bericht?
heb ik ook, meestal als ik 15e bericht in een topic plaats, en later weer naar dat topic ga via de &ongelezen#ongelezen url, kom ik op de pagina waar mijn bericht staat, terwijl het eerste nieuwe bericht op de volgende pagina pas is
sadley.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik weet niet of anderen dit ook hebben maar als ik op de laatste pagina van een topic ben en er worden nieuwe berichten gepost dan zie je die verschijnen, maar als ik dan via snel reageren op 1 van deze berichten wil gaan reageren dan verdwijnen ze weer
confused.gif

Ik moet dan eerst vernieuwen om die laaste post(s) weer te zien.
Maar ja ik heb heb meer vreemde dingen dus het zou ook aan onze pc kunnen liggen
yummie.gif
 

Willem

Active member
ik heb tot nu toe geen problemen, ik krijg alleen wel de melding:

Let op: Er zijn nieuwe berichten geplaatst, ze zijn hierboven weergegeven.

terwijl ik die post zelf maak
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Willemmm (link):
ik heb tot nu toe geen problemen, ik krijg alleen wel de melding:

Let op: Er zijn nieuwe berichten geplaatst, ze zijn hierboven weergegeven.

terwijl ik die post zelf maak
emo.gif

Als je in de beginpost kijkt bij bekende bugs staat dat er al:

Quote:
- Nieuwe-berichten-melding niet weergeven bij eigen berichten
 

Anne

Anne
Luukvdo (link):
@Gunshot: staat er dan een raar teken in je bericht?

Nee volgens mij niet. Als ik bv een zin plaats zoals: ik ga het voor je maken, dan doet ie het vaak ook niet.


Lennard (link):
En als je een paar keer op Voorbeeld klikt, blijft het dan leeg of verschijnt ie af en toe wel?

Als hij het de eerste keer niet doet, doet ie het de keren daarna ook niks. Het rare is dat ie het soms wel gewoon de eerste keer doet. Een simpel zinnetje laat hij soms niet zien, terwijl een lang bericht met plaatjes het wel doet.
redface.gif


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Edit: Nog een bug gevonden.

Als je een euroteken typt (€) doormiddel van Alt + Ctrl + 5 dan wordt dit veranderd in ¬?
 
Bovenaan