DDoS naar webserver 3

Matthias

Active member
Die oplossing van hem slaat nergens op en haalt niets uit, want zoals Lennard al zei is het de verbinding die dichtzit.
 

Luukvdo

New member
Ja, klopt maar als hij echt denkt dat zijn oplossing DE oplossing is mag hij van de hoster horen dat het nergens over gaat
emo.gif
 

Lennard

Active member
Retry (link):
Mijn oplossing is DE oplossing... doe dit nou maar snel voordat alle servers verneukt worden
Ik heb de software oplossing gebruikt op mijn AA3 | COD MW2 servers die werden ge-ddost
Dat was 2 jaar geleden... dus het is ook voor grote doelgroepen en het werkt ook.
Het is dat ik geen smileyposts mag maken..
aah.gif


Maareh, tot nu toe draait alles weer goed.
smile.gif
 

Hotelhorba

New member
ONE2XS is gewoon noob
confused.gif
!
Ik heb meer webhost die ook wel is geddost worden maar gaat dan niet offline hun geven wel geld uit aan beveiligingen zou ik ook maar doen als ik One2xs ! veel klanten roken julie nu kwijd HAHAHAHAH
biggrin.gif
biggrin.gif
: NUB!!!!!!!!
 

Luukvdo

New member
Om hier op terug te komen:

Retry (link):
Mijn oplossing is DE oplossing... doe dit nou maar snel voordat alle servers verneukt worden
Ik heb de software oplossing gebruikt op mijn AA3 | COD MW2 servers die werden ge-ddost
Dat was 2 jaar geleden... dus het is ook voor grote doelgroepen en het werkt ook.


Quote:
Luukvdo One2xs zegt (15:44)
hoi
iemand van one2xs komt met dit als oplossing voor de ddos: http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=447443
wat vind jij daar van?
Liteserver Support zegt (17:18)
Hallo Luuk
mod_eva....
dat is gewoon iets voor Apache
vrij nutteloos in dit geval
Liteserver Support zegt (17:19)
als die user de hosting debiel vind moet ie maar eens langskomen en een goede oplossing voorstellen
wink.gif

probleem dat we hier hebben is de hoeveelheid traffic
 

Jesse

New member
Matthias (link):
Maar die server heeft dan andere IPs, dus dan moeten de nameservers gewijzigd worden en doorgevoerd worden bij elk domein, je mag rekenen op 24 uur voor het bij iedereen zichtbaar is, en daartegen is de DDoS misschien gestopt. Dan kan je weer de oude nameservers gaan toepassen op je domein, en duurt het misschien weer 24 uur voor alles terug zichtbaar is voor iedereen.


Ik heb het even na gevraagd bij Liteserver, maar zoiets is helaas niet mogelijk op een shared hosting. Het zijn bepaalde leden die het helaas verpesten voor een ander. Een managed VPS is een alternatief, dit is gewoon precies hetzelfde als sharedhosting. Alleen zit je op een aparte server dan... Maar dit kost helaas wel wat meer
sadley.gif
 
G

Guest

Guest
Hotelhorba (link):
ONE2XS is gewoon noob
confused.gif
!
Ik heb meer webhost die ook wel is geddost worden maar gaat dan niet offline hun geven wel geld uit aan beveiligingen zou ik ook maar doen als ik One2xs ! veel klanten roken julie nu kwijd HAHAHAHAH
biggrin.gif
biggrin.gif
: NUB!!!!!!!!


De enige noob die hier is ben jij, One2xs probeerd tenminste een goeie website te maken wat ze hebben. Als hun Servers worden gedost is dat een heel groot probleem maar dit houdt in dat we een vergoeding krijgen wat vrijwel netjes is. En veel mensen die hier een hosting hebben zijn tevreden met de goeie support die one2xs levert
En zit niet te wachten om zon klein ventje zoals jij die geen verstand heeft van Ddos.
Ik heb je daarom gereport. Ga eens naar GHED, en beleef alles daar maar. Dan piep je niet meer.

Ga habbo spelen
yes_new.gif
amen.gif


Webserver 3 is trouwens wel beetje sloom nog?
confused.gif
 

Liteonit

New member
Retry (link):
Mijn oplossing is DE oplossing... doe dit nou maar snel voordat alle servers verneukt worden
Ik heb de software oplossing gebruikt op mijn AA3 | COD MW2 servers die werden ge-ddost
Dat was 2 jaar geleden... dus het is ook voor grote doelgroepen en het werkt ook.

Trouwens is GHED niet aan het attacken D:


aah.gif
shutup.gif

Kerel, ga je eens verdiepen in de wereld van DDoS puin verkeer
emo.gif

Link welke je een paar posts terug neer had gezet heeft hier totaal niet mee te maken. Jouw link is voor Apache gerelateerde floods - hier praten we over iets van een heel ander kaliber.
 

Marvinn

Active member
Hotelhorba (link):
ONE2XS is gewoon noob
confused.gif
!
Ik heb meer webhost die ook wel is geddost worden maar gaat dan niet offline hun geven wel geld uit aan beveiligingen zou ik ook maar doen als ik One2xs ! veel klanten roken julie nu kwijd HAHAHAHAH
biggrin.gif
biggrin.gif
: NUB!!!!!!!!

Doe is normaal man.
 

Luukvdo

New member
Hotelhorba (link):
ONE2XS is gewoon noob
confused.gif
!
Ik heb meer webhost die ook wel is geddost worden maar gaat dan niet offline hun geven wel geld uit aan beveiligingen zou ik ook maar doen als ik One2xs ! veel klanten roken julie nu kwijd HAHAHAHAH
biggrin.gif
biggrin.gif
: NUB!!!!!!!!

Als het je niet bevalt: je bent vrij om te vertrekken
bye.gif
Het klinkt niet aardig maar als je het goed weet ga je maar ergens anders hosting afnemen
 

Hotelhorba

New member
Wat doe is normaal is gewoon zo ik ken echt geen datacenters die offline gaat door ddosers
confused.gif
koop dan een goeded beveiliging? Bedoel wat one2xs aan msnen verdiet is super veel geld dus ja
wink.gif



Liteonit (link):

Retry (link):
Mijn oplossing is DE oplossing... doe dit nou maar snel voordat alle servers verneukt worden
Ik heb de software oplossing gebruikt op mijn AA3 | COD MW2 servers die werden ge-ddost
Dat was 2 jaar geleden... dus het is ook voor grote doelgroepen en het werkt ook.

Trouwens is GHED niet aan het attacken D:


aah.gif
shutup.gif

Kerel, ga je eens verdiepen in de wereld van DDoS puin verkeer
emo.gif

Link welke je een paar posts terug neer had gezet heeft hier totaal niet mee te maken. Jouw link is voor Apache gerelateerde floods - hier praten we over iets van een heel ander kaliber.



Jonge ik weet wat je bedoelt
wink.gif
ik heb zelf al een site voor server en die draait beter als dit ik heb zelf vpssen dat one2xs het nou van een ander moet hebben
confused.gif
One2xs moet zelf is een datacenter kopen voor hun vpssen en webhoste
 

Sjoerd

Active member
Hotelhorba (link):
Wat doe is normaal is gewoon zo ik ken wecht geen server server die offline gaat door ddosers
confused.gif
koop dan een goeded beveiliging? Bedoel wat one2xs aan msnen verdiet is super veel geld dus ja
wink.gif



Haha, het nieuws nog een beetje gevolgd de laatste tijd? Aan je spelling te zien zul je er denk ik niet heel veel van snappen.

edit: Gelukkig heb jij er duidelijk verstand van. Zo iemand moeten ze ook hebben bij one2xs!!!!!!
 

Hotelhorba

New member
Jonge ga ik heb zelf een datacenter die beter loopt als One2xs
smile.gif
met wel goede beveiliging
smile.gif

Het kost mis geld ja? maar dan heb je ook wat dan heb je niet iets wat one2xs nu heeft :)
 

Badboybramm

New member
HA-HA. Jij met een data-center.

Geen gek idee nee, dat hij wel stable is. Dat is ook wel logisch ja, als jij en je zusje daar als enigste gebruik van maken.
Leer fietsen zonder zijwieltjes.
 

Hotelhorba

New member
Haha ja lag maar :) one2xs is zo slecht beveiligd als ik wil kan ik zo de rest naar de maan helpen :) en als ik het kan kune het er meer,
Dus het is een kwestie van tijd voor de rest down gaat.
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Hotelhorba (link):
Wat doe is normaal is gewoon zo ik ken echt geen datacenters die offline gaat door ddosers
confused.gif
koop dan een goeded beveiliging?

Er is nergens gezegd dat er een datacenter offline is gegaan
emo.gif


Hotelhorba (link):
Jonge ik weet wat je bedoelt
wink.gif
ik heb zelf al een site voor server en die draait beter als dit ik heb zelf vpssen dat one2xs het nou van een ander moet hebben
confused.gif
One2xs moet zelf is een datacenter kopen voor hun vpssen en webhoste

Weet je uberhaupt wel wat een datacenter is?
aah.gif


Hotelhorba (link):
Jonge ga ik heb zelf een datacenter die beter loopt als One2xs
smile.gif
met wel goede beveiliging
smile.gif

Het kost mis geld ja? maar dan heb je ook wat dan heb je niet iets wat one2xs nu heeft :)

Je punt is duidelijk
bye.gif
 

Badboybramm

New member
Hotelhorba (link):
Haha ja lag maar :) one2xs is zo slecht beveiligd als ik wil kan ik zo de rest naar de maan helpen :) en als ik het kan kune het er meer,
Dus het is een kwestie van tijd voor de rest down gaat.
smile.gif



Ja jij wel, PM me dan maar even je teamviewer Details, en dan houden we wel een sessie.
Dan wil ik wel eens zien wat jij denkt te kunnen, want nee, Wat pingen met CMD werkt niet.
 

Hotelhorba

New member
HAHAH jij bent super leuk
smile.gif
ik kan al ik wil nu al in de DB van de webhost van server 1
smile.gif

Zet maar is een shell in je webhost van one2xs kijk maar is tot hoevel je terug kan in hun host
smile.gif

Kan je alles af lezen van de data-center waar one2xs gebruik vaan maakt
 
G

Guest

Guest
Hotelhorba (link):
Haha ja lag maar :) one2xs is zo slecht beveiligd als ik wil kan ik zo de rest naar de maan helpen :) en als ik het kan kune het er meer,
Dus het is een kwestie van tijd voor de rest down gaat.
smile.gif



Je denkt hier dat je meneer Ikweetalles kan uithangen maar zelf doe je faking dom.
Als je nu hard verbannen wordt geniet ik daar 1 maand lang van.
Ja one2xs is zwak en slecht beveiligd. Maar het belangrijkste vind ik hier dat one2xs een goeie support levert aan mensen. Als jij dat niet vind moet je op GHED hosten, dan zal je 100% tevreden zijn.
 

Luukvdo

New member
@Hotelhorba: Als jij nou eens ophoudt met je stoere praat. Toevallig zijn de functies waar zon shell gebruik van maakt uitgeschakeld
aah.gif
Bij deze het laatste verzoek met je afzeiken op te houden anders heb je een warn te pakken
 
Bovenaan