DDoS naar webserver 3

Azdin

New member
Toen lag alles er uit? (webservers)

//oh la maar alleen 3 nu
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Reinier (link):
Enig idee wie het is?
Nope, helaas niet. Het zijn massas IP adressen die je onmogelijk allemaal kunt uitpluizen, en je weet niet eens of de echte dader er ook tussen zit.
 

Lennard

Active member
DirectAdmin werkt, PHPMyAdmin werkt, alleen HTTP (toch eigenlijk wel het belangrijkste
emo.gif
) werkt niet inderdaad.
De hoster is er nog druk mee bezig, het zal wel nachtwerk worden..


Marjolein (link):
Server 1 werkt gewoon goed dus ik denk dat het alleen op 2 en 3 is dan?
Ja het hangt er vanaf hoe hevig die DDoS is en hoe goed het kan worden opgevangen/tegengehouden, als S1 nog bereikbaar is zal het daar dus meevallen, of misschien dat die verbindingen/server wat meer kunnen houden.
Ik weet van het technische deel weinig af dus hoe het precies zit weet ik niet.
 

Digital

New member
Ik hang mijn servers even op het andere netwerkt
emo.gif
Want dit kon ik net niet gebruiken in de vakantie periode. Hopelijk kunnen we snel weer op de servers :)
 

Luukvdo

New member
Lennard (link):

Marjolein (link):
Server 1 werkt gewoon goed dus ik denk dat het alleen op 2 en 3 is dan?
Ja het hangt er vanaf hoe hevig die DDoS is en hoe goed het kan worden opgevangen/tegengehouden, als S1 nog bereikbaar is zal het daar dus meevallen, of misschien dat die verbindingen/server wat meer kunnen houden.
Ik weet van het technische deel weinig af dus hoe het precies zit weet ik niet.


Web1 draait echt als losse server dacht ik dus die hoeft zijn resources niet/nauwelijk te delen terwijl web2 en web3 als VPSen draaien.
Web1 lijkt overigens wel ietsjes langzamer te zijn maar dan praat ik over 0.05 extra laadtijd wat eigenlijk niks is
EDIT: web2 werkt hier weer gewoon?
 

Digital

New member
Luukvdo (link):

Lennard (link):

Marjolein (link):
Server 1 werkt gewoon goed dus ik denk dat het alleen op 2 en 3 is dan?
Ja het hangt er vanaf hoe hevig die DDoS is en hoe goed het kan worden opgevangen/tegengehouden, als S1 nog bereikbaar is zal het daar dus meevallen, of misschien dat die verbindingen/server wat meer kunnen houden.
Ik weet van het technische deel weinig af dus hoe het precies zit weet ik niet.


Web1 draait echt als losse server dacht ik dus die hoeft zijn resources niet/nauwelijk te delen terwijl web2 en web3 als VPSen draaien.
Web1 lijkt overigens wel ietsjes langzamer te zijn maar dan praat ik over 0.05 extra laadtijd wat eigenlijk niks is
EDIT: web2 werkt hier weer gewoon?



Geen toegang tot mysql?
 

Lennard

Active member
Luukvdo (link):
EDIT: web2 werkt hier weer gewoon?
Hm het lijkt er op inderdaad.


Digital (link):
Ik hang mijn servers even op het andere netwerkt
emo.gif
Want dit kon ik net niet gebruiken in de vakantie periode. Hopelijk kunnen we snel weer op de servers :)
He, servers?
 

Digital

New member
Lennard (link):

Luukvdo (link):
EDIT: web2 werkt hier weer gewoon?
Hm het lijkt er op inderdaad.


Digital (link):
Ik hang mijn servers even op het andere netwerkt
emo.gif
Want dit kon ik net niet gebruiken in de vakantie periode. Hopelijk kunnen we snel weer op de servers :)
He, servers?



Sorry, ik bedoelde webhost. Nee since dit weer gaat de remote mysql weer niet meer
smile.gif

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4) in /home/umaxx/domains/public_html/beta/server.php on line 27
Could not connect to server, error: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4)

En vanmiddag ging dit nog netjes
 

Luukvdo

New member
Digital (link):
Sorry, ik bedoelde webhost. Nee since dit weer gaat de remote mysql weer niet meer
smile.gif

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4) in /home/umaxx/domains/public_html/beta/server.php on line 27
Could not connect to server, error: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4)

En vanmiddag ging dit nog netjes

Dat ligt dan aan jouw server denk ik want dat IP is geen server van one2xs
 

Lennard

Active member
Digital (link):

Lennard (link):

Luukvdo (link):
EDIT: web2 werkt hier weer gewoon?
Hm het lijkt er op inderdaad.


Digital (link):
Ik hang mijn servers even op het andere netwerkt
emo.gif
Want dit kon ik net niet gebruiken in de vakantie periode. Hopelijk kunnen we snel weer op de servers :)
He, servers?



Sorry, ik bedoelde webhost. Nee since dit weer gaat de remote mysql weer niet meer
smile.gif

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4) in /home/umaxx/domains/public_html/beta/server.php on line 27
Could not connect to server, error: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4)

En vanmiddag ging dit nog netjes

Ik krijg ook een paar van die errors op andere sites inderdaad, ik ga er vanuit dat het tijdelijk is, en anders moet je me morgen even een PM sturen, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.


Luukvdo (link):

Digital (link):
Sorry, ik bedoelde webhost. Nee since dit weer gaat de remote mysql weer niet meer
smile.gif

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4) in /home/umaxx/domains/public_html/beta/server.php on line 27
Could not connect to server, error: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4)

En vanmiddag ging dit nog netjes

Dat ligt dan aan jouw server denk ik want dat IP is geen server van one2xs

Hij benadert de o2x-database extern als ik het me goed herinner, dat is allemaal goedgezet en ingesteld in de firewalls e.d. maar dat werkt dus ineens niet meer.
 

Luukvdo

New member
Kan zijn dat dat dan uit de firewall is gewist ofzo. Was dat bij eerdere DDoSen niet ook al zo?
 

Digital

New member
Ik kijk morgen en anders zal ik je PM of een ticketjes
smile.gif


//Het werkte 2 maand goed dus ik weet het niet :) Net since die aanvall evenlater begon dit

// modedit: 2 berichten samengevoegd
 
Bovenaan