DDoS naar webserver 3

Marvinn

Active member
Server 1 is ook niet snel?

//edit hij is weer snel.

//lennard er werken de laatste tijd dingen spon taan niet meer. Zo als ajax functie ect.
 

Ewan

New member
Ajax is uit gezet
emo.gif
 

Lwebdesign

New member
haha
xd.png
kom op zeg laat je je server DdoS krijgen daar ben je toch op beveiligd ofniet
yummie.gif
en anders huur je van het datacenter een beveiligings software of whatever...
 
G

Guest

Guest
Lwebdesign (link):
haha
xd.png
kom op zeg laat je je server DdoS krijgen daar ben je toch op beveiligd ofniet
yummie.gif
en anders huur je van het datacenter een beveiligings software of whatever...


Blijkbaar is dit dus niet zo.

Ik baal echt dat alles nu offline is aangezien ik net alles aan t bewerken was
cry.gif

Kunnen we niet worden overgeplaatst ?
 

Habbof

New member
Ruben (link):
Beveiligingssoftware tegen een ddos bestaat niet. Het is ook haast niet te beveiligen.


Ik had Lennard ooit horen zeggen dat dat mogelijk was, maar dat het wel een heleboel centjes kost.
 

Lennard

Active member
€10.000,= betalen is beter dan een ddos? Als jullie bereid zijn allemaal 20 punten meer te betalen voor je host dan fiets ik nu meteen naar de winkel. Helaas hebben ook wij geen geldboom.
 

Lennard

Active member
En voor de mensen die me niet geloven: klik. De serie die ze daar gebruiken begint met $14.000 USD.


Luukvdo (link):
Het is bovendien dat bedrag per server wat voor ons gewoon niet te doen is
Dat lijkt mij ook ja, maar misschien filtert dat ding gewoon je hele verbinding, dat weet ik niet. Tweakers.net heeft er ééntje, dus dan lijkt me niet dat je per server zon systeem moet kopen.

Zodra het voor ons rendabel is halen we natuurlijk direct zon filter.

Maargoed, server 3 is inmiddels aan het opstarten, hopelijk houdt hij het vol.
 

Luukvdo

New member
Het geheugengebruik van server 3 lijkt stabiel te zijn dus het lijkt weer goed te gaan. Dat is als ik DA mag geloven tenminste
 

Timkb

New member
Kijken jullie ook altijd naar welke server het verkeer gaat en wat er op deze server staat, meestal duid een DDoS op illegalen praktijken zoals Habbo / Runescape server
 

Lwebdesign

New member
ik heb wel een idee je kunt php sites ook hiertegen beveiligen kunnen jullie geen standaard pagina erin zetten die niet weggehaald kan worden met zon scriptje ofzo?
 

Timkb

New member
Lwebdesign (link):
ik heb wel een idee je kunt php sites ook hiertegen beveiligen kunnen jullie geen standaard pagina erin zetten die niet weggehaald kan worden met zon scriptje ofzo?


Nee dat kan niet, je kan bij een minisculen dos (niet ddos) aanval de load verminderen maar de server merk hier nauwelijks iets van, een DDoS kan je niet tegen houden dmv php
 

Habbostrand

New member
Allemaal nutteloze noobs, die denken lollig te zijn met hun Ddossjes. Doe iets nuttigs, ga een step van hout en blik maken ofzo. Of eet desnoods batterijen. Maar ga niet kinderachtig doen en een DdoSs uitvoeren.
 
Bovenaan