Feedback

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Hey,

Ik weet niet waarom, maar de laatste tijd worden er enorm veel feedbacks gereport.
Omdat het ons ongelooflijk veel werk kost, en soms zelfs onmogelijk is om uit te zoeken wie er gelijk heeft (leden gaan er vanuit dat we tig PMs gaan lezen en dan weten wie er fout is), hebben we besloten dat de feedbackmogelijkheid weggaat als er nog steeds veel foute feedbacks worden gegeven.

Voorlopig blijft hij er dus nog in, maar als t nog teveel problemen geeft dan denk ik dat hij er (voorlopig) uit gaat.

Groet,

Lennard.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Had het inderdaad al gehoord. Als het zo moet, is dit inderdaad de beste opslossing.
 

Ruben

New member
Rik:
Had het inderdaad al gehoord. Als het zo moet, is dit inderdaad de beste opslossing.

Jij hebt mede besloten aap
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Ik heb vandaag nog een eerlijke feedback gestuurd
biggrin.gif


Kun je niet gewoon procentjes uitdelen voor Fake-feedbacks? En je kunt natuurlijk ook een check maken dat het lid wel wat verdient moet hebben voordat diegene een feedback kan sturen, want anders sturen mensen die nooit een punt gehad hebben allemaal neppe feedbacks
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ruben:

Rik:
Had het inderdaad al gehoord. Als het zo moet, is dit inderdaad de beste opslossing.

Jij hebt mede besloten aap
emo.gif




Ksst, ik doe net of ik alleswetend ben, en alles van lennard en jou hoort
santabaard.gif
 

Ruben

New member
Sjoerd:
Ik heb vandaag nog een eerlijke feedback gestuurd
biggrin.gif


Kun je niet gewoon procentjes uitdelen voor Fake-feedbacks? En je kunt natuurlijk ook een check maken dat het lid wel wat verdient moet hebben voordat diegene een feedback kan sturen, want anders sturen mensen die nooit een punt gehad hebben allemaal neppe feedbacks

Zon check is niet te doen. En met fake-feedback; dat kan niet omdat degene die hem stuurt ervan overtuigd is dat hij klopt.
 

Jesse

New member
Ik heb dan liever het feedback systeem nog en dan geen weghaal optie. Is toch iets om te kijken of iemand scant of niet.

Bij een neg feedback haal optie komen er nou eenmaal veel reports binnen iedereen vindt bijna dat hij onschuldig is...
 

Robbert

New member
hmm, best triest als dat hier zo moet. Al heb ik ook al eens een feedback gereport hoor
schater.gif



Ruben:

Rik:
Had het inderdaad al gehoord. Als het zo moet, is dit inderdaad de beste opslossing.

Jij hebt mede besloten aap
emo.gif



héhéhé, Van dat soort mensen wil ik niet dat ze geassocieerd met mijn soort.
 

Jesse

New member
Lennard:
Ja maar wat als je dan toch ineens echt een onterechte feedback krijgt?
Pech dan ofzow of je mag er eens per maand een reporten
emo.gif
(niet dat dat perfect is)
 

Boude

New member
Ik vindt gewoon ze zullen niet voor niets een feedback geven als je je netjes gedraagt is het zo. zo niet kan je een slechte feedback verwachten..
 

Ruben

New member
Boude:
Ik vindt gewoon ze zullen niet voor niets een feedback geven als je je netjes gedraagt is het zo. zo niet kan je een slechte feedback verwachten..

Je moet niet zo bekrompen denken he, dat is het hele probleem. Als het aan jou lag dan zou het strafrechtsysteem ook zo werken. "Oh, hij is opgepakt, nou, geef hem maar de doodstraf, dat zal hij vast wel verdiend hebben". Je moet mensen de kans geven als ze van iets, ten onrechte, worden beschuldigd, zich te verdedigen. Dit kan op one2xs dus door de report-knop. Maar omdat de reports de pan uit rijzen en het voor ons oncontroleerbaar is, denken we eraan het systeem te verwijderen o.i.d.
 

Boude

New member
Jha Oké. Daar heb je ook gelijk in! Maarjha ik vindt trouwens ook dat sommige mensen te snel beoordelen als ze het nou eerst uit praten en dan pas die feedbacken gaan sturen u
is het al beter!
 

Ruben

New member
Ja, maar deze wereld is niet perfect, en daarom werkt het niet.


Het is trouwens "Ik vind" zonder t.
 

Remcoboy

New member
Kan het dan niet zo zijn dat reporten eruit gaat, dan via ticket, het was ervoor toch ook niet zo druk?
 

Lennard

Active member
Nouja, we worden nu ook al per PM en tickets bestookt, geen idee waarom het voorheen nooit zon probleem gaf..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan