Feedback

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse

New member
Remcoboy:
Omdat mensen niet wisten dat dat kon..

En anders dat je je eigen gegeven feedbacks kan verwijderen niet dat dat veel problemen oplost maar wel wat, zoals op SD zeg maar.
 

Daiman

New member
nou ik heb er ook een paar gereport

wat nou als je een onterechte goede feedback krijgt wat dan dan wordt het niet gereport van mij mag de functie er wel uit
 
S

Sjoerd

Guest
Misschien een idee dat er een team komt die de foutieve feedbacks behandelen?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nicknl:
Misschien een idee dat er een team komt die de foutieve feedbacks behandelen?
onmogelijk, dan zou dat team inzage moeten krijgen in al jullie priveberichten om alles uit te moeten zoeken wat er gezegd is...lijkt me privacyschending?
 
S

Sjoerd

Guest
Marjolein:

Nicknl:
Misschien een idee dat er een team komt die de foutieve feedbacks behandelen?
onmogelijk, dan zou dat team inzage moeten krijgen in al jullie priveberichten om alles uit te moeten zoeken wat er gezegd is...lijkt me privacyschending?


Nee maar ten eerste kunnen ze bemiddelen tussen de 2 partijen,
en dan als het uiteindelijk echt niet oplost een ticket laten maken?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard en Ruben hebben al heel veel bemiddeld de afgelopen tijd maar als 2 partijen allebei een ander verhaal ophangen dan is er geen beginnen aan. Een ticket gaat dan ook niet echt helpen. Er wordt gewoon teveel misbruik gemaakt van dit systeem.
 
S

Sjoerd

Guest
Je kan het altijd proberen?
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dit is allang besproken, en believe me, als dat er zou komen waren jullie echt niet de eerste keuze, mede doordat je er om vraagt. Maar dat ter zake.

Ik vind dit gewoon een mooie waarschuwing, en als mensen niet willen luisteren, dan moeten ze maar voelen.
 
S

Sjoerd

Guest
Rik:
Dit is allang besproken, en believe me, als dat er zou komen waren jullie echt niet de eerste keuze, mede doordat je er om vraagt. Maar dat ter zake.

Ik vind dit gewoon een mooie waarschuwing, en als mensen niet willen luisteren, dan moeten ze maar voelen.

Ik vraag er niet om, ik stel me beschikbaar
schater.gif
schater.gif
schater.gif

maarre, ik weet heus wel dat het geen ene Fuck uit maakt omdat lennard/ruben zelf wel kiezen.
 

Kligham

New member
Nicknl:

Rik:
Dit is allang besproken, en believe me, als dat er zou komen waren jullie echt niet de eerste keuze, mede doordat je er om vraagt. Maar dat ter zake.

Ik vind dit gewoon een mooie waarschuwing, en als mensen niet willen luisteren, dan moeten ze maar voelen.

Ik vraag er niet om, ik stel me beschikbaar
schater.gif
schater.gif
schater.gif

maarre, ik weet heus wel dat het geen ene Fuck uit maakt omdat lennard/ruben zelf wel kiezen.



Edit: kon het niet laten =)

=> er wordt niet geknipt =)
 

Lennard

Active member
Nee, dat werkt niet zoals Marjolein zegt, en om nou een stuk of 10 personen toegang te geven tot alle PMs gaat me ook weer wat te ver.
 

Eleky

New member
Lennard:
Nee, dat werkt niet zoals Marjolein zegt, en om nou een stuk of 10 personen toegang te geven tot alle PMs gaat me ook weer wat te ver.


Ik denk dat je met alleen topics al ver komt!
Veel feedbacks zijn ook gewoon gebaseert op topics, en dus gewoon controleerbaar voor iedereen
 

Lennard

Active member
Ik topics kun je geen deal afronden, je start een deal via een topic, maar je bespreekt hem verder (de eisen, codes voor wallie, dingen oversturen voor habbo, etc.) via PM.
 

Daoloth

New member
Maar ik vind, misschien helemaal ter buiten
Zoiets:

Quote:
Als je zon grote mond hebt en mij uitdaagt, en daarna zeg ik godverdomme, dan moet je niet bang een mod gaan schoppen. Dat is hetzelde als iemand uitschelden en daarna bang naar je mammie rennen. Toch kligh..
Fireroad is een scammer


Ook niet kunnen of iets van: "Ik krijg nog ..... punten van ...... "
 

Mikek

New member
Ik Snap het wel.. misschien wat Feedback medewerkers aannemen?
Of gewoon DUMPEN
yummie.gif


ik heb ook weer een Valse Feedback
confused.gif

EDIT: PriveSchending klopt wel.. maar als mensen nou kunnen regelen dat HET Feedback team Toestemming heeft?
 

Rogier

New member
ik ben voor het feedback team, (en ja ik ben een van de zeikerds). Maar tegen priveberichten kunnen lezen.

Leden moeten zelf maar screen sturen, en dan vraagt het feedback wel aan de ander of deze screen klopt, zo niet stuur de echte...
 

Lennard

Active member
Zo simpel is het niet. De helft van de deal wordt geregeld via MSN, en dan vervalst de ene partij msngesprekken, of ze geven je maar de helft, het wordt echt niks. Een team ervoor zie ik dan ook niet zitten, en dr komt nog weer bij dat wij moeten controleren of iedereen in dat team zijn taak goed doet en niet mensen voortrekt oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan