Feedback

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse

New member
Lennard:
Zo simpel is het niet. De helft van de deal wordt geregeld via MSN, en dan vervalst de ene partij msngesprekken, of ze geven je maar de helft, het wordt echt niks. Een team ervoor zie ik dan ook niet zitten, en dr komt nog weer bij dat wij moeten controleren of iedereen in dat team zijn taak goed doet en niet mensen voortrekt oid.

Oke oke dan dat feedback systeem er maar gewoon uitschoppen, en anders gewoon geen negatieve feedbacks verwijderen bij niemand meer en moeten ze zelf maar beslissen.
 

Sjoerd

Active member
Jesse:

Lennard:
Zo simpel is het niet. De helft van de deal wordt geregeld via MSN, en dan vervalst de ene partij msngesprekken, of ze geven je maar de helft, het wordt echt niks. Een team ervoor zie ik dan ook niet zitten, en dr komt nog weer bij dat wij moeten controleren of iedereen in dat team zijn taak goed doet en niet mensen voortrekt oid.

Oke oke dan dat feedback systeem er maar gewoon uitschoppen, en anders gewoon geen negatieve feedbacks verwijderen bij niemand meer en moeten ze zelf maar beslissen.

dan of geen feedbacks, of gewoon nog steeds kunnen reporten...
 

Pim

Techniek Koning
Ik ben voor Feedback systeem of gewoon weg ermee.
Als je dan echt een onterechte hebt dan kan je altijd nog een ticket aanmaken
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nathan:
Neem een persoon die dat allemaal checkt?
dat deden Lennard en Ruben in principe al, maar als er dan meer dan 20 priveberichten over en weer zijn gegaan tussen 2 personen waarin niet al te vriendelijk tegen elkaar gesproken wordt dan ben je dat na 5 berichten al zat en weet je niet wie je moet geloven, het is niet de bedoeling om hier politieagentje te gaan spelen. En dit gebeurd geen 1 keer maar de laatste tijd zijn er heel veel van dit soort gevallen.
 

Habbofann

New member
Ik vind dat ze moeten blijven bestaan, omdat je dan kan zien of iemand te vertrouwen is.. Maar ik vind het dan niet kunnen, dat als ik een onterechte feedback krijg jullie er niks aan doen. Mijn verhaal wijst er namelijk duidelijk op (met bewijs) dan mijn feedback onterecht is.
 

Jesse

New member
Heel simpel is het eigelijk of het feedback systeem erruit, of report knop niet meer mogelijk maken en ook de onterechte feedbacks hebben pech want dit blijft bij iedereen dan ookal zijn ze misschien onterecht.
 

Sjoerd

Active member
Jesse:
Heel simpel is het eigelijk of het feedback systeem erruit, of report knop niet meer mogelijk maken en ook de onterechte feedbacks hebben pech want dit blijft bij iedereen dan ookal zijn ze misschien onterecht.

Of gewoon niks doen en gewoon afwachten of ze wat met de report doen of niet
 

Kligham

New member
Nicknl:
ach van dat stuk tekst heb ik toestemming


Je moet niet om hem letten, heeft wat mentale problemen. Laat hem doen
yummie.gif


Edit: nogmaals ik ben geen turk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan